Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Jeg forstår ikke Juve. Det her kommer tætte og tættere på. Juve går efter Chl, og er de helt sikre på at han skaffe dem Chl, I en ny klub, fra starten af?

Jeg tvivler.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Jeg tror ikke det gør Lopetegui specielt meget, han får vel frie tøjler nu, i forhold til at Ronaldo nu ikke skal fylde alt. De sælger nok heller ikke Ronaldo uden at erstatte ham med en stjernespiller. Jeg glæder mig dog, for Ronaldo er trods alt Ronaldo.

Nu kan han dog stat padde i Italien, lige så meget han lyster.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

#Juventus Cristiano Ronaldo big update! Jorge Mendes just spoke to Record: “If Cristiano will leave Real Madrid, he’ll be always grateful to the club, the president, Real Madrid fans. If it will happen, he’ll join a top club to continue his great career”

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Di Marzio melder den også. Han er en meget troværdig en.

fuck man. Bliver mærkeligt at se Real Madrid uden TSUUUUUUUUUU.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg tror dog heldigvis at det betyder at Messi Vs Ronaldo dør lidt.
Man kunne håbe, men så hedder det sig sikkert at Ronaldo har bevist sig i tre ligaer, og dermed endnu mere overlegen...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nu skal han jo lige bevise sig men forstår hvad du mener. Jeg vil dog mene at det trækker en smule ned at han bliver solgt fra to så store klubber som man u og real. Hvis han virkelig var den bedste og uundværlig så ville man jo ikke sælge ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Hold kæft hvor er det godt handlet af Real, hvis det er. Tror ikke på Mbappé eller Neymar, men Hazard er mulig. Neymar/Mbappé ville springe rammerne, men det ville være Fiorentinos våde drøm, og man ved aldrig med Real. Tror dog den realistiske version hedder Hazard, Odriozola, Kepa og Rodrygo.

I am very, very happy. Held og lykke med de Italienske forsvarsspillere og de Italienske fans' håndtering af din adfærd. Ikke flere headere i det 94' minut, og Napoli/Milan vil være helt andre steder at spille end de allerværste steder i Spanien. Good luck.

OG IKKE MERE TSUUU!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det blir tudefjæs agogo fra CR fra nu af.. i Italien spiller man defensivt, og alle spillere filmer ligeså meget som CR og finder sig ikke i noget... det blir grimt for ham.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Han skal bare præstere i Chl, serie A er næsten ligegyldig for dem længere.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

PuyolErGud skrev:... men så hedder det sig sikkert at Ronaldo har bevist sig i tre ligaer, og dermed endnu mere overlegen...
Hvis Ronaldo fører Juventus til Champions League-sejr og Serie A-titel og ender som topscorer i begge turneringer undervejs, så er jeg helt sikker på, at vi kommer til at høre ovenstående hver dag resten af vores liv.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Hold kæft hvor er det godt handlet af Real, hvis det er. Tror ikke på Mbappé eller Neymar, men Hazard er mulig. Neymar/Mbappé ville springe rammerne, men det ville være Fiorentinos våde drøm, og man ved aldrig med Real. Tror dog den realistiske version hedder Hazard, Odriozola, Kepa og Rodrygo.

I am very, very happy. Held og lykke med de Italienske forsvarsspillere og de Italienske fans' håndtering af din adfærd. Ikke flere headere i det 94' minut, og Napoli/Milan vil være helt andre steder at spille end de allerværste steder i Spanien. Good luck.

OG IKKE MERE TSUUU!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg nægter at tro, at Perez sælger Ronaldo uden at have en megastjerne klar til at erstatte ham. Real Madrids forretningsmodel er meget baseret på at have de største stjerner rent marketingsmæssigt. Der er ingen i nærheden af Ronaldos PR-værdi i den nuværende trup. Alene Ronaldos fanskare er massiv.

Derfor må Real pønse på at hente enten Neymar eller Mbappé. Hazard tror jeg ikke engang er nok. Han er en fabelagtigt spiller, men hans navn er ikke ligeså stort som Neymars eller Ronaldos.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Ronaldo kan vel blive den første til at vinde Premier League, La Liga og Serie A? Og det er vel heller ikke usandsynligt, at han slår rekorden for flest mål på en sæson af en Juve-spiller (35 mål i alle turneringer)? Selv hvis det fejler med Champions League, er der masser af rekorder at gå efter. Det er jo den slags som Ronaldo går op i.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Ronaldo kan vel blive den første til at vinde Premier League, La Liga og Serie A? Og det er vel heller ikke usandsynligt, at han slår rekorden for flest mål på en sæson af en Juve-spiller (35 mål i alle turneringer)? Selv hvis det fejler med Champions League, er der masser af rekorder at gå efter. Det er jo den slags som Ronaldo går op i.
Han kan vel også slå en masse rekorder i Midtjylland, hvis det nu skulle være?

Tænker det er en naturlig udvikling. Manden er nedadgående. Så han nedgraderer hold og liga. Naturligt.

Hans PR-team har også brug for at der skal ske noget omkring ham, hvis han skal holdes i live, som den reklamesøjle af en måltyv han er. Jeg er ikke helt færdig med at grine af hans gedeskæg... for satan han er fordummede for alle der idoliserer ham. Selv om jeg sagtens kan anerkende den arbejdshest han må være på træningsbanen.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Behøver jeg virkelig forklare, at der er lidt forskel på Midtjylland og Juventus?

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

"Manden er 33 snart 34" bruges godt nok ofte. Jeg synes ikke at man kan bruge Ronaldos alder til at tale ham ned. Han viser jo netop at han på trods af sin alder stadig er et fysisk monster der ved hvor målet står. Det eneste tidspunkt hvor hans alder kan ses, er når han bliver sparet i de små kampe. Det var ikke sket for 5 år siden. Netop denne påpasselighed vil jo gøre at Ronaldo kan fortsætte sit niveau mange år endnu. Der er også eksempler på mange fodboldspilere som har bevaret deres niveau i 30erne. Giggs, Zlatan, Pirlo osv.

Jeg håber han skifter til Juventus. Det bliver et helt andet Real Madrid hold vi får at se, samtidig med at man måske kan nyde Ronaldos spil på en anden måde, fordi han ikke er en direkte rival. Om han kan fortsætte sit scoringssnit i Italien bliver spændende at følge. Han skal have hele Juventus til at fodre ham med bolde, og spørgsmålet er om Juventus er klar til den taktik? Eller om det er Ronaldo der skal indordne sig deres spillestil. Det bliver spændende at følge ham. Det kan blive et nyt eventyr hvor han fortsætter sit niveau, men det kan også blive et mareridt. Hvordan mon han reagerer hvis han pludselig ikke har scoret 3-4 kampe i træk? Det eneste sted i verden han kunne score flere mål end for Madrid ville være for PSG. Så respekt også for at han ikke tager den vej.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Det synes jeg ikke er rigtigt. Han er blevet en dårligere spiller. Imo en markant dårligere spiller. Og vigtigst så er han nu ekstremt afhængige af sine medspillere. Det er alle spillere selvfølgelig men Ronaldo er ikke typen der gør sine medspillere bedre. Han lever af deres arbejde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster