Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Zlatan har været på Kimmel og Corden, han mænger sig jævnligt med de største sports- og filmstjerner i USA, og han lever i verdens største forbrugermarked, hvilket næppe er skidt for sponsorerne. Det er klart, at han ikke er kandidat til Ballon d’Or, men han formår da at få det maksimale ud af karrierens efterår.

Der er Ronaldo dog ikke endnu. Lige nu er han god nok til at spille boksangriber for Europas bedste klubber, og medmindre købet af ham betyder, at Juventus er nødt til at sælge halvdelen af deres offensiv, så er det i mine øje en rigtig god handel.

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Parla »

Flax_Generous skrev:Zlatan har været på Kimmel og Corden, han mænger sig jævnligt med de største sports- og filmstjerner i USA, og han lever i verdens største forbrugermarked, hvilket næppe er skidt for sponsorerne. Det er klart, at han ikke er kandidat til Ballon d’Or, men han formår da at få det maksimale ud af karrierens efterår.

Der er Ronaldo dog ikke endnu. Lige nu er han god nok til at spille boksangriber for Europas bedste klubber, og medmindre købet af ham betyder, at Juventus er nødt til at sælge halvdelen af deres offensiv, så er det i mine øje en rigtig god handel.
Jeg synes faktisk det er en rigtig god handel for begge klubber. Real Madrid har kvaliteten til at vinde alle turneringer uden ham og han bliver kun dårligere for hver sæson.
Juventus med Ronaldo bliver farlige i Champions League.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Parla skrev:
Flax_Generous skrev:Zlatan har været på Kimmel og Corden, han mænger sig jævnligt med de største sports- og filmstjerner i USA, og han lever i verdens største forbrugermarked, hvilket næppe er skidt for sponsorerne. Det er klart, at han ikke er kandidat til Ballon d’Or, men han formår da at få det maksimale ud af karrierens efterår.

Der er Ronaldo dog ikke endnu. Lige nu er han god nok til at spille boksangriber for Europas bedste klubber, og medmindre købet af ham betyder, at Juventus er nødt til at sælge halvdelen af deres offensiv, så er det i mine øje en rigtig god handel.
Jeg synes faktisk det er en rigtig god handel for begge klubber. Real Madrid har kvaliteten til at vinde alle turneringer uden ham og han bliver kun dårligere for hver sæson.
Juventus med Ronaldo bliver farlige i Champions League.
Hvorfor bliver Juventus farligere med ham i CHL?

Real er et decideret knock-out hold hvor CR har nydt godt af at være den der skulle fodres hele tiden..

Juventus er ikke et decideret knock-out hold og CR vil komme til at mangle Kroos, Benz, Marcelo der har spillet ham hele tiden.

Jeg ser ikke CR som bedre i CHL end i la liga, men derimod Real som et langt bedre knock-out hold overall end et langt tuneringshold.. CR får ikke den store indflydelse på Juventus CHL IMO.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Juventus' værdi er på få dage steget fra 665 mio. euro til 825 mio. euro pga. CR7.

The power of branding.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Det er utroligt hvordan, at Ronaldo bliver snakket ned herinde.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Det er utroligt hvordan, at Ronaldo bliver snakket ned herinde.
Jep. Man skulle næsten tro, at han er en relativ ordinær spiller. Vigtigheden af mål bliver i hvert fald talt virkelig ned.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SIOUX »

Og det undre jer i et FCB forum? :lol: :glad: :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Så bliver han da heller ikke talt mere ned.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det er konstruktiv kritik :mrgreen:
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Ej men seriøst. Der bliver sat spørgsmålstegn ved om han er pengene værd pga alderen og så bliver der pointeret at det er vigtigt at han har et godt hold omkring sig da han ikke skaber som tidligere. Det er sgu ikke at tale ham ned.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Så bliver han da heller ikke talt mere ned.
Jo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Ej men seriøst. Så er alle rendyrkede angribere åbenbart ikke særlig meget værd.

Messi er jo tydeligvis heller ikke bedre end hans hold. Forstå mig ret.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Så bliver han da heller ikke talt mere ned.
Jo.

Nej..

Hvilekn version af af CR regner du med blir den dominerende fremadrettet... efterårs eller forårs versionen som han har vist de sidste 2 sæsoner... på et dårligere hold, med en til stadighed dårligere fysik (han må jo dosere antal kampe i seneste sæsoner)... det er ikke at tale manden ned, det er at være realistisk. Han kommer altså til at spille mod Italienske forsvar, med deres udtalte defensive dyder og tilgang...

Det er som jeg ser det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Ej men seriøst. Så er alle rendyrkede angribere åbenbart ikke særlig meget værd.

Messi er jo tydeligvis heller ikke bedre end hans hold. Forstå mig ret.
Jo i det rigtige setup er de. Og så er Ronaldo altså stadig 33 år og han bliver dårligere sæson for sæson. Jeg tror sagtens han kan få et par gode år hvis juve holder holdet omkring ham. Men det er ikke Messi de henter - han kommer ikke til at ændre alt offensivt for dem og tage taktstokken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Men hvem påstår, at de henter en Messi-klon? De henter mål og vinderinstinkt, ikke mindst i de vigtigste kampe i Champions League.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster