10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:Noget alvorlige beskyldninger alligevel.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=169317
Uden at ane det fjerneste om hvad der reelt bliver sagt rundt omkring, så lyder størsteparten af al det der som den vildeste tilsvining. Tror det ikke over en dørtærskel!

Stille og rolige tilbagetrukne Messi, skulle gå rundt og tilsvine holdkammerater og diktere Argentinas opstillinger og udtagelser...løgn og latin. Det er muligt han har ytret ønske om eksempelvis en en mere boldfast cb'er, men det andet!!!
Har også lige læst den og tror simpelthen ikke på det..

Man kommer ikke op på hans niveau hvis man bliver så tøsefornærmet over så små ting.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Stop med at post ting fra indkast. Tak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

''Historien'' med Tello og denne her med Pep er stadig de sjoveste af dem alle :lol:.
While manager Pep Guardiola was giving a dressing room speech, Backe asserts that Messi interrupted him to ask for a Coke. Pep denied the request, saying his players may not have that kind of drink before a game. Clearly in the mood for some delicious brown sugar water, Messi stood up, grabbed a Coke and drank it in front of all the players.
Kan han ikke også begynde at mobbe Sampaoli..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:
Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:Noget alvorlige beskyldninger alligevel.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=169317
Uden at ane det fjerneste om hvad der reelt bliver sagt rundt omkring, så lyder størsteparten af al det der som den vildeste tilsvining. Tror det ikke over en dørtærskel!

Stille og rolige tilbagetrukne Messi, skulle gå rundt og tilsvine holdkammerater og diktere Argentinas opstillinger og udtagelser...løgn og latin. Det er muligt han har ytret ønske om eksempelvis en en mere boldfast cb'er, men det andet!!!
Har også lige læst den og tror simpelthen ikke på det..

Man kommer ikke op på hans niveau hvis man bliver så tøsefornærmet over så små ting.
Omvendt, man har jo set andre supermegastjerner fuldstændig vende om på en tallerknen, så snart de dyrker deres sport. En som Kobe Bryant blev jo også en direkte psykopat, så snart han spillede basket og han har svinet flere af sine holdkammerater til for at være for ringe.

Så det er som så ikke et uset syn, at se en megastjerne fuldstændig koge over manglende niveau fra medspillerne, hvis det ikke spiller efter deres hoved.

Jeg tror nu ikke på alt det der med, at Messi er en engel. Jeg nægter at tro, at du kan blive så vanvittig god som han er blot ved at være en god dreng og en pleaser. Jeg tror, der er en massiv killer i ham, som sommetider kommer ud foran holdkammeraterne.

Men alligevel er det der nogle voldsomme beskyldninger, som ejg ikke helt tror på, men jeg tror som sagt hellere ikek på at Messi er en sød, lille uskyldig dreng. Det vil simpelthen være umuligt at blive så god ved at være en lille mus. Det er en kold verden der i fodboldverdenen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:
B-Freak skrev:
Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:Noget alvorlige beskyldninger alligevel.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=169317
Uden at ane det fjerneste om hvad der reelt bliver sagt rundt omkring, så lyder størsteparten af al det der som den vildeste tilsvining. Tror det ikke over en dørtærskel!

Stille og rolige tilbagetrukne Messi, skulle gå rundt og tilsvine holdkammerater og diktere Argentinas opstillinger og udtagelser...løgn og latin. Det er muligt han har ytret ønske om eksempelvis en en mere boldfast cb'er, men det andet!!!
Har også lige læst den og tror simpelthen ikke på det..

Man kommer ikke op på hans niveau hvis man bliver så tøsefornærmet over så små ting.
Omvendt, man har jo set andre supermegastjerner fuldstændig vende om på en tallerknen, så snart de dyrker deres sport. En som Kobe Bryant blev jo også en direkte psykopat, så snart han spillede basket og han har svinet flere af sine holdkammerater til for at være for ringe.

Så det er som så ikke et uset syn, at se en megastjerne fuldstændig koge over manglende niveau fra medspillerne, hvis det ikke spiller efter deres hoved.

Jeg tror nu ikke på alt det der med, at Messi er en engel. Jeg nægter at tro, at du kan blive så vanvittig god som han er blot ved at være en god dreng og en pleaser. Jeg tror, der er en massiv killer i ham, som sommetider kommer ud foran holdkammeraterne.

Men alligevel er det der nogle voldsomme beskyldninger, som ejg ikke helt tror på, men jeg tror som sagt hellere ikek på at Messi er en sød, lille uskyldig dreng. Det vil simpelthen være umuligt at blive så god ved at være en lille mus. Det er en kold verden der i fodboldverdenen.

Tror ikke folk mener at han skulle være en Engel. Der er vel også en middelvej..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Argentineren skulle også have fået Tello til at græde ved at sige følgende: "Hvad laver du? Du er ny her, og du er en nobody!" og "giv mig bolden - du er her kun for at spille bolden til mig."
Argh, Messi, lad lige være. Altså, jeg er ikke helt ny her, jeg har trods alt shitpostet et par tusind indlæg efterhånden.

Men du skal nok få bolden, bare lige indtil min beergut er væk og min form er tilbage [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

I kontrast til de beskyldninger synes jeg, at man skal huske på alle de gange, hvor andre spillere omtaler Messi som sympatisk og nede på jorden. Ofte taler nye spillere i Barca ligeledes om, hvor godt Messi (og alle andre) har taget i mod dem.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Stop med at post ting fra indkast. Tak.
De videreformidler bare. For første gang i lang tid navngiver de deres kilde på historien.

Men værsgo, siden du vil have en anden site.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... en/7233693

Er Clarin rokokoposten i argentina eller hvad? Det er jo alvorlige bemærkninger de kommer med.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Indkast efterfulgt af eb. Jeg ved ikke hvad clarin er men jeg ved at indkast og eb er fuldstændig ligeglad med hvad de videreformidler. Det er derfor man helst skal stoppe med at poste fra dem (og læse dem i det hele taget). De har ingen journalistisk integritet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Ligesom 90% af alle andre sportsjournalister.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Tja. Men de holder sig dog oftest fra at skrive hadske løgne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

SIOUX skrev:I kontrast til de beskyldninger synes jeg, at man skal huske på alle de gange, hvor andre spillere omtaler Messi som sympatisk og nede på jorden. Ofte taler nye spillere i Barca ligeledes om, hvor godt Messi (og alle andre) har taget i mod dem.
Lige præcis. Det er skægt, hvordan den ene spiller efter den anden roser Messi, for at være helt nede på jorden - måske endda unødvendigt sky og genert - og for at være rigtig god, til at tage imod de nye spillere. Man læser også holdkammerat efter holdkammerat, især fra landsholdet, der roser ham for hans lederevner. Alligevel er der en milliard sofaeksperter, der ikke er sene til at afvise alle de udtalelser, for at piggybacke rygter som disse og hvad Goal - eller noget i den dur - mener om Messi som leder. Det er helt vildt. Førstehåndsberetninger har åbenbart ingen værdi længere. En tråd på Reddit er i dag ligeså meget værd, som en udtalelse fra en spiller, der har spillet sammen med Messi i 4-5 år.

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jines »

Hvis man vil være i Barcelona, så siger man nok heller ikke andet end sætninger, der kun bekræfter glansbilledet af Messi ;)

Men det er nok langt hen af vejen sandt. Omend jeg ikke tror på, han ikke er en magtfuld herre, der sagtens kan lægge press på, hvis ikke han får sin vilje. Vi skal jo ikke længere tilbage end til dengang, hvor Villanova angiveligt overtalte ham ikke til at smutte, pågrund af modgang og hvor folk begyndte at kritisere ham.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Starnils »

Er det ikke en ret fake side? - kan ikke finde nogle andre steder, hvor der står, at Mbappe har sagt det..
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster