Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Goaaal »

Jeg forstår bare ikke følgende; Var historien ikke at han drømte om at komme til Barca og ville det så meget at han endda betalte noget selv for at få det til at ske? Hvorfor skulle han så ville skifte efter 1 sæson? (bortset fra den ubehagelige hetz der blev kørt mod ham i medierne indtil han begyndte at score mål for Barca)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af emo »

Måske udsigt til spilletid, hans rolle på holdet, penge?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Goaaal »

emo skrev:Måske udsigt til spilletid, hans rolle på holdet, penge?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk

Men er der noget der tyder på at han ikke får masser af spilletid næste sæson? Og forventede han med hans skifte fra Kina til Barca at spille mere? Rollen på holdet er svært at sige noget om, men penge burde det vel ikke være hvis han selv har betalt for at komme til Barca? Jeg synes det virker underligt når man tænker på alt den spilletid han har fået.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Vi bliver nærmest kun sat i forbindelse med cm'er. Det burde fortælle pau lidt om at man ikke er helt tilfreds med niveauet centralt og det mens han faktisk fik mindre og mindre spilletid i løbet af sæsonen. For mig at se så er pau klog her og ser hvilken vej det går.

Og så kan det jo være at han føler han har vist det han ville. Nu kan han fordoble sin løn og tage tilbage til et land hvor han havde det godt med sin familie i en klub hvor han er den ultimative stjerne og spiller hver eneste kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Vi bliver nærmest kun sat i forbindelse med cm'er. Det burde fortælle pau lidt om at man ikke er helt tilfreds med niveauet centralt og det mens han faktisk fik mindre og mindre spilletid i løbet af sæsonen. For mig at se så er pau klog her og ser hvilken vej det går.

Og så kan det jo være at han føler han har vist det han ville. Nu kan han fordoble sin løn og tage tilbage til et land hvor han havde det godt med sin familie i en klub hvor han er den ultimative stjerne og spiller hver eneste kamp.

Nej jeg tror nærmere, (hvis der ikke er en dagsorden vi ikke kender til) at Pau ville sige: Jeg vil kæmpe for min plads - Barca er min drøm, jeg giver ikke op.

Derimod - uden direkte kendte årsager, selv med halvvejs god succes, vælger han at skifte efter blot een sæson.

Wierd science.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Goaaal »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:Vi bliver nærmest kun sat i forbindelse med cm'er. Det burde fortælle pau lidt om at man ikke er helt tilfreds med niveauet centralt og det mens han faktisk fik mindre og mindre spilletid i løbet af sæsonen. For mig at se så er pau klog her og ser hvilken vej det går.

Og så kan det jo være at han føler han har vist det han ville. Nu kan han fordoble sin løn og tage tilbage til et land hvor han havde det godt med sin familie i en klub hvor han er den ultimative stjerne og spiller hver eneste kamp.

Nej jeg tror nærmere, (hvis der ikke er en dagsorden vi ikke kender til) at Pau ville sige: Jeg vil kæmpe for min plads - Barca er min drøm, jeg giver ikke op.

Derimod - uden direkte kendte årsager, selv med halvvejs god succes, vælger han at skifte efter blot een sæson.

Wierd science.
Det er præcis det jeg mener. Det virker altså underligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Synes jeg overhovedet ikke. For mig at se er han bare realistisk. Og fornuftig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Synes jeg overhovedet ikke. For mig at se er han bare realistisk. Og fornuftig.
Det at skifte fra Kina til Barca taler langt mere for at han er opportunist end realist. Jeg fastholder, til trods for megen kritik herinde, at han leverer en første sæson på en historisk dårlig Barca midtbane der er langt over hvad man bør forvente. Forstår simpelthen ikke hvis han skifter igen allerede nu uden at se næste sæson an.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi han mistede mere og mere spilletid. Og fordi han kan se at man går efter flere cm'er nu hvilket vil gøre det endnu sværere.

Og så mere end fordobler han sin løn. Ja han ofrede lidt ved at rykke til Barca (mener han gik fra 7 til 5 mio om året) men han bliver tilbudt 14 mio nu. Det er åndssvagt mange penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af emo »

Det kunne jo sagtens være at han har fået sin rolle på holdet at vide, til næste sæson, og/eller at Barca har sagt at de gerne vil sælge ham, og hans klub derfor er kommet i spil igen.

Tror ikke at Kina bare selv har henvendt sig og sagt, vi er interesseret tror mere at hans fremtid i Barca er blevet afklaret og hans stab evt. har taget fat i Kina.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

emo skrev:Det kunne jo sagtens være at han har fået sin rolle på holdet at vide, til næste sæson, og/eller at Barca har sagt at de gerne vil sælge ham, og hans klub derfor er kommet i spil igen.

Tror ikke at Kina bare selv har henvendt sig og sagt, vi er interesseret tror mere at hans fremtid i Barca er blevet afklaret og hans stab evt. har taget fat i Kina.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Så her Barca jo tilbudt ham til Kina.. I det tilfælde ville Kina da ikke fordoble hans løn og give 10 mill euro mere for ham end da de solgte ham!! Det gir nada mening.

I det tilfælde ville Kina have sagt, ok - vi vil give 10 mill Euro for ham og så tilbyde ham en mindre løn end da han ville væk derfra.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
emo skrev:Det kunne jo sagtens være at han har fået sin rolle på holdet at vide, til næste sæson, og/eller at Barca har sagt at de gerne vil sælge ham, og hans klub derfor er kommet i spil igen.

Tror ikke at Kina bare selv har henvendt sig og sagt, vi er interesseret tror mere at hans fremtid i Barca er blevet afklaret og hans stab evt. har taget fat i Kina.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Så her Barca jo tilbudt ham til Kina.. I det tilfælde ville Kina da ikke fordoble hans løn og give 10 mill euro mere for ham end da de solgte ham!! Det gir nada mening.

I det tilfælde ville Kina have sagt, ok - vi vil give 10 mill Euro for ham og så tilbyde ham en mindre løn end da han ville væk derfra.
Hvorfor er det Barca der har tilbudt ham? Paus agent kan da sagtens have givet dem besked om at pau er interesseret i et skifte og at de burde snakke med Barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Men jeg vil gerne lige høre, nu hvor i mener det er underligt, hvad det er i tror der er sket? Er det hvidvaskning af penge eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Men jeg vil gerne lige høre, nu hvor i mener det er underligt, hvad det er i tror der er sket? Er det hvidvaskning af penge eller?

Det er jo som enhver anden situation hvor noget ikke ser rigtig ud: Jeg ved ikke HVAD der er sket, men ser blot omstændighederne og konkluderer udfra disse, at noget ikke stemmer. "Hvad" - aner jeg ikke.

Lidt ligesom en officiel forklaring om 9/11 - jeg aner ikke HVAD der er sket, er blot ret overbevist om omstændighederne ikke er i overensstemmelse med de opgivne facts.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke sige så meget andet end at jeg synes det er ret ligetil. Der er intet ved det her der virker bare en smule suspekt imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster