VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Christopher Nolan burde instruere en film der hedder 80-90, a swan's death.

Så snart en spiller falder i de minutter, så ved man at de skal have nødhjælp.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Xavi6Smede skrev:"Det har ikke været en så god kamp som man kunne forvente"... Det har været lige præcist hvad man kunne forvente. Begge hold har spillet kontrollerende og konservativt hele turneringen.
Belgien har da haft et par gode kampe og øjeblikke. Frankrig har derimod været røvkedelige fra første kamp - særligt i forhold det potentiale som holdet har.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: VM 2018

Indlæg af kklaus »

Tello skrev:Christopher Nolan burde instruere en film der hedder 80-90, a swan's death.

Så snart en spiller falder i de minutter, så ved man at de skal have nødhjælp.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Synes Michael Bay skal instruere den. Så kan vi i det mindste få nogle vilde eksplosioner.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Det bedste ved den her kamp er, at det er sidste gang i meget lang tid, jeg skal høre på Thomas Sørensen og Thomas Kristensen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Virkelig flot kamp af Umtiti..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Frankrig kommer flot i finalen, på trods af de på intet tidspunkt har været imponerende. De møder en modstander, der er kommet i finalen ved hjælp af en udsædvanlig nem lodtrækning (England), og taber så. Synes jeg har set dette scenarie før.. Irriterende VM.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Flax_Generous skrev:
Xavi6Smede skrev:"Det har ikke været en så god kamp som man kunne forvente"... Det har været lige præcist hvad man kunne forvente. Begge hold har spillet kontrollerende og konservativt hele turneringen.
Belgien har da haft et par gode kampe og øjeblikke. Frankrig har derimod været røvkedelige fra første kamp - særligt i forhold det potentiale som holdet har.
Sandt. Men efter kampen imod Brasilien var der ingen tvivl om, at det var dette udtryk vi ville få at se fra dem,

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Landsholdsfodbold er bare nederen. Jeg fatter ikke hvorfor jeg har set så mange kampe. Der er vitterligt ikke et hold jeg kan lide. Kedeligt og uinspirerende hele vejen rundt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Kom så, England. Jeg håber virkelig, at de vinder det hele. Blandt de tre resterende hold, er de klart det mest offensive, positive og underholdende mandskab.

Frankrig spiller som Portugal for to år siden. Det er pindsvinefodbold med håndbremsen trukket, tilsat en god omgang teater fra særligt Mbappé, der ærligt talt har været ligeså slem som Neymar her til sommer. Det er helt igennem ulideligt at være vidne til så talentfuld en spiller lave sådan noget fis.

Det er virkelig der, hvor Messi bare er helt unik. Hazard er også deroppe af, helt klart i den rigtige retning, men ingen er i nærheden af Leo på det punkt.

Jeg håber for alt i verden bare ikke, at Frankrig vinder. Jeg kan ikke magte, at den slags fodbold skal belønnes, og så er udsigten til sammenligninger mellem Mbappé og Messi, til at se Kanté blive udråbt som årtusindets bedste defensive midtbanespiller og til at se Pogba dabbe tusinde gange bare en uudholdelig tanke. Omvendt ville det også være træls at se Kroatien vinde, for de har ærligt talt været direkte ringe, med undtagelse af deres kamp mod Argentina. Derfor er jeg virkelig bare all in på England.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:Landsholdsfodbold er bare nederen. Jeg fatter ikke hvorfor jeg har set så mange kampe. Der er vitterligt ikke et hold jeg kan lide. Kedeligt og uinspirerende hele vejen rundt.
Og sådan er det altid, med mindre et landshold er bygget opad en stamme fra et klubhold, som vi har set med Spanien-Barcelona, og Tyskland-Bayern. De har alt for kort tid sammen i forhold til på klubplan. Mikkel Bischoff sagde det allerede efter første runde; Landstrænerne største fokus ligger på at skabe en defensiv organisation, og så er der stor fokus på dødbolde, da det er den nemmeste måde at blive farlig på. Og det ses jo desværre også på banen..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:Landsholdsfodbold er bare nederen. Jeg fatter ikke hvorfor jeg har set så mange kampe. Der er vitterligt ikke et hold jeg kan lide. Kedeligt og uinspirerende hele vejen rundt.
Og sådan er det altid, med mindre et landshold er bygget opad en stamme fra et klubhold, som vi har set med Spanien-Barcelona, og Tyskland-Bayern. De har alt for kort tid sammen i forhold til på klubplan. Mikkel Bischoff sagde det allerede efter første runde; Landstrænerne største fokus ligger på at skabe en defensiv organisation, og så er der stor fokus på dødbolde, da det er den nemmeste måde at blive farlig på. Og det ses jo desværre også på banen..
Selvfølgelig. Det er også derfor man ikke skal bedømme spillere udfra hvad de leverer for landsholdet.

Jeg er bare irriteret på mig selv over at jeg falder i fælden og ser det rod. Spild af tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

kklaus skrev:
Tello skrev:Christopher Nolan burde instruere en film der hedder 80-90, a swan's death.

Så snart en spiller falder i de minutter, så ved man at de skal have nødhjælp.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Synes Michael Bay skal instruere den. Så kan vi i det mindste få nogle vilde eksplosioner.
Haha! Ham havde jeg slet ikke tænkt på [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:England. Blandt de tre resterende hold, er de klart det mest offensive, positive og underholdende mandskab.

Frankrig spiller som Portugal for to år siden.

Mbappé, der ærligt talt har været ligeså slem som Neymar her til sommer. Det er helt igennem ulideligt at være vidne til så talentfuld en spiller lave sådan noget fis.

Jeg håber for alt i verden bare ikke, at Frankrig vinder. Jeg kan ikke magte, at den slags fodbold skal belønnes, og så er udsigten til sammenligninger mellem Mbappé og Messi, til at se Kanté blive udråbt som årtusindets bedste defensive midtbanespiller og til at se Pogba dabbe tusinde gange bare en uudholdelig tanke.


#facts.



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg er også på England-vognen. It’s coming home!

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Fodbold er en del af underholdningsindustrien. Det er Frankrig nok lige glade med. De vinder på at være effektive og på et stærkt forsvar. Men i guder, hvor er de kedelige at se på. Jeg har ALDRIG holdt med England, men vil gøre en undtagelse, hvis de kommer i finalen.

Prøv bare at se på hvordan Frankrig har scoret deres mål. Latterligt. De spiller ikke mere sprudlende end Danmark og Sverige men med et spillermateriale, der er ca. 10 gange stærkere end det, som Danmark kan præsentere. Ynkeligt.

Nå men heldigvis starter La Liga snart op, selvom jeg er irriteret over at blive “snydt” for den spanske supercup på Camp Nou - det har ellers hvert år været en hyggelig måde at starte sæsonen op på.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster