Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Vil folk stadig af med Paulinho? Synes han i perioder gjorde det super godt for et Barca hold med en historisk dårlig midtbane (ved at han er en del af den haha). I andre perioder var han dog også dårlig for Barcas spil, men jeg synes egentligt at det er forventligt i første sæson som Barcelona spiller. Dembele mfl. har også haft en svær start. Synes igen at han ved VM viser at han er en klassespiller. Gad vide hvad han er værd i markedet idag? 60? 70?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Vil folk stadig af med Paulinho? Synes han i perioder gjorde det super godt for et Barca hold med en historisk dårlig midtbane (ved at han er en del af den haha). I andre perioder var han dog også dårlig for Barcas spil, men jeg synes egentligt at det er forventligt i første sæson som Barcelona spiller. Dembele mfl. har også haft en svær start. Synes igen at han ved VM viser at han er en klassespiller. Gad vide hvad han er værd i markedet idag? 60? 70?

Som sådan ville jeg ikke have noget imod at beholde ham, men i et tænkt scenarie, ville jeg så sandelig foretrække Willian. Nævner ham også da EU reglerne gør at det ikke kan blive begge.

60-70 M!! Det er DK kr du mener ik:)

Barca gav en overpris på 40M€. Den pris tror jeg ikke vi vil ku få igen og slet ikke med tanke på Barcas transfer evner!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Goaaal skrev:Vil folk stadig af med Paulinho? Synes han i perioder gjorde det super godt for et Barca hold med en historisk dårlig midtbane (ved at han er en del af den haha). I andre perioder var han dog også dårlig for Barcas spil, men jeg synes egentligt at det er forventligt i første sæson som Barcelona spiller. Dembele mfl. har også haft en svær start. Synes igen at han ved VM viser at han er en klassespiller. Gad vide hvad han er værd i markedet idag? 60? 70?
Jeg vil rigtig gerne af med ham! Synes han er alt for langsom på bolden, og spiller den kun til siden eller bagud.
Tilmed arbejder han heller ikke super meget for holdet, eller han gør det fint, men synes jeg tit oplever at han opgiver sin jagt på bolden, hvis han ikke lige får fat i den. Der er Rakitic meget mere vedholdende når han arbejder defensivt.

I de perioder du synes han gjorde det super godt, og en del andre. Der scorede han de mål han har scoret, men var stadig lige så dårlig for spillet som altid. Folk kunne ikke se forbi de mål, men da han ikke scoret så fik de øjnene op for hvor dårlig han er med bolden.

Men han bliver ikke solgt før han er 33-34 år. eller nok mere at han bliver lånt ud når han er 32 år til hans kontrakt udløber, og vi betaler selvfølgelig han lån ind til da.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Han er crap. Han må for min skyld også gerne skride. Skrækkeligt køb fra start!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Vi får åbenbart også fingeren af Lenglet. Vi bliver kørt rundt af de spanske klubber for tiden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Kunne Madrid finde på at springe banken og give en formue for Mbappé? Og så sende Ronaldo til PSG?

Navas.
Carvajal. Varane. Ramos. Marcelo.
Kroos. Casemiro. Modric.
Isco.
Mbappé. Asensio.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu kommer der endelig nogle transfers! Håber vi har lukket et par handler i næste uge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Ligenu ville jeg være fint tilfreds med en sommer med Arthur, Lenglet og De Jong. Måske en ung 9'er/venstrekant, Martial?

Jeg er også stor fan af De Ligt, og det ville være ærgerligt at misse ham.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi havde købt Mbappé i stedet for Dembele, selv om han ville ha kostet mere.

Måske vi kan gå efter ham om 2-3 år, men det kommer nok heller ikke til at ske. Han ender nok i RM :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Ligenu ville jeg være fint tilfreds med en sommer med Arthur, Lenglet og De Jong. Måske en ung 9'er/venstrekant, Martial?

Jeg er også stor fan af De Ligt, og det ville være ærgerligt at misse ham.
Det ville også være helt fint med mig! Jeg ville egentlig også have det ok med ældre backup helt fremme. Willian og Mata er blevet nævnt. Det ville imo være fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Ligenu ville jeg være fint tilfreds med en sommer med Arthur, Lenglet og De Jong. Måske en ung 9'er/venstrekant, Martial?

Jeg er også stor fan af De Ligt, og det ville være ærgerligt at misse ham.
Jeg forstår ikke, vi bruger så meget energi på Lenglet, når De Ligt koster lidt mere end ham, og hanst talent er langt større.

Vi prioriterer simpelthen så håbløst. Vi har de sidste fem år misset spillere som Mbappé, Kroos, Asensio, Isco, Ceballos osv. osv., fordi vi ikke fatter en skid at købe en, men gerne bruger 40 mio. euro på en spiller som Paulinho, der ikke er god nok til Barcas spil eller køber Andre Gomes for 55, som aldrig nogensinde var en Barca-spiller.

Vi skal simpelthen gå all in på De Ligt. Han er The Real Shit. Ikke Lenglet. Hent De Ligt som det første og så tænk bagefter på, om Lenglet kan forstærke yderligere defensiven.

Det her kunne have været vores hold i dag

MAtS
? - De Ligt - Umtiti - Alba
Busquets
Kroos - Isco
Mbappé - Messi - Coutinho

Bænk: Pique, Roberto, Rakitic, Asensio, Denis osv.

Men ak nej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Ville du helt seriøst bænke Piqué for De Ligt? :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er helt med på at vi har lavet nogle dårlige handler over de seneste år men man kan sgu ikke sætte det sådan op.

Og hvornår pokker er ceballos blevet en spiller vi gik glip af? Det er det samme som at sige at real gik glip af gomes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Ville du helt seriøst bænke Piqué for De Ligt? :lol:
Ja, bare for straffe ham. Pique har for mange hjerneblødninger, men okay, Umtiti tabte også kasketten i løbet af den sidste 1/5 af sæsonen.

Men Pique er for sjældent alt for fokuseret.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg er helt med på at vi har lavet nogle dårlige handler over de seneste år men man kan sgu ikke sætte det sådan op.

Og hvornår pokker er ceballos blevet en spiller vi gik glip af? Det er det samme som at sige at real gik glip af gomes.
Vi gik glip af en spiller til 15 mio. euro, tror jeg det var, som havde haft en rigtig flot sæson for Betis, og havde haft en stor U21-slutrunde. 15 mio. euro i de her latterlige tider, er en 5-krone, og vi kunne have haft købt ham og vurderet ham nærmere derfra og solgt ham videre, hvis han ikke havde sleåt igennem. I det mindste havde vi så haft chancen for at have ham. I stedet fravalgte han os og tog til Real, hvilket er jo helt grinagtigt, at talenter pludselig vælger Real Madrid fremfor Barca, når Real er alt om PR-navn og store stjerner. Det er vi også, men vi har da været langt mere fokuseret på at udvikle spillere sammen med de verdensnavne vi altid har haft.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster