Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

De er ikke idioter i Juventus. Det var de heller ikke i Real, og det er Ronaldo tydeligvis heller ikke. Han scorer mål... flere end alle andre (og bedste igennem historien) gør - Messi undtaget. Messi gør sit, Ronaldo gør hans.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:Men hvem påstår, at de henter en Messi-klon? De henter mål og vinderinstinkt, ikke mindst i de vigtigste kampe i Champions League.
Men det er jo samtidig også meget simpelt sat op. Ronaldo er blevet mere og mere afhængig af holdet. Og juve er altså ikke real.

Jeg synes ikke han bliver talt ned. De bekymringer der er om evt transfer er for mig at se ikke så mærkelige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:De er ikke idioter i Juventus. Det var de heller ikke i Real, og det er Ronaldo tydeligvis heller ikke. Han scorer mål... flere end alle andre (og bedste igennem historien) gør - Messi undtaget. Messi gør sit, Ronaldo gør hans.
Men der nok en grund til at real ikke vil give ham den løn han kræver. Real ville aldrig gøre det her hvis de ikke vidste noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Så der er ingen i den her tråd som taler Ronaldo ned? Ja ja.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:Så der er ingen i den her tråd som taler Ronaldo ned? Ja ja.
Nu er det et barcaforum, men nej jeg synes ikke det er så slemt. Jeg synes derimod der er for mange der ignorerer Ronaldos alder. Jeg ved godt der er hele den der med at han træner ekstremt meget osv men han spiller færre kampe, har problemer med knæet og jeg synes virkelig niveauet er dalende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
Flax_Generous skrev:Så der er ingen i den her tråd som taler Ronaldo ned? Ja ja.
Nu er det et barcaforum, men nej jeg synes ikke det er så slemt. Jeg synes derimod der er for mange der ignorerer Ronaldos alder. Jeg ved godt der er hele den der med at han træner ekstremt meget osv men han spiller færre kampe, har problemer med knæet og jeg synes virkelig niveauet er dalende.
Plus han må dosere antal kampe, og har en tydelig efterårs, og forårs version...

Intet tyder på at han kommer op på samme niveau som for 3 år siden, tværtimod bliver hans eterårsversion nok nærmere længere og længere..

Hvor er hans niveau om 2 sæsoner?

Real ville ikke give ham hans lønkrav fordi de netop ser det samme som mig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Jeg ser gerne Messi blive solgt for sølle 100 millioner euro når han engang når alderen 33, men det sker nok ikke - og gad vide hvorfor (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

LeoMessi skrev:Jeg ser gerne Messi blive solgt for sølle 100 millioner euro når han engang når alderen 33, men det sker nok ikke - og gad vide hvorfor (-:
Nok mest fordi han er vores absolut bedste spiller sæson efter sæson... hvilket ikke ser ud til at forandre sig med alderen.

Messi er ikke kun stats... han er ALT det offensive vi har, og det er der nok ikke nogen der ser forsvinde når han er 33.

Ronaldo har bare 2 versioner af sig, og er tydeligvis ved at mærke alderen bremse hans bedste version, og det er dårligt nyt for en spiller på 33 1/2 år der kræver lønforhøjelse.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Xavi6Smede »

Ronaldo er bedre lige nu, end han har været i årevis. Han er også fortsat den hurtigste spiller ved dette VM. Så meget har alderen vist heller ikke ramt ham.. Med mindre han fortsætter sin nedtur i efteråret.
For første gang i 10 er det rent faktisk værd(ikke at jeg gider) at diskutere hvem der har været bedst i år af Ronaldo og Messi - dog også fordi Messi ikke har været på sit bedste. Altså i 2018! Set over hele sæsonen bør Ronaldo ikke engang være på en top 10-liste over bedste spillere.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:Ronaldo er bedre lige nu, end han har været i årevis. Han er også fortsat den hurtigste spiller ved dette VM. Så meget har alderen vist heller ikke ramt ham.. Med mindre han fortsætter sin nedtur i efteråret.
For første gang i 10 er det rent faktisk værd(ikke at jeg gider) at diskutere hvem der har været bedst i år af Ronaldo og Messi - dog også fordi Messi ikke har været på sit bedste. Altså i 2018! Set over hele sæsonen bør Ronaldo ikke engang være på en top 10-liste over bedste spillere.
Hurtigste og hurtigste. Det er over en længere sprint, og her er en som Lukaku blandt de allerhurtigste spillere. Det er sjældent, du som fodboldspiller kan bruge en sprint over 40 meter til noget.

Ronaldo er ikke hurtig som før, hvor han havde sit absurde antrit, men han har stadigvæk en vild topfart, men som sagt. Sjældent du kan bruge topfart til noget. Det er mere Neymar, Hazards, Mbappes antrit, som er det vigtigste som offensiv spiller, selvom Mbappe også har en vanvittig topfart.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Jeg læser lidt rundt omkring, at Ronaldo bliver præsenteret i morgen for Juventus. Jeg tror dog slet ikke at de er så langt i forhandlingerne, og hvis han endeligt skifter, hvilket jeg også tvivler på, så tror jeg først han bliver præsenteret efter VM er blevet spillet færdig, så al opmærksomhed er rettet mod ham.

Samtidigt skulle Benzema vidst være på vej mod Napoli, han har i hvert fald lige tweetet nedenstående, så det ville overraske mig hvis de både slap ham og Ronaldo;
“Nine years ago I first wore the Real Madrid shirt, thanks to the President, the whole club and the players and all the coaches with whom I met along the way. I've been proud to defend the club badge and am eternally grateful always #HalaMadrid”.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Jeg læser lidt rundt omkring, at Ronaldo bliver præsenteret i morgen for Juventus. Jeg tror dog slet ikke at de er så langt i forhandlingerne, og hvis han endeligt skifter, hvilket jeg også tvivler på, så tror jeg først han bliver præsenteret efter VM er blevet spillet færdig, så al opmærksomhed er rettet mod ham.

Samtidigt skulle Benzema vidst være på vej mod Napoli, han har i hvert fald lige tweetet nedenstående, så det ville overraske mig hvis de både slap ham og Ronaldo;
“Nine years ago I first wore the Real Madrid shirt, thanks to the President, the whole club and the players and all the coaches with whom I met along the way. I've been proud to defend the club badge and am eternally grateful always #HalaMadrid”.
Rent spillemæssigt bliver det noget af en opgradering for Real, hvis de afskipper Benz og CR7 og henter Hazard og Lewandowski f.eks.

Er Lewandowski ikke den eneste klasseangriber, der er tilgængelig på markedet? Ham og Icardi? Kane er jo umulig at få fat i med hans nye kontrakt. Medmindre han selv trumfer et skifte igennem, men det har jeg meget svært ved at se ham gøre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Adios.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af klogfyr »

Fantastisk handel af Real 105 mio for en 33-årig. Real kommer uden tvivl til at savne ham, men han var i sin karrieres efterår alligevel, så det var et spørgsmål om tid, før han ikke ville være god nok længere. Bliver spændende at se, hvem de henter i stedet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Rent spillemæssigt bliver det noget af en opgradering for Real, hvis de afskipper Benz og CR7 og henter Hazard og Lewandowski f.eks.
Det er et meget stort “hvis” og der vil desuden altid være en betydelig risiko forbundet med at udskifte det meste af angrebet, ikke mindst når det er topscoreren og klubbens bedste spiller i det seneste årti. Så lige nu er Real Madrid altså blevet klart svækket.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster