VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

A$AP skrev:Eller Eriksen.
Eriksen passede ikke ind i vores spille stil..
I Barca vil han være GULD.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Eller Eriksen.
Der gælder præcist det samme for ham som med Messi. De største stjerner bliver dækket hårdest. Svært at vise noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Eller Eriksen.
Der gælder præcist det samme for ham som med Messi. De største stjerner bliver dækket hårdest. Svært at vise noget.
Forskellen er så, at Messi altid viser noget.

Har aldrig forstået rygterne omkring Eriksen, jeg tror heller ikke, at ledelsen hos f.eks. Real Madrid og FC Barcelona gør heller.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Eller Eriksen.
Der gælder præcist det samme for ham som med Messi. De største stjerner bliver dækket hårdest. Svært at vise noget.
Men han har nu altså skuffet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Hold nu op. Man kan ikke bruge det her til ret meget. Der bliver lagt alt, alt for meget i landsholdsfodbold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Der er vitterligt folk der mener vi skulle købe zanka og Kjær men ikke Eriksen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Der er vitterligt folk der mener vi skulle købe zanka og Kjær men ikke Eriksen.
Ja det er fuldstændigt håbløst.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Billede

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Eriksen var direkte elendig. Og generelt elendig slutrunde fra ham af.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

De spillere der skuffer gør det fordi de viser et højt niveau i klubberne. At de ikke kan tage det med til landsholdet viser intet. Det er andre metoder, niveau forskelle, mindre træning, dårligere kendskab til medspillere og jeg kan blive ved. Det værste ved det er at der af en eller anden årsag jeg ikke fatter virker til at være mere pres på spillerne på landsholdet hvilket gør det endnu sværere.

Jeg vil aldrig nogensinde bruge landsholdsfodbold til at bedømme en spiller. Det har jeg måske gjort tidligere men det giver bare ikke et ordentligt billede af en spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan ikke forstå, hvorfor NJ ikke sparkede først og Eriksen sidst.

Eriksen har været fucking ringe, men derimod har NJ ikke lavet en eneste god aktion i hele slutrunden. I det mindste har Eriksen ramt en mand en ny og næ. NJ har været blottet fra al, der bare har mindet om selvtillid.

Fuck nu af, hvor er det dog nederen det her man. Vi kunne have haft en lækker vej til VM-semien mod Putins dopede krigere, men ja.....

FUCKINg PIS.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:De spillere der skuffer gør det fordi de viser et højt niveau i klubberne. At de ikke kan tage det med til landsholdet viser intet. Det er andre metoder, niveau forskelle, mindre træning, dårligere kendskab til medspillere og jeg kan blive ved. Det værste ved det er at der af en eller anden årsag jeg ikke fatter virker til at være mere pres på spillerne på landsholdet hvilket gør det endnu sværere.

Jeg vil aldrig nogensinde bruge landsholdsfodbold til at bedømme en spiller. Det har jeg måske gjort tidligere men det giver bare ikke et ordentligt billede af en spiller.
Nu var Zanka til os lidt ment sjovt, men han har do stadigvæk haft en rigtig, rigtig flot udvikling de sidste to år. Han har vist flotte forsvarstakter i PL, hvor han til dagligt står over for nogle af de allerbedste angribere i verden i Kane, Aguero, Lukaku, Firmino, Salah, og han har også vist gode aktioner for FCK i deres CL-kampagne forrige sæson også.

Men ja, selvfølgelig kan man ikke bruge blot en slutrunde til en skid af en bedømmelse af en spiller, for ellers skulle El Hadji Diouf have vundet balon D'Or i 2002 efter hans flotte VM i 2002.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

NJs spark var dog det værste. Målmanden har kastet sig, inden han sparker, men alligevel vælger han at sparke den direkte på målmanden. Desuden havde han en ordentlig chance, som han misbrugte, hvor han sparker rigtigt svagt.
Senest rettet af Kubala man jul 02, 2018 4:49 pm, rettet i alt 2 gange.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Uanset hvor lidt man så mener man kan bruge landsholdsfodbold til så har Eriksen (igen igen) været direkte elendig for danmark ved den her slutrunde. Han taber nærmest alle dueller og ejer åbenbart ikke et gram fysisk til at holde i en bold under pres. Nikolaj Jørgensen topper den dog ved at være endnu dårligere. Kan ikke se hvorfor man ikke skulle være vildt skuffet over dem. Det straffe NJ sparker er jo absurd ringe. Hvis man laver det tilløb er det for at se hvad side målmanden går til hvorefter man sparker i modsatte side eller lige i midten.... IKKE i den side målmanden går til... dårligste straffespark jeg har set i meget lang tid. Vil nærmest mene at et spark over mål er bedre end det lort han fik sendt afsted der.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Hvor meget krokodil har Griezmann taget på det seneste?

Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster