Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Jeg vil rigtig gerne have en stor transfer.. For vi ved at Madrid går amok.
Der går rygter om at PSG vil byde 240 mil for Coutinho.. Hvilket nok kræver de sælger Neymar til Madrid.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
[RAC1] | Sources close to LENGLET confirm that Barça have already paid the clause of the French soccer player.

Everything will be official in the next hours and Lenglet will travel to BCN.
Måske en lidt kedelig transfer men imo nødvendig. Og hvis det ikke går så er han forholdsvis ung og kostede ikke det store.
Han ser simpelthne ikke imponerende ud. Jeg er på ingen måder begejstret for det køb.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er overbevist om at Madrid ikke afhænder Ronaldo uden at have en tæt på fuldgod erstatning klar til at skrive under.

Tror at det bliver Neymar. PSG er barske ja, men tror stadig den handel bliver gjort.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
[RAC1] | Sources close to LENGLET confirm that Barça have already paid the clause of the French soccer player.

Everything will be official in the next hours and Lenglet will travel to BCN.
Måske en lidt kedelig transfer men imo nødvendig. Og hvis det ikke går så er han forholdsvis ung og kostede ikke det store.
Han ser simpelthne ikke imponerende ud. Jeg er på ingen måder begejstret for det køb.
Har du set ham spille?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Michman skrev:Jeg vil rigtig gerne have en stor transfer.. For vi ved at Madrid går amok.
Der går rygter om at PSG vil byde 240 mil for Coutinho.. Hvilket nok kræver de sælger Neymar til Madrid.
Er Coutinho ikke et move for at holde Neymar tilfreds?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Er Coutinho frikøbsklausul ikke på 400 mil euro? så hvis PSG vil noget, så må de byde det og ikke en krone mindre :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Michman skrev:Jeg vil rigtig gerne have en stor transfer.. For vi ved at Madrid går amok.
Der går rygter om at PSG vil byde 240 mil for Coutinho.. Hvilket nok kræver de sælger Neymar til Madrid.
Hvad er det, der gør, at du betragter en stor transfer som en nødvendighed for os? Sidste sæson, Valverdes første, gik vi igennem La Liga som klare mestre, og kun arrogance tog den ubesejret liga fra os. Desuden har vi i Coutinho og Dembele to store transfers som endnu ikke er blevet spillet ind på holdet. Jeg tror, at endnu flere stjernespillere til klubben lige nu vil skabe mere ubalance og uro.

Det virker dog som om, at ledelsen går efter at styrke bredden i forsvaret og forstærke midtbanen væsentligt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg synes stadig, at vi skal skifte Paco ud med noget bedre og yngre potentiale. Paco bliver 25 i næste måned, og han er helt ærligt bare ikke en god nok backup. Suarez synger virkelig også på sidste vers som starter for FC Barcelona. Synes jeg i hvert fald. Vi har også set, at han og Messi heller ikke virker går hånd i hånd når vi er uden bold. En spiller som Timo Werner synes jeg stadig har potentiale, Icardi.

Jeg tror det her er Suarez' sidste sæson hos os, i hvert fald som starter på holdet.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Rygter om at Marcelo følger Ronaldo til Juventus!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, så det også godt, men virker simpelthen for langt ude. Kan slet ikke se det ske.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

gygfo skrev:
Michman skrev:Jeg vil rigtig gerne have en stor transfer.. For vi ved at Madrid går amok.
Der går rygter om at PSG vil byde 240 mil for Coutinho.. Hvilket nok kræver de sælger Neymar til Madrid.
Hvad er det, der gør, at du betragter en stor transfer som en nødvendighed for os? Sidste sæson, Valverdes første, gik vi igennem La Liga som klare mestre, og kun arrogance tog den ubesejret liga fra os. Desuden har vi i Coutinho og Dembele to store transfers som endnu ikke er blevet spillet ind på holdet. Jeg tror, at endnu flere stjernespillere til klubben lige nu vil skabe mere ubalance og uro.

Det virker dog som om, at ledelsen går efter at styrke bredden i forsvaret og forstærke midtbanen væsentligt.
Fordi Real kommer til at købe minimum 2 klasse spillere.. Vi skal som minimum have Thiago for at få styr på vores midtbane efter Iniesta. Plus vi ikke er gode nok til at vinde CL..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

https://t.co/ikpJHdj12r

Le Parisien har styr på deres når det kommer til PSG og franske spillere. Naturligvis, da det er en fransk avis :lol:, alligevel.. Tuchel skulle ikke have de store problemer med at lade ham gå.
PSG midfielder Adrien Rabiot (23) is in advanced negotiations with Barcelona. A salary agreement would have already been reached and a five-year contract would now be placed on the table. Rabiot's contract ends in 2019 but he could leave before [le parisien]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ffs. Han har bare at være billig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Rabiot i forhold til Paulinho er en væsentligt forstærkning.

Men håber stadigvæk vi henter De Jong også. Han ser meget spændende ud.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Bare lige en sjov tanke.

Hvad ville folk sige til, hvis der var mulighed for at skifte Suarez ud med Lewandowski med max 10 millioner euro i forskel?

Det er jo bekendt, at der er noget betændelse mellem Lewandowski og Bayerns ledelse.

Men Lewandowski er 88'er, så han er en quick fix. Men rent teknisk er Lewandowski så meget foran Suarez.

Der er desværre ikke særlig mange angriber derude, som man kan hente i en god alder, som er klar til niveauet med det samme, medmindre vi skal brænde 3-400 mio. euro af på Mbappé.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster