VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Daluigi »

Jeg har ikke kræfter til at komme med en lang analyse af alt det her vanvid, så lad mig blot gøre det kort omkring Messis umulige kamp med dette her landshold:

Aguero blev bænket. Higuain startede.

Godnat.
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Og jeg bliver simpelthen så vred, at Higuain er udtaget til VM på bekostning af Icardi. Icardi er 100 gange bedre end Higuain, langt mere bevægelig, langt mere aggressiv i sit spil, og langt bedre spilstation. Higuain lever virkelig meget på sit navn. Han er færdig. Han kan ikke på de største scener.

Skid hul på at Icardi har flækket Maxi lLOpez' dame. Der er to til tango. Damen er ligeså skyldig.

Men Icardi havde pyntet så meget på det her hold. Aguero og Icardi havde været det perfekte angrebsduoudvalg at vælge ud fra til den ene angriber post. De bidrager hver især med hver deres spil. Aguero som den teknisk, hurtige angriber, der kan skabe sine egne ting, mens Icardi er den her teknisk dygtige angriber, men som er så hamrende opportunistisk og så aggressiv, at han jagter enhver bold i boksen og er så gammeldags måltyv.

Men ak nej, udtag Higuain, det uduelige fedeberg. Fucking Sampaoli.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:
MessiPogba skrev:
Michman skrev:
MessiPogba skrev:
Michman skrev:Higuain og Di Maria skal overhovedet ikke være på det hold.. Det er simpelthen til grin..
di Maria havde en god første halvleg i dag, synes jeg. For mit vedkommende er han den eneste, jeg kan se kunne spille wingback og kan give noget offensivt. di Marias konkurrenter hedder Acuna eller Tagliafico. Ingen af dem giver holdet noget offensivt. Tagliafico ligner en, der lige er for skræmt til VMs kæmpe scene. Acuna er bare talentløs.
Di Maria er den mest overvurderet fodbold spiller ved det her VM. Han har spillet elendig igennem det meste af kvalen! En halvleg redder ham simpelthen ikke.
Jeg prøver igen. di Marias konkurrenter hedder Acuna og Tagliafico. Hvem vil du have inde af de to? Acuna? Manden, der slog det ene elendige indlæg i boksen uden adresse efter den anden og ikke kunne løbe med en bold?

Eller Tagliafico, som ser så hamrnede nervøs og grøn ud, at han falder i bolden?

di Maria er bedste option, fordi der er simpelthen mangel på bedre.
I så fald vil jeg bruge et helt andet system? Hellere det.. For det her er simpelthen til grin. At man ikke bruger Dybala. At man lader Icardi blive hjemme for et eller andet fjols der spiller hjemme i Argentina?
At skifte formation er selvfølgelig en mulighed, men det var det, der bragte Argentina videre til VM-finalen i 2014.

Argentina skal spille noget mere pragmatisk, synes jeg. 3-5-2 er den bedste formation for dem, vurderer jeg.

Det vigtigste er dog, at Armani, Rojo, Mascherano, Banega, Messi og Aguero er de startende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Ved godt det måske klinger hult når man ser hvordan kampen blev afgjort.
Men hvorfor H..... er det at Argentina bliver ved med at smide indlæg ind i boksen?


Synes de er langt farligere når de kombinerer foran feltet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:Ved godt det måske klinger hult når man ser hvordan kampen blev afgjort.
Men hvorfor H..... er det at Argentina bliver ved med at smide indlæg ind i boksen?


Synes de er langt farligere når de kombinerer foran feltet.
Sampaoli.

Jeg har også i de her tre kampe taget mig til at hovedet, at man i de første to kampe har slået hovedløse indlæg mod fysiske monstre mod Island og Kroatien, når man har en dværg som Aguero på toppen.

I stedet for at spille mere 1-2 med hinanden mellem argentinerne, og så backerne, der truer dybden og løber itl baglinjen for at slå kloge og flade indlæg ind og true modstanderne.

Ak nej, lange bolde ind i boksen til Aguero på en meter og dværg mod høje drenge, der lever af at heade bolde væk til daglig.

Fucking Sampaoli.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Lo Celso efterfulgt af Dybala er vel det optimale valg? De kan sagtens instrueres i at skulle tage flere tilbageløb, og de er begge langt bedre end Di Maria på bolden, der valgte de mest hasarderet og absolut ikke gennemtænkte beslutninger. Næsten hver gang Argentina forsøgte at bygge op, så ødelagde Di Maria det. Ja han havde enkelte gode aktioner, men han ødelægger så til gengæld langt mere.

Efterfølgende kom Pavón ind, en måske endnu værre kopi af Di Maria, efterfulgt af Meza som er den værste af de tre, skrækkeligt niveau af dem alle tre.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Higurin er en joke.
Icardi er en cunt men han kan fucking score mål.. Så hvad vil man have? En cunt eller en angriber der er lige så uskarp som Sisto og Nikolaj Jørgensen til sammen?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Sidste ting. Det er ligefør, jeg synes ærligt talt, at Messis mål er næsten VMs bedste mål. At løbe i dybden i relativ højt fart med en forsvarsspiller lige bag dig, tage den ned med dit svage ben så elegant og så flot og samtidig udplacere målmanden med dit svage ben.

Hele den aktion var mesterligt. Det kræver så meget talent, kunnen og teknik at eksekvere sådan en chance og omdanne det til mål. Det var vanvittigt udført.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Lo Celso efterfulgt af Dybala er vel det optimale valg? De kan sagtens instrueres i at skulle tage flere tilbageløb, og de er begge langt bedre end Di Maria på bolden, der valgte de mest hasarderet og absolut ikke gennemtænkte beslutninger. Næsten hver gang Argentina forsøgte at bygge op, så ødelagde Di Maria det. Ja han havde enkelte gode aktioner, men han ødelægger så til gengæld langt mere.

Efterfølgende kom Pavón ind, en måske endnu værre kopi af Di Maria, efterfulgt af Meza som er den værste af de tre, skrækkeligt niveau af dem alle tre.
Du vil have Dybala, manden, der knapt nok vil løbe forgæves meter, når de forsvarer i Juventus (En stjerne, som Allegri, en mand, der værdsætter organisationen i kæderne så højt, har bænket i juventus flere gange i denne sæson) til at spille wingback?

Lo Celso derimod kunne være et forsøg.

Men det di Maria i det mindste altid gør, at han løber også med hjem. Han har nogle fine lunger til at lave lidt beskidt arbejde.

Men hvor gad jeg godt at se en midtbanetrio med Mascherano og Banega og så lidt foran Lo Celso. Tror virkelig Lo Celso og Banega kunne være nøglen til at Messi sprudlede, for så kan de to varetage spillet dybt, og messi være tættere på mål, og så skal Messi have Salvio som back bag sig og han skal være hamrende aggressiv og true dybden, når Messi går ind i banen som altid.

Men Sampaoli .... Manden, der nægter at se de lette løsninger i fodbold, selvom de står lige foran snuden på ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:Sidste ting. Det er ligefør, jeg synes ærligt talt, at Messis mål er næsten VMs bedste mål. At løbe i dybden i relativ højt fart med en forsvarsspiller lige bag dig, tage den ned med dit svage ben så elegant og så flot og samtidig udplacere målmanden med dit svage ben.

Hele den aktion var mesterligt. Det kræver så meget talent, kunnen og teknik at eksekvere sådan en chance og omdanne det til mål. Det var vanvittigt udført.

Det er klart det bedste mål. 1. & 2. touch er fuldstændig vanvittige. Hvordan man i sprint kan lægge bolden af med låret sådan at den falder direkte nede til foden hvorpå man, I SPRINT, tempererer stikningen til sig selv så perfekt at man sætter den mand for løber ved siden af en UDEN BOLD...... det er jo umuligt? At han så banker den ind med sit "dårlige" ben... wauw!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Willy, Mercado, Enzo Perez, Meza, Acuna ....

Hvad er det dog for nogle klovne, Sampoali har udtaget man?

Hvor fanden er Paredes, Perotti, Lautaro Martinez, Icardi henne man? Ufatteligt alt det her. Simpelthen at alle valg sampaoli har foretaget har været AIDS-ramte valg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Fredag 6 juli kl 16.00.

Muligvis alle kampes moder, fader og holy spirit!!!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:Sidste ting. Det er ligefør, jeg synes ærligt talt, at Messis mål er næsten VMs bedste mål. At løbe i dybden i relativ højt fart med en forsvarsspiller lige bag dig, tage den ned med dit svage ben så elegant og så flot og samtidig udplacere målmanden med dit svage ben.

Hele den aktion var mesterligt. Det kræver så meget talent, kunnen og teknik at eksekvere sådan en chance og omdanne det til mål. Det var vanvittigt udført.

Det er klart det bedste mål. 1. & 2. touch er fuldstændig vanvittige. Hvordan man i sprint kan lægge bolden af med låret sådan at den falder direkte nede til foden hvorpå man, I SPRINT, tempererer stikningen til sig selv så perfekt at man sætter den mand for løber ved siden af en UDEN BOLD...... det er jo umuligt? At han så banker den ind med sit "dårlige" ben... wauw!
Lige præcis. Hans 1. og 2. berøring er out of this world. Enhver person, der bare har spillet lidt fodobld på bare lidt høj plan og ikke serie 5, ved, at de to bevægelser Messi lavede der, er ekstraordinært. Det er teknisk, når det er allerbedst.
Senest rettet af MessiPogba tirs jun 26, 2018 11:46 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Higurin er en joke.
Icardi er en cunt men han kan fucking score mål.. Så hvad vil man have? En cunt eller en angriber der er lige så uskarp som Sisto og Nikolaj Jørgensen til sammen?
Jeg er helt enig. Men rygterne siger, at det er mere spillerne, der ikke vil spille med Icardi end Higuain, men der ville jeg som træner sætte mig i respekt og sige, at man har brug for hans kvaliteter. Hvis der var en, der tilnærmelsesvis kunne det som Icardi kunne, havde jeg nok taget ham den anden, men det er slet ikke tilfældet.

Icardi >>>>>>>>>>>>>> Higuain
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Lo Celso efterfulgt af Dybala er vel det optimale valg? De kan sagtens instrueres i at skulle tage flere tilbageløb, og de er begge langt bedre end Di Maria på bolden, der valgte de mest hasarderet og absolut ikke gennemtænkte beslutninger. Næsten hver gang Argentina forsøgte at bygge op, så ødelagde Di Maria det. Ja han havde enkelte gode aktioner, men han ødelægger så til gengæld langt mere.

Efterfølgende kom Pavón ind, en måske endnu værre kopi af Di Maria, efterfulgt af Meza som er den værste af de tre, skrækkeligt niveau af dem alle tre.
Du vil have Dybala, manden, der knapt nok vil løbe forgæves meter, når de forsvarer i Juventus (En stjerne, som Allegri, en mand, der værdsætter organisationen i kæderne så højt, har bænket i juventus flere gange i denne sæson) til at spille wingback?

Lo Celso derimod kunne være et forsøg.

Men det di Maria i det mindste altid gør, at han løber også med hjem. Han har nogle fine lunger til at lave lidt beskidt arbejde.

Men hvor gad jeg godt at se en midtbanetrio med Mascherano og Banega og så lidt foran Lo Celso. Tror virkelig Lo Celso og Banega kunne være nøglen til at Messi sprudlede, for så kan de to varetage spillet dybt, og messi være tættere på mål, og så skal Messi have Salvio som back bag sig og han skal være hamrende aggressiv og true dybden, når Messi går ind i banen som altid.

Men Sampaoli .... Manden, der nægter at se de lette løsninger i fodbold, selvom de står lige foran snuden på ham.
Det kan godt være Di Maria laver noget af det beskidte arbjede, men det eneste han gør er jo reelt at tørre op efter sig selv? Uanset hvor meget en spiller løber, så kan jeg ikke se det som en fordel hvis denne spiller konstant smider den væk. Alle de boldtab fra især Di Maria ødelagde fuldstændigt Argentina i anden halvleg. Det blev så ikke bedre af at man satte Pavón og Meza ind.

Det gik i dag, men mod Frankrig kommer det helt sikkert til at koste. (jeg ser dem ikke som gode, men jeg ser dem dog som markant bedre end Argentina).
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster