Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SIOUX »


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

https://www.realmadrid.com/noticias/201 ... n=organico


Endnu en udmelding fra Real Madrid omkring Neymar. De skriver, at de på trods af alle rygterne ikke har budt på Neymar og heller ikke vil. De skriver dernæst, at de to klubbers forhold er så gode, at hvis de gerne vil købe Neymar, så går de til PSG før nogen andre.

Det er sgu lidt mærkeligt med alle de udmeldinger. Enten er de godt i gang med en Neymar handel og Neymar vil det gerne, men for PSG og Nasser Al-Khelaifi's ego så holder de det for sig selv indtil det er færdigt. Og så vil de heller ikke lave en Barca 2017 om igen. Eller også er de bare ikke interesseret i Neymar. Jeg tror det er scenarie nummer et. Jeg tror simpelthen ikke, at de efter Ronaldo salget også udelukker Neymar. Det efterlader jo stort set kun Hazard og Mbappe.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Hvis det vitterligt er sådan de ser på PSG og deres indbyrdes forhold, så udelukker det vel også et køb af Mbappe?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

De henter hazard!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:De henter hazard!
Det er simpelthen ikke nok. Som den forretningsmand, Perez er, så tvivler jeg, at Hazard er nok for ham for Real Madrid-forretning, hvad angår at kunne skaffe penge til Real Madrid, som Ronaldo kunne, eller som f.eks. Beckham kunne, eller Il Fenomeno kunne. De var altoverskyggende globale ikoner. Hazard er en verdensklasse spiller, men slet ikke et stort nok navn.

Vi snakker om en mand, der solgte sin bedste spiller i 2014 for at gøre plads til James, fordi di Maria ikke kunne promoveres nok og ikke var "pæn nok" eller indtjenende nok (jf. rygter) til at kunne gøre sig fortjent til en større kontrakt.

Med Ronaldos afgang, så er Perez nødt til at sigte højere end blot Hazard, som jo på ingen måder er promoverende eller flamboyant nok til at kunne stå som Reals største stjerne både på og uden for banen. På banen vil han givetvis være den største, men som den lidt grålige familiefar, som Hazard er uden for banen, er det slet, slet ikke nok for Perez og hans forretning i Real Madrid. Medmindre Asensio skal køres i stilling som Reals nye posterboy, men det tvivler jeg stærkt på, at han nogensinde bliver. En global posterboy.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Men det er det bedste de kan hente. Og jeg har ærlig talt min tvivl om de overhovedet kan hente hazard.

Real kan flæbe alt det de vil om stjerner osv. Det gør ikke at de kan hentes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jines »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:De henter hazard!
Det er simpelthen ikke nok. Som den forretningsmand, Perez er, så tvivler jeg, at Hazard er nok for ham for Real Madrid-forretning, hvad angår at kunne skaffe penge til Real Madrid, som Ronaldo kunne, eller som f.eks. Beckham kunne, eller Il Fenomeno kunne. De var altoverskyggende globale ikoner. Hazard er en verdensklasse spiller, men slet ikke et stort nok navn.
ENig. Det handler ikke kun om de fodboldmæssige kvaliteter, men i allerhøjeste grad det personlige brand. Hazard er kommercielt for Real ikke særlig attraktiv. Der er nok kun Neymar, der kan udfylde hullet bare nogenlunde.

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jines »

Piquénbauer skrev:Men det er det bedste de kan hente. Og jeg har ærlig talt min tvivl om de overhovedet kan hente hazard.

Real kan flæbe alt det de vil om stjerner osv. Det gør ikke at de kan hentes.
Bale er jo også på bænken. Han har jo været offer for Ronaldo i lang tid. Lad os nu se, om han kan performe, hvis han nu blev satser på - han var jo vild i Tottenham.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af LeoMessi »

Joey Barton;
"Neymar is not the best player in the world, we saw that again in Russia. He is not at the level of Ronaldo and Messi, and there are many other players in front of him.
"Neymar, more than a football phenomenon, is an advertising phenomenon, like the Kardashians."
Den hetz der har kørt på Neymar siden VM er godt nok ved at blive patetisk.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Joey Barton er jo heller ikke normal i hovedet.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Barton kæmper en brav kamp, for stadig at være semi-relevant. Det må man alligevel give ham.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kawhi »

Det er meget sjovt skrevet, men alle ved jo inderst inde at han som minimum var sluttet i top 5, hvis han ikke var blevet skadet 26. februar.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af LeoMessi »

Jeg håber Neymar kan ramme sit fulde potentiale meget snart, for det har vi - der elsker smuk fodbold - i den grad brug for.

Han er en fantastisk fodboldspiller der med sin kunnen på en fodboldbane kan fylde selv den neutrale seer med eufori - det er der ikke mange spillere der kan lige på nuværende tidspunkt, og dette inkludere Mbappé(som åbenbart er bedre) og de andre ligegyldigheder.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Messi_DK
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons sep 19, 2018 6:11 pm

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Messi_DK »

Neymar er lidt overvurderet, dog en glimrende skuespiller!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster