VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Jeg ved ikke om i har set målet fra en anden vinkel, men der var en fan der havde filmet det, og den måde han tager bolden ned på ser så uvirkeligt ud.

Men prøv at forklar det til alle de VM/fodbold eksperter der lige pludseligt er dukket op :glad:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Lo Celso efterfulgt af Dybala er vel det optimale valg? De kan sagtens instrueres i at skulle tage flere tilbageløb, og de er begge langt bedre end Di Maria på bolden, der valgte de mest hasarderet og absolut ikke gennemtænkte beslutninger. Næsten hver gang Argentina forsøgte at bygge op, så ødelagde Di Maria det. Ja han havde enkelte gode aktioner, men han ødelægger så til gengæld langt mere.

Efterfølgende kom Pavón ind, en måske endnu værre kopi af Di Maria, efterfulgt af Meza som er den værste af de tre, skrækkeligt niveau af dem alle tre.
Du vil have Dybala, manden, der knapt nok vil løbe forgæves meter, når de forsvarer i Juventus (En stjerne, som Allegri, en mand, der værdsætter organisationen i kæderne så højt, har bænket i juventus flere gange i denne sæson) til at spille wingback?

Lo Celso derimod kunne være et forsøg.

Men det di Maria i det mindste altid gør, at han løber også med hjem. Han har nogle fine lunger til at lave lidt beskidt arbejde.

Men hvor gad jeg godt at se en midtbanetrio med Mascherano og Banega og så lidt foran Lo Celso. Tror virkelig Lo Celso og Banega kunne være nøglen til at Messi sprudlede, for så kan de to varetage spillet dybt, og messi være tættere på mål, og så skal Messi have Salvio som back bag sig og han skal være hamrende aggressiv og true dybden, når Messi går ind i banen som altid.

Men Sampaoli .... Manden, der nægter at se de lette løsninger i fodbold, selvom de står lige foran snuden på ham.
Det kan godt være Di Maria laver noget af det beskidte arbjede, men det eneste han gør er jo reelt at tørre op efter sig selv? Uanset hvor meget en spiller løber, så kan jeg ikke se det som en fordel hvis denne spiller konstant smider den væk. Alle de boldtab fra især Di Maria ødelagde fuldstændigt Argentina i anden halvleg. Det blev så ikke bedre af at man satte Pavón og Meza ind.

Det gik i dag, men mod Frankrig kommer det helt sikkert til at koste. (jeg ser dem ikke som gode, men jeg ser dem dog som markant bedre end Argentina).
Men så er du ude i noget, at man skal tage den mindst dårlige? dDet er her, jeg vælger di Maria. Jeg kunne gå med til Pavon. Han er langt mere simpelt end di Maria, der altid skal kropsfinte 3-4 gange før han gør noget. Her er Pavon direkte til makronerne.

Hvis bare Sampaoli havde udtaget det rigtige hold. Martinez kunne have været en frisk pust for det her hold, som er befægtet med en flok amøber, der er fucking ringe. Enzo Perez, hold kæft han er ringe man. Han kom med pga. Lanzini. Lanzini kunne have være en fin spiller for Argentina også. Bevæger sig godt, god teknik, velovervejet i sit spil og kunne true lidt i dybden også. Synd han blev så alvorligt skadet.

Men Enzo Perez. Hold kæft han er ringe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

WTF? Er Maradona tilbage på coke-vognen, for meget alkohol, eller hvad sker der?



Og her ser man, hvor blæst han er.



Meldingerne er nu, at han er blevet kørt til et hospital i Rusland.
Senest rettet af MessiPogba tirs jun 26, 2018 11:45 pm, rettet i alt 2 gange.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Hvad synes folk herinde omkring straffesparket der ikke blev dømt til Nigeria? (hånd på bolden af Rojo tror jeg det var).

Først og fremmest, så ser jeg det som Çakır ser - inden han header bolden ned på sin arm, så er hans arm allerede i denne position, og af denne grund vælger man så ikke at dømme den. Men selv hvis det ikke skulle gøre sig gældende, så når bolden stadig Nigeria spilleren, som får chancen for at scorer et mål, men han brænder den - så skal der vel bare spilles videre?
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Hvad synes folk herinde omkring straffesparket der ikke blev dømt til Nigeria? (hånd på bolden af Rojo tror jeg det var).

Først og fremmest, så ser jeg det som Çakır ser - inden han header bolden ned på sin arm, så er hans arm allerede i denne position, og af denne grund vælger man så ikke at dømme den. Men selv hvis det ikke skulle gøre sig gældende, så når bolden stadig Nigeria spilleren, som får chancen for at scorer et mål, men han brænder den - så skal der vel bare spilles videre?
Jeg synes ærlig talt, der var straffe. Men har ikke set den i gengivelse, da jeg var ude og pisse der.

Men noget helt andet. Hvordan fanden fik Mascherano lov til at spille en kamp færdig med bold i ansigtet? Ikke en eneste gang bad Cakir ham om at gå ud og få det fjernet. er det ikke en regel da?

Cakir er forresten en så ringe dommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

MessiPogba skrev:WTF? Er Maradona tilbage på coke-vognen, for meget alkohol, eller hvad sker der?



Og her ser man, hvor blæst han er.



Meldingerne er nu, at han er blevet kørt til et hospital i Rusland.
Ift. alt andet end at han er kørt på hospitalet: Who gives a shit. Det har jo intet med fodbold at gøre. Hvorfor skal vi se og dele videoer af en mand, som måske, måske ikke er fuld/stiv/skæv/høj eller værre: dødsyg. Lad ham dog være i fred.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Hvad synes folk herinde omkring straffesparket der ikke blev dømt til Nigeria? (hånd på bolden af Rojo tror jeg det var).

Først og fremmest, så ser jeg det som Çakır ser - inden han header bolden ned på sin arm, så er hans arm allerede i denne position, og af denne grund vælger man så ikke at dømme den. Men selv hvis det ikke skulle gøre sig gældende, så når bolden stadig Nigeria spilleren, som får chancen for at scorer et mål, men han brænder den - så skal der vel bare spilles videre?
Jeg synes ærlig talt, der var straffe. Men har ikke set den i gengivelse, da jeg var ude og pisse der.

Men noget helt andet. Hvordan fanden fik Mascherano lov til at spille en kamp færdig med bold i ansigtet? Ikke en eneste gang bad Cakir ham om at gå ud og få det fjernet. er det ikke en regel da?

Cakir er forresten en så ringe dommer.
Men så det, at Nigeria spilleren stadig får muligheden (hvis ikke en bedre mulighed) tæller overhovedet ikke med? Det er her jeg er en smule forvirret, og kan ikke forstå hvorfor de andre der har kommenteret kampen efterfølgende ikke lægger vægt på det. Han får jo stadig chancen? At han så brænder er vel kun Nigeria spillerens egen skyld.

Er ret sikker på, at Mascherano blev gjort opmærksom på det, men samtidig er jeg ret sikker på at han under ingen omstændigheder ville forlade banen. Sikke en fighterindsats af ham!
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Hvad synes folk herinde omkring straffesparket der ikke blev dømt til Nigeria? (hånd på bolden af Rojo tror jeg det var).

Først og fremmest, så ser jeg det som Çakır ser - inden han header bolden ned på sin arm, så er hans arm allerede i denne position, og af denne grund vælger man så ikke at dømme den. Men selv hvis det ikke skulle gøre sig gældende, så når bolden stadig Nigeria spilleren, som får chancen for at scorer et mål, men han brænder den - så skal der vel bare spilles videre?
Jeg synes ærlig talt, der var straffe. Men har ikke set den i gengivelse, da jeg var ude og pisse der.

Men noget helt andet. Hvordan fanden fik Mascherano lov til at spille en kamp færdig med bold i ansigtet? Ikke en eneste gang bad Cakir ham om at gå ud og få det fjernet. er det ikke en regel da?

Cakir er forresten en så ringe dommer.
Men så det, at Nigeria spilleren stadig får muligheden (hvis ikke en bedre mulighed) tæller overhovedet ikke med? Det er her jeg er en smule forvirret, og kan ikke forstå hvorfor de andre der har kommenteret kampen efterfølgende ikke lægger vægt på det. Han får jo stadig chancen? At han så brænder er vel kun Nigeria spillerens egen skyld.

Er ret sikker på, at Mascherano blev gjort opmærksom på det, men samtidig er jeg ret sikker på at han under ingen omstændigheder ville forlade banen. Sikke en fighterindsats af ham!
Mener overhovedet ikke der var str, men nogle vil selvfølgelig nok dømme den. Det str de fik, var desuden ualmindelig tyndt. Specielt i betragtning af tidligere episoder under dette VM.

Nå, godnat folk.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:...Hvordan fanden fik Mascherano lov til at spille en kamp færdig med bold i ansigtet? Ikke en eneste gang bad Cakir ham om at gå ud og få det fjernet. er det ikke en regel da?
Man må altså godt spille med en bold i ansigtet.. det sker tit.

Billede
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Mesterværk. Kan se denne gif forfra forfra forfra. Hypnotiserende smukt.


Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

JonasV skrev:Mesterværk. Kan se denne gif forfra forfra forfra. Hypnotiserende smukt.

Ray Hudson: MAGIC! MAJESTERIAL MESSI!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Hahah, ''Skifter du Kun ind?'' Se lige Sampaolis ansigt.


Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Hahah, ''Skifter du Kun ind?'' Se lige Sampaolis ansigt.

Kun skal starte inde i stedet for Higuain.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:
A$AP skrev:Hahah, ''Skifter du Kun ind?'' Se lige Sampaolis ansigt.

Kun skal starte inde i stedet for Higuain.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvordan skal det forståes?

At Sampaoli spørger Messi om han skal skifte Kun ind.. og Messi siger nej.. eller at Messi spørger Sampaoli om han snart skifter Kun ind, og Sampaoli er forvirret..?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:
A$AP skrev:Hahah, ''Skifter du Kun ind?'' Se lige Sampaolis ansigt.

Kun skal starte inde i stedet for Higuain.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvordan skal det forståes?

At Sampaoli spørger Messi om han skal skifte Kun ind.. og Messi siger nej.. eller at Messi spørger Sampaoli om han snart skifter Kun ind, og Sampaoli er forvirret..?

At Sampaoli spørger Messi hvad han skal gøre, og om han skal skifte Kun Aguero ind, man kan også se Messi give ham et lille nik.

Det er i hvert fald tydeligt, at Messi og Sampaolis forhold ikke er optimalt. Det at han går over til assistenten eller hvem det nu er, i stedet for cheftræneren, og så den måde han bare går når Sampaoli nærmer sig. Man kan godt fornemme en form for irritation fra Messi, overfor Sampaoli. Især på ansigtsudtrykket. Her kan man vidst godt tale om en træner der har tabt sit hold.

Det er underligt at se en mand som Sampaoli bare blive reduceret til noget så patetisk, når man ser tilbage på hans tid fra Sevilla og som træner for Chile.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster