VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

OFFICIAL: Uruguay's XI vs. Portugal.

4-3-1-2 -

1 | Muslera

22 | Cáceres
2 | Giménez
3 | Godín
17 | Laxalt

8 | Nández
14 | Torreira
15 | Vecino

6 | Bentancur

9 | Suárez
21 | Cavani
Caceres spiller stadig fodbold!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Portugal XI: Rui Patricio, Raphael, Fonte, Pepe, Adrien, Bernardo Silva, Carvalho, Joao Mario, Ronaldo, Quaresma, Guedes.
Bernardo Silva, Guedes, Quaresma OG Ronaldo starter inde. Det er ikke nogen defensiv opstilling, det her.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Bet365 giver 2.5 for et straffespark i kampen. 2.5 :O

Så ved man hvilken betydning VAR har på straffe kendelser

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har set Mads Junker få meget ros, men han er da helt væk på adskillige punkter. Nu har han flere gange i dag snakket om - enten ved at insinuere det, eller ved direkte at sige det - at det skulle være Messi, der bestemmer taktikken og spillervalget på det argentinske landshold. Det er jo fuldstændig sort snak. Hvis Leo virkeli trak i trådene, så ville en fyr som Enzo Pérez ikke spille fra start, og Lavezzi ville helt utvivlsomt have været udtaget. Nogle gange bør han bare flette næbet.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Blaugrana al vent skrev:Hvis nogen af jer bliver forhindret i at se kampene i morgen får i her en beskrivelse af hvad der kommer til at ske:

Argentina - Franrkig
Argentina, som for første gang i 10 offcielle kampe kan spille uden overjordisk pres, kommer til at gå roligt ind til kampen. De er ikke interesseret i at komme dårligt fra start og derudover så skal de heller ikke jagte en sejr så intensivt som de 3 foregående kampe. Frankrig derimod har troen på sig selv. De vil helt klart - og lykkes - forsøge at skabe kampen med deres individualister. De vil helt sikkert komme til nogen lige-ved-og-næsten chancer (som jeg kalder de chancer hvor 2 km/t ekstra fart i en aflevering havde givet en perfekt stikning som kunne have ført til en chance, men fordi de 2 km/t manglede, så blev det blot en tabt bold som ikke er at finde på nogen kampstatistikker) men den sidste skarphed fra Griezmann og Mbappe mangler. Spiller Dembele ligeledes vil vi se en spiller der forsøger med nogle gode raids, men beslutningerne er ikke hvor de skal være i en kamp hvor presset er større end nogensinde på den unge knægt. Som spillet skrider frem vil Frankrig blive mere og mere frustrerede. Deres selvsikkerhed i spillet forsvinder langsomt og Argentina kommer mere og mere ind i kampen og kommer frem til nogle store chancer. En af disse vil blive omsat og pludselig står Frankrig chokerede tilbage. Deres selvtillid forvandles til frustation rettet mod hinanden og samtidig er Argentina styrket af udsigten til pludselig at kunne komme i kvartfinalen blot få dage efter hvor de var 3 minutter fra at ryge ud. Argentina kæmper til det sidste og får holdt nullet. Dommeren fløjter af og franskmændene kigger tomt ud i luften. De kan ikke forstå at de er røget ud til Argentina. "Eksperterne" ser det som en overraskelse men roser samtidig Argentina for deres genopstandelse. Frankrig kritiseres samtidig for at spille ideforladt og deres manglende erfaring vil blive nævnt adskillelige gange efterfølgende. Argentina roses i stedet for at spille klogt på de styrker de har til rådighed.
1-0

Portugal - Uruguay
En defensivorienteret kamp hvor der vil falde mindst 4 gule kort. Kampen ender 1-1 eller 0-0 og vil højst sandsynligt gå i straffesparkskonkurrence hvor tingene vil blive afgjort til Uruguays fordel. Vil ikke blive husket som den store offensive opvisning men i stedet en tæt kamp med masser af fight og styrke.

Vær klar til at quote mig om 25 timer.
Jinx. Bare jinx. Og måske går Portugal endda også videre, så den ultimative jinx.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Jeg har set Mads Junker få meget ros, men han er da helt væk på adskillige punkter. Nu har han flere gange i dag snakket om - enten ved at insinuere det, eller ved direkte at sige det - at det skulle være Messi, der bestemmer taktikken og spillervalget på det argentinske landshold. Det er jo fuldstændig sort snak. Hvis Leo virkeli trak i trådene, så ville en fyr som Enzo Pérez ikke spille fra start, og Lavezzi ville helt utvivlsomt have været udtaget. Nogle gange bør han bare flette næbet.
Stort set hele danske dækning har været latterlig. De snakker i overskrifter - alt bliver blæst ud af proportioner.

Jeg savner virkelig noget decideret analyse. Vis nogle klip med noget så vi kan slippe for det flemming har gang i lige nu. "Ronaldo vs Messi", "Ronaldo er åh så motiveret" bla bla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Åh gud, den goatee.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Pavards kasse ændrede kampen fuldstændigt. Målet rystede Argentina og hele holdet kollapsede efter det.

For mig er fodbold slut for denne gang. Det har jeg lovet kæresten hvis Argentina ryger ud.
Hvis jeg skal vælge en vinder af dette VM så må det være Brasilien. Men jeg håber også at Schweiz kommer langt
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

CAVANI!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Kæft et flot mål!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Hvilket fucking mål

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

LUISITO, QUÉ ASISTENCIA!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Luis Enrique »

Og Cavani sætter selv opspillet i gang. Når han er bedst, så er han verdens bedste midterangriber. Bar none.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: VM 2018

Indlæg af klogfyr »

Jeg tror bare, at vi skal til at spille Suarez i brystet. Nu har han tæmmet to perfekt med brystet på 10 min. Det er noget bedre end hans tæmninger med foden hos os.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Sublimt mål. Hold da op

Men det bedste ved målet må være Christinas reaktion bagefter

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster