VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Billede

Jaja men mbappe er tydeligvis psykopat. Så lad ham hygge sig i Frankrig.
Billede

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Damn [emoji52]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

At en mand kan være så besat af Penaldo er for mig mentalt retardation
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:At en mand kan være så besat af Penaldo er for mig mentalt retardation
Han er jo tydeligvis en 13-14 årig dreng på det billede:). Helt normalt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Men altså, jo selvfølgelig er han et kæmpe talent og jeg håber at vi får en semifinale mellem Frankrig og Brasilien.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Hvorfor er han psykopat? Han er fan af CR og hvad så? Han er stadig vanvittig fantastisk og jeg ville stadig have ham til klubben, hvis muligheden opstod. I øvrigt er han tydeligvis større talent end Dembele, eller sådan ser det ud lige nu.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

Kubala skrev:Hvorfor er han psykopat? Han er fan af CR og hvad så? Han er stadig vanvittig fantastisk og jeg ville stadig have ham til klubben, hvis muligheden opstod. I øvrigt er han tydeligvis større talent end Dembele, eller sådan ser det ud lige nu.
Jeg tror ikke at det var ment seriøst. Læs det som en henkastet bemærkning.

Og ja, Mbappe er efter min mening VMs bedste spiller 21 eller under.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Lige meget hvad er det en underlig bemærkning. I øvrigt ligner det jo, at han er ca. 14-15 år på det billede.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
Lad os nu lige se om han kan holde niveauet turneringen ud. Mange ser hurtige ud mod Argentinas forsvar.

Jeg siger klart ja. Det er altså ikke første kamp han spiller godt i. Ved godt at han spiller i Frankrig, men han er vanvittig. Jeg tror han overhaler Neymar.
Ehm, det her har intet at gøre med VM. Det har noget at gøre med Mbappe de sidste 18 måneder i flere omgange har vist sig mod nogle af de bedste hold og vist, hvad hgan er for en fætter. Han var altdominerende for Monaco sidste sæson, hvor han legede med Manchester City, han smaskede Dortmund, han legede med Juventus' forsvarsspilelre og hold generelt, til trdos for at Juventus sidste sæson var et verdensklasse organiseret hold og forsvarede fantastisk. Bonucci, Chiellini lignede i flere omgange nogle, der havde mødt en overmand.

I denne sæson var Mbappé den altdominerende spillere i deres afklapsning af Bayern på 3-0.

I dag pissede han på et argentinsk landshold, der rigtigt nok har en katastrofal forsvar og organisation ledet af en direkte patetisk og intetanende træner, men det raid han lavede til straffesparket har stort set intet at gøre med taktikken eller lignende. Det var bare en spiller, der viste, hvor vild han er.

Så nej, at jeg skriver det der har intet at gøre med en kamp, men i flere omgange, hvor Mbappe har vist, at han er alt andet end en øjebliksspiller, men er et unikum, der kommer i fodbold hvert 10. år.

Han er ubeskrivelig. Han er freaking 19 år og allerede opnået alle de der ting. Han viser sig frem i en 1/8-finale som 19 år. Til et VM. Med alle øjne rettet, og som 18-årig kørte han rundt med Juventus. Ikke engang toprutinerede spillere har formået det.
Haha, jeg giver dig jo ret MP? Min kommentar var både til dig samt til "Lad os nu lige se om han kan holde niveauet turneringen ud. Mange ser hurtige ud mod Argentinas forsvar"

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke at det var ment seriøst. Læs det som en henkastet bemærkning.
Jeg glemte en smiley. Uden emojis er alt så forvirrende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »



Ingen Iniesta. Havde gerne set det var Silva der blev droppet i stedet.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:

Ingen Iniesta. Havde gerne set det var Silva der blev droppet i stedet.
Iniesta kan ikke holde mere til end 55-60 minutter alligevel. Så er det bedre for holdet at gemme den ekstra udskiftning, det vil give, som Spanien alligevel skulle bruge for at skifte Ini ud, når han er flad.

Og David Silva er stadigvæk en helt fantastisk spiller, som har været storspilleden i år, så forskellen er nok ikke så stor for holdet i sidste ende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Men jeg forstår til gengæld absolut intet af valget af Nacho fremfor Azpilicueta. Hvis man har valgt Nacho fremfor Carvajal pga. taktiske instrukser og være ldit mere beskyttet imod russernes kontrastød, så ville enhver mand tage en fantastisk forsvarsspiller som Azpilicueta anyday over Nacho? Azpilicueta spilelr højre back og midterforsvar lige fantastisk. Han er en fantastisk forsvarsspiller.

Fandme en ommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er Madrid-biasen, der stråler igennem hos Hierro. Nacho er en dygtig forsvarsspiller, men Azpilicueta er bedre på samtlige positioner i bagkæden.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det er Madrid-biasen, der stråler igennem hos Hierro. Nacho er en dygtig forsvarsspiller, men Azpilicueta er bedre på samtlige positioner i bagkæden.
Eller tage noget vildt krokodil, for man er fandme en taktisk analfabet, hvis man kan vælge Nacho over Azpilicueta. Der er simpelthen ikke noget som helst, hvor Nacho er bedre end ham i. Azpi er så fucking god og muligvis PLs bedste forsvarsspiller. For mig, endda en af de allerbedste i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster