VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9215
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Luis Enrique skrev:Jeg mener man skal glæde sig over, at Messi ikke igen var lige ved at skaffe en VM-titel hjem til Argentina.

Nu røg de ud i ottendedelsfinalen, det blev aldrig til med det der hypede VM-gulhund, hvor Messi kunne stå med det der latterligt påklistrede anførerbind og ligne Maradona fra 1986. Det dårlige resultat denne gang var ikke Messis skyld. Han kan kvitte landsholdet, og Argentina kommer i øvrigt med stor sikkerhed på en del års ørkenvandring de kommende år, fordi de ikke har en afløsergeneration parat.

Messi får til gengæld fred til en Champions League-sejr eller to.
Yep og måske en ekstra baby...

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1192 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Fodboldfagligt er kommentarerne på bold.dk som altid helt i top (burde aldrig have læst på det forum). For eksempel skrives der “Messi fortsat et gigantisk flop for sit land.“ Yeah, right. Mon vedkommende nogensinde har set Messi spille for Argentina eller ved han i det hele taget, hvad fodbold er? Jeg tvivler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Træk dig tilbage Messi. Kom nu med det. Det ville være så godt for os!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:Fodboldfagligt er kommentarerne på bold.dk som altid helt i top (burde aldrig have læst på det forum). For eksempel skrives der “Messi fortsat et gigantisk flop for sit land.“ Yeah, right. Mon vedkommende nogensinde har set Messi spille for Argentina eller ved han i det hele taget, hvad fodbold er? Jeg tvivler.
Kan du ikke skrive det til ham? Så kan vi slippe for at se hvad lars på 9 år mener.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

1 - This is the first time in the history of football that #Argentina [emoji1033] have lost a competitive match despite scoring 3+ goals (from 430 competitive games played overall). Shock. #WorldCup #ARG #FRA #FRAARG
Altså meget tydeligt at det er forsvarets skyld det her. Alligevel skal hele medieverden køre på at det var Messis skyld. Suk.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Jeg gad godt at jeg kunne være ligeglad med at Messi ikke får det VM. Manden er absurd rig, har et fedt arbejde, sygt lækker kone osv........ Alligevel er jeg pisse sur nu. Ville så gerne have oplevet ham løfte det trofæ. Øv.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

De La Barça skrev:
1 - This is the first time in the history of football that #Argentina [emoji1033] have lost a competitive match despite scoring 3+ goals (from 430 competitive games played overall). Shock. #WorldCup #ARG #FRA #FRAARG
Altså meget tydeligt at det er forsvarets skyld det her. Alligevel skal hele medieverden køre på at det var Messis skyld. Suk.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Det undrer også mig. De andre kampe kan man klart klandre angrebet, men lige præcis den her leverer de jo 3 mål, hvilket som minimum burde give forlænget spilletid.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Håber Messi bliver på landsholdet og fedter sig til en Copa titel næste år.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1192 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis Uruguay’s målmand har smør på handskerne, Ronaldo scorer og Portugal går videre, smider jeg fjernsynet på lossepladsen.

¡Visca el Uruguay!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg glæder mig lidt til reaktionerne når Portugal ryger ud. Jeg har en klar forventning om at vi skal høre på Ronaldo gjorde hvad han kunne men holdet ikke var godt nok. Det var ikke hans skyld osv.

Det vil i så fald passe ret godt med den lille teori jeg har om at forventningerne til Messi er markant større fordi ALLE ved at han er en bedre spiller. Man forventer mest af de bedste. Det betyder at folk seriøst havde en ide om at Messi ene mand kunne vinde vm med et af de dårligste argentinske landshold nogensinde.

Selvfølgelig kunne han ikke det. Men bare det at folk troede på det viser klart og tydeligt hvem den bedste er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1192 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
FCBSOCI skrev:Fodboldfagligt er kommentarerne på bold.dk som altid helt i top (burde aldrig have læst på det forum). For eksempel skrives der “Messi fortsat et gigantisk flop for sit land.“ Yeah, right. Mon vedkommende nogensinde har set Messi spille for Argentina eller ved han i det hele taget, hvad fodbold er? Jeg tvivler.
Kan du ikke skrive det til ham? Så kan vi slippe for at se hvad lars på 9 år mener.
Ha, ha. Jo, jeg skriver til ham. Selvom det naturligvis er fuldstændigt ligegyldigt, hvad bold.dk’s brugere mener, så irriterer det mig grænseløst, at han Messi skal nedgøres. Jeg vil så gern overbevise alle om, at Messi er outstanding. Men det er nok mindst lige så svært, som at få Elkjær til at tale godt om Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBSOCI skrev:Fodboldfagligt er kommentarerne på bold.dk som altid helt i top (burde aldrig have læst på det forum). For eksempel skrives der “Messi fortsat et gigantisk flop for sit land.“ Yeah, right. Mon vedkommende nogensinde har set Messi spille for Argentina eller ved han i det hele taget, hvad fodbold er? Jeg tvivler.
Kan du ikke skrive det til ham? Så kan vi slippe for at se hvad lars på 9 år mener.
Ha, ha. Jo, jeg skriver til ham. Selvom det naturligvis er fuldstændigt ligegyldigt, hvad bold.dk’s brugere mener, så irriterer det mig grænseløst, at han Messi skal nedgøres. Jeg vil så gern overbevise alle om, at Messi er outstanding. Men det er nok mindst lige så svært, som at få Elkjær til at tale godt om Barca.
De ved det jo godt. Den eneste grund til de skriver det der fjol er for at provokere.

Det samme gælder desuden journalister osv der skal komme med kæmpe konklusioner efter hver eneste kamp der bliver spillet. Jeg tror vitterligt ikke på en eneste der siger at Ronaldo er bedre. Ikke en.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Manden. Myten. Legenden. Tyksakken. Han er klar til at ekspedere Portugal ud. Luis Alberto Suárez Fernández Díaz. El Pistolero. Jeg har altid reppet ham.

Billede

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvis bare Portugal ryger ud så kan jeg slappe af igen. Man bliver simpelthen så mærkelig indeni af at følge Messi så meget.
Jeg bløder Blaugrana

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster