Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Ja, men derfor er han mega træf sikker.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Det synes jeg ikke er rigtigt. Han er blevet en dårligere spiller. Imo en markant dårligere spiller. Og vigtigst så er han nu ekstremt afhængige af sine medspillere. Det er alle spillere selvfølgelig men Ronaldo er ikke typen der gør sine medspillere bedre. Han lever af deres arbejde.
Jeg forstår, hvad du mener, men Ronaldo er stadig suveræn til at finde farlige positioner i feltet. Det er (blandt andet) derfor han scorer så mange mål. Den forudseenhed og ærgerrighed får selvsagt medspillerne til at se bedre ud, selvom de må nøjes med et assist i stedet for et mål. Men det er jo pointen med boksangribere, og det er hvad Ronaldo er.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kawhi »

Enig, folk har nogle forvrængede forventninger til manden.
Som medspiller til Ronaldo ville jeg være 100 % ligeglad med om han gjorde mig bedre, så længe at han leverer som han gør.

IMO er CR7 verdens bedste spiller, når det omhandler knockout-kampe, mens Messi er verdens bedste spiller i længerevarende turneringer.

Det skal dog ikke blive endnu en CR vs. Messi-debat. Jeg vil bare pointere, at Ronaldo er "the go-to guy" og ikke ham der skal gøre sine medspillere bedre. Jeg ville elske at spille på hold med CR, hvor jeg blot skulle fodre ham med bolde i boksen og beundre hvordan han med sin vilde positionering kan komme til chancer mod selv de største hold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke om en assist nødvendigvis får dem til at se bedre ud. Men pointen var at dette køb i sig selv ikke vil rykke juve med mindre de holder på spillerne omkring ham og måske endda henter andre til. Ronaldo bringer kun mål. Det er ikke Messi som tager hele offensiven alene.

Og så tænker jeg at alderen også vil påvirke hans evner i boksen. Han har haft problemer med knæet længe og det går mere og mere udover hurtigheden (og evnen til at springe). Så kan det godt være han stadig er god til at se hvor bolden ender og der er farlige situationer men hvis han ikke kan komme derhen så er det ligemeget.

Men altså jeg tror på et par gode år. Og så sidder juve med lorten når de skal betale en 35 årig en kæmpe løn i et par år yderligere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

IMO er CR7 verdens bedste spiller, når det omhandler knockout-kampe, mens Messi er verdens bedste spiller i længerevarende turneringer.
Hvorfor?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Men pointen var at dette køb i sig selv ikke vil rykke juve med mindre de holder på spillerne omkring ham og måske endda henter andre til. Ronaldo bringer kun mål. Det er ikke Messi som tager hele offensiven alene.
Vi har stort set samme syn på Ronaldo. Han er en rendyrket afslutter. Men jeg er ikke enig i, at han ikke kan rykke Juventus. Han har fået tillagt sig en vane med at afgøre de store opgør, og det er vel netop hvad Juventus mangler i Champions League. Derudover er han generelt - uanset om han er et par år ældre - en opgradering i forhold til Higuain. Og hvis han mister niveauet efter et par sæsoner, så er jeg sikker på, at Miami eller LA vil tage varmt imod ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Men pointen var at dette køb i sig selv ikke vil rykke juve med mindre de holder på spillerne omkring ham og måske endda henter andre til. Ronaldo bringer kun mål. Det er ikke Messi som tager hele offensiven alene.
Vi har stort set samme syn på Ronaldo. Han er en rendyrket afslutter. Men jeg er ikke enig i, at han ikke kan rykke Juventus. Han har fået tillagt sig en vane med at afgøre de store opgør, og det er vel netop hvad Juventus mangler i Champions League. Derudover er han generelt - uanset om han er et par år ældre - en opgradering i forhold til Higuain. Og hvis han mister niveauet efter et par sæsoner, så er jeg sikker på, at Miami eller LA vil tage varmt imod ham.
Hvorfor skulle han rykke til Miami eller LA når han tjener mere hos Juve end han vil gøre der?

Og ja han kan rykke Juve men ikke hvis de bliver nødt til at sælge pjanic og dybala som der er snak om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kawhi »

Piquénbauer skrev:
IMO er CR7 verdens bedste spiller, når det omhandler knockout-kampe, mens Messi er verdens bedste spiller i længerevarende turneringer.
Hvorfor?
Hans præstationer i CL de seneste mange sæsoner taler for sig selv - det er helt sindssygt som han har kendt sin besøgstid.
Man kan selvfølgelig altid nævne opgør, hvor han ikke har scoret og forsøge at tale ham ned med offsidemål og straffesparkscoringer.

Omvendt har Messi domineret La Liga de seneste mange sæsoner, men det har virkelig skuffet mig at se hans præstationer i CLs knockout kampe. Man krummer næsten tæer, når man ser på hans udebanestatistik i knockoutkampene.
Det er så ærgerligt, når vi ser hvad han gør ved holdene i La Liga inkl. RM.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Fordi det er federe at være en stjerne i USA og blive hyldet af Hollywood end det er at tjene lidt ekstra skillinger i Italien. Sidstnævnte har han jo masser af i forvejen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:Fordi det er federe at være en stjerne i USA og blive hyldet af Hollywood end det er at tjene lidt ekstra skillinger i Italien. Sidstnævnte har han jo masser af i forvejen.
Penge er den største grund til at han smutter fra real nu. Som jeg ser det er det enormt vigtigt for ham at være højt betalt. Men det kan da godt være at han smutter hvis han ender på bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Men penge betyder ikke alt. Ellers var han taget til Kina.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Kawhi skrev:
Piquénbauer skrev:
IMO er CR7 verdens bedste spiller, når det omhandler knockout-kampe, mens Messi er verdens bedste spiller i længerevarende turneringer.
Hvorfor?
Hans præstationer i CL de seneste mange sæsoner taler for sig selv - det er helt sindssygt som han har kendt sin besøgstid.
Man kan selvfølgelig altid nævne opgør, hvor han ikke har scoret og forsøge at tale ham ned med offsidemål og straffesparkscoringer.

Omvendt har Messi domineret La Liga de seneste mange sæsoner, men det har virkelig skuffet mig at se hans præstationer i CLs knockout kampe. Man krummer næsten tæer, når man ser på hans udebanestatistik i knockoutkampene.
Det er så ærgerligt, når vi ser hvad han gør ved holdene i La Liga inkl. RM.
Det er alt for firkantet sat op det der. Ronaldo er blevet bedre fordi han har fået bedre spillere omkring sig mens det er omvendt med Messi. Man er ikke bedre end sit hold når man er oppe imod de bedste i verden hvilket man er i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:Men penge betyder ikke alt. Ellers var han taget til Kina.
Men hvorfor skulle han så både gå ned i niveau og penge for at rykke til usa?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Men hvorfor skulle han så både gå ned i niveau og penge for at rykke til usa?
Det har jeg jo sagt. Berømmelse og glamour og opmærksomhed. Den slags man finder i USA.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

For mig at se er det forbundet med det niveau man spiller på. Jeg synes feks ikke man hører meget til Zlatan, kaka og hvem der ellers render rundt i usa.

Men ok jeg bor der selvfølgelig heller ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster