Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Gå efter James Rodriquez i stedet for Thiago...
Han havde også et godt VM inden han kom til Real Madrid, men efterfølgende var han jo nærmest uduelig. Han fik chancerne, men det blev bare aldrig rigtigt godt. Jeg ser vitterligt ikke det helt store i ham, og har svært ved at forstå hvorfor FC Barcelona ikke køber Thiago.
Jeg er med på at foretrække Thiago over James, men "ikke at se det store" i James Rodríguez virker godt nok fuldstændig åndssvagt. Han var fantastisk i sin første sæson i Madrid, men faldt i total unåde så snart Zidane tiltrådte. I Bayern har han igen været fænomenal, både under Ancelotti og under Heynckes, hvor han endda har stjålet en del spilletid fra lige netop Thiago. James er en fantastisk fodboldspiller, og ville så absolut pynte på vores midtbane.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Blaugrana92 skrev:
LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Gå efter James Rodriquez i stedet for Thiago...
Han havde også et godt VM inden han kom til Real Madrid, men efterfølgende var han jo nærmest uduelig. Han fik chancerne, men det blev bare aldrig rigtigt godt. Jeg ser vitterligt ikke det helt store i ham, og har svært ved at forstå hvorfor FC Barcelona ikke køber Thiago.
Jeg er med på at foretrække Thiago over James, men "ikke at se det store" i James Rodríguez virker godt nok fuldstændig åndssvagt. Han var fantastisk i sin første sæson i Madrid, men faldt i total unåde så snart Zidane tiltrådte. I Bayern har han igen været fænomenal, både under Ancelotti og under Heynckes, hvor han endda har stjålet en del spilletid fra lige netop Thiago. James er en fantastisk fodboldspiller, og ville så absolut pynte på vores midtbane.
Denne her fantastiske første sæson i Real Madrid husker jeg intet af? Måles det alene på antal mål og assist? Jeg husker tydeligvis en spiller, der ikke var ordentligt integreret på holdet med henhold til det spillemæssige. Hans første sæson var godkendt, men kun fordi det netop var hans første sæson, han havde aldrig indfriet det man reelt havde forventet af ham. Under Benítez kunne han sjovt nok heller ikke, og under Zidane fik han chancen, men som nævnt tidligere, blev det bare aldrig rigtigt godt.

Det skal ikke forstås som, at jeg synes James er en dårlig fodboldspiller, men jeg har heller aldrig set ham som en topspiller, ihvertfald ikke af det jeg har set til ham i Real Madrid.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

LeoMessi skrev:
Blaugrana92 skrev:
LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Gå efter James Rodriquez i stedet for Thiago...
Han havde også et godt VM inden han kom til Real Madrid, men efterfølgende var han jo nærmest uduelig. Han fik chancerne, men det blev bare aldrig rigtigt godt. Jeg ser vitterligt ikke det helt store i ham, og har svært ved at forstå hvorfor FC Barcelona ikke køber Thiago.
Jeg er med på at foretrække Thiago over James, men "ikke at se det store" i James Rodríguez virker godt nok fuldstændig åndssvagt. Han var fantastisk i sin første sæson i Madrid, men faldt i total unåde så snart Zidane tiltrådte. I Bayern har han igen været fænomenal, både under Ancelotti og under Heynckes, hvor han endda har stjålet en del spilletid fra lige netop Thiago. James er en fantastisk fodboldspiller, og ville så absolut pynte på vores midtbane.
Denne her fantastiske første sæson i Real Madrid husker jeg intet af? Måles det alene på antal mål og assist? Jeg husker tydeligvis en spiller, der ikke var ordentligt integreret på holdet med henhold til det spillemæssige. Hans første sæson var godkendt, men kun fordi det netop var hans første sæson, han havde aldrig indfriet det man reelt havde forventet af ham. Under Benítez kunne han sjovt nok heller ikke, og under Zidane fik han chancen, men som nævnt tidligere, blev det bare aldrig rigtigt godt.

Det skal ikke forstås som, at jeg synes James er en dårlig fodboldspiller, men jeg har heller aldrig set ham som en topspiller, ihvertfald ikke af det jeg har set til ham i Real Madrid.
Så husker du dårligt. James var kanon i sin første sæson i Real. Det måles ikke alene på mål og assists, men 13 mål og 13 assists er svært at matche eller overgå.

Under Benítez og Zidane blev James ikke brugt, som han blev under Ancelotti, som han bliver brugt på landsholdet, eller som han er blevet brugt i Bayern i denne sæson. Enten spillede han på kanten, eller også var han en af de to centrale midtbanespillere, der har langt mindre frihed og flere defensive pligter, end James har haft på den centrale midtbane i Bayern, hvor Vidal eller Tolisso varetager den lidt mere defensivt krævende rolle, mens James har haft frihed til at opsøge de frie rum.

Jeg tror faktisk, at James er blevet så god til den centrale midtbane, at hvis man prøvede med ham igen i Madrid, sammen med Casemiro og enten Kroos eller Modric, ville det sagtens kunne fungere.

Hvis James' præstationer ved VM i 2014, i den første sæson i Madrid - som også var den eneste, hvor han for alvor fik fast spilletid - og den netop forgangne sæson ikke er nok til at være en topspiller, så bliver det svært at komme i nærheden af en topspiller. Jeg kan eksempelvis ikke lige se, hvordan Thiagos meritter er voldsomt meget mere imponerende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Braida (international consultant Barça): "Pjanic? He's a brilliant player but there are no negotiations for him. We have a Brazilian (Arthur), who will take that role." [calcio mercato]
Det bliver virkelig spændende med Arthur. Det virker til at man har stor tiltro til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
Braida (international consultant Barça): "Pjanic? He's a brilliant player but there are no negotiations for him. We have a Brazilian (Arthur), who will take that role." [calcio mercato]
Det bliver virkelig spændende med Arthur. Det virker til at man har stor tiltro til ham.
Glæder mig virkelig til at se ham!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

City tæt på at kunne offentliggøre købene af Mahrez og Jorginho ....

Hold kæft en trup, de har sig snart.

Mangler vel reelt set kun en midterforsvar mere, så er deres trup fuldkommen vanvittig, medmindre Kompany kan forblive skadesfri, men det er jo ganske enkelt umuligt for ham at være det.

Ederson
Walker - Kompany - Laporte - Mendy
De Bruyne - Jorginho - David
Mahrez - Aguero - Sane

Bravo
Danilo - Stones - Otamendi - Delph
Gündogan - Fernandinho
Sterling - Bernardo - Foden
Jesus
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Braida (international consultant Barça): "Pjanic? He's a brilliant player but there are no negotiations for him. We have a Brazilian (Arthur), who will take that role." [calcio mercato]
Det bliver virkelig spændende med Arthur. Det virker til at man har stor tiltro til ham.
Men så kan vi vel samtidig også lukke ned for thiago eller hvad?

Nu er det ikke fordi man partout skal købe stort og dyrt, men at tro på at en ung brasilianer kan redde midtbanen, syntes jeg er en smule bekymrende..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Seneste ting jeg har læst er at Abidal gerne vil have en backup til højrebacken (Semedo), da han gerne vil have at Roberto
bruges centralt.

Uuuh, uuuh, uuuuuuuuuuh! Roberto centralt, mums.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det så jeg godt men jeg ved dog ikke hvorfor abidal skulle have noget at sige omkring hvor spillere spiller?

Jeg håber selv at vi henter en til udover Arthur til midten men samtidig så vil jeg også virkelig gerne at han og alena får meget spilletid. En ting er dog sikkert og det er at han bliver spændende at følge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Køb nu bare Thiago og behold Rafinha. Så er jeg fuldt tilfreds.

Har også lagt mærke til at Dembele sparer på krudtet til Barca, dejligt:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er faktisk ikke helt imod at beholde rafinha. God spiller at have i truppen. Hvis bare han kunne holde sig rask. Det er det helt store problem. Også med Thiago.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Jeg er faktisk ikke helt imod at beholde rafinha. God spiller at have i truppen. Hvis bare han kunne holde sig rask. Det er det helt store problem. Også med Thiago.
Præcis! Med Thiago vinder vi ikke CHL da vi når vi når knockoutkampene skal til at opfinde en ny midtbane fordi Thiago sidder ude med en skade.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej men så har Arthur haft et halvt år i klubben og så tager han over og dominerer fuldstændig ;-)

Ej hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg faktisk ikke rigtigt nogle ideer om hvad vi skal gøre. Skal der købes bredde, startere? Jeg ved det sgu ikke. Vi har lavet vores 2 store køb i cou og dembele og nu skal der bygges på. Vil et hold med følgende f.eks. ikke være røv farligt for alle andre hold:

MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bussi
Rak - Cou
Demb - Messi - Suarez

Eller hvad sker der hvis man bytter suarez ud med cou og spiller Thiago på midten? Eller Arthur? Det er imo ret svært at se hvad vi skal gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nej men så har Arthur haft et halvt år i klubben og så tager han over og dominerer fuldstændig ;-)

Ej hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg faktisk ikke rigtigt nogle ideer om hvad vi skal gøre. Skal der købes bredde, startere? Jeg ved det sgu ikke. Vi har lavet vores 2 store køb i cou og dembele og nu skal der bygges på. Vil et hold med følgende f.eks. ikke være røv farligt for alle andre hold:

MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bussi
Rak - Cou
Demb - Messi - Suarez

Eller hvad sker der hvis man bytter suarez ud med cou og spiller Thiago på midten? Eller Arthur? Det er imo ret svært at se hvad vi skal gøre.
Lidt flueknepperi, men så hellere

Messi - Suarez - Dembele så

suarez på kanten er simpelthen en katastrofe for vores spil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er værre med Messi på kanten da han aldrig rigtigt er der. Hverken offensivt eller defensivt. Det har vi efterhånden set en del gang hvor vi især med MSN spillede rigtig, rigtig mange kampe uden en trussel fra højre.

Derfor vil jeg hellere have suarez til venstre da han i det mindste vil få støtte fra både cou og alba. Det er markant bedre end Roberto og rak.

Med det sagt så vil vi være bedre med cou helt fremme fremfor suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster