VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Xavi6Smede skrev:Deschamps vs Sampaoli. Det må være trænernes svar på Gibraltar vs San Marino. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan det kan være gået så galt med Sampaoli, alt hvad han foretager sig har været skrækkeligt.
Holdet virker fuldstændigt tynget af presset. Selv Messi har virket usikker på bolden i mange minutter af alle 3 kampe. Så underligt. Ikke kun Sampaolis skyld, selvom der er flere tvivlsomme ting omkring ham.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Banega var fantastisk. Han fjernede så meget af det opbyggende spilpres, der hvilede på Messi i de to første kampe, så Messi kunne koncentrere sig om at være farlig på den sidste tredje del.

Nu kan Sampaoli ikke havde mere held i sprøjten. Først med VM-kvalen, hvor alt flaskede sig til sidst, fordi Messi reddede hans røv og de andre hold fuckede helt op til sidst, og nu med først Nigeria, der slog Island, og så havde Argentina gruppefinalekampen mod Nigeria, som de vandt på et sindssygtm ål af en midterforsvar, der flugter en bold ind med sin inderside med højrebenet,når han er eksklusivt venstrebenet. Det var heldigt, men det var smukt!!

Nu skal Sampaoli fucking i helvede få den fucking finger ud af røven og stille rigtigt op, for nu er en del af presset fjernet fra Argentina.

Man ser endelig, hvor meget en målmand, der ikke sejler med de mest basale ting betyder for et hold. Willy kostede målet mod Island, da han ikke greb et indlæg, som endte med Islands kludremål, og mod Kroatien kickstartede han den totale nedsmeltning med hnas håbløshed.

Nu skal Argentina læne sig lidt tilbage og spille følgende hold.

Armani
Otamendi - Rojo - Fazio
Salvio - Banega - Mascherano - di Maria
Messi - Aguero - Lo Celso

Med Rojo som sweeperen, så han kan dække af for Fazio, hvis han skal ud i løbedueller. Otamendi skal ikke være centralt, da han ikke er en leder. Rojo er ikke så hothead som Otamendi er, der kan tabe kasketten fuldstændig.

Med ovenstående spillere, kan Argentina hurtigt skifte til 4-3-3.

Armani
Salvio - Otamendi - Fazio - Rojo
Mascherano
Banega - Lo Celso
Messi - Aguero - di Maria

VAMOS ARGENTINA. Jeg vil normalt skide på jer, men Messi skal have det skide trofæ i hus, så han kan lukke røven på alle ignoranter.

Frankrig er et så monster af et talentfuld hold, men igen i dag så vi, hvor ringe de er, fordi Deschamp er så fucking en ringe træner. Tror snildt, hvis Sampaolis uduelige fjæs gider at se det simple i fodbold, så kan de slå Frankrig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Aguero har været elendig igen igen for Argentina. Hvorfor har du ham inde foran Dybala? Kan sgu ikke passe at ham og Messi ikke kan spille sammen. Ellers er jeg virkelig enig med Banega. Lad os håbe det er formlen der kan virke. Er dog ret nervøs for Masc mod Mbappe og Dembele. Shit han virker langsom og uden timing.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Ruben Baggerrrrrr!
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:Aguero har været elendig igen igen for Argentina. Hvorfor har du ham inde foran Dybala? Kan sgu ikke passe at ham og Messi ikke kan spille sammen. Ellers er jeg virkelig enig med Banega. Lad os håbe det er formlen der kan virke. Er dog ret nervøs for Masc mod Mbappe og Dembele. Shit han virker langsom og uden timing.
Aguero er en bedre fodboldspiller end Higuain. Basta. Han er mere træfsikker end Higuain. Han er mere bevægelig end Higuain. Han er hurtigere end Higuain.

Dybala er jo ikke angriber. Han er flagrende second striker, og derfor ikke fra start, men som joker, hvis det hele kokser.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Det er en lidt ligegyldig rekord, synes jeg - men Messi er den første spiller under VM, der scorer som teenager, i sine 20'ere og nu i sine 30'ere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Higuain og Di Maria skal overhovedet ikke være på det hold.. Det er simpelthen til grin..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Higuain og Di Maria skal overhovedet ikke være på det hold.. Det er simpelthen til grin..
di Maria havde en god første halvleg i dag, synes jeg. For mit vedkommende er han den eneste, jeg kan se kunne spille wingback og kan give noget offensivt. di Marias konkurrenter hedder Acuna eller Tagliafico. Ingen af dem giver holdet noget offensivt. Tagliafico ligner en, der lige er for skræmt til VMs kæmpe scene. Acuna er bare talentløs.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:Aguero har været elendig igen igen for Argentina. Hvorfor har du ham inde foran Dybala? Kan sgu ikke passe at ham og Messi ikke kan spille sammen. Ellers er jeg virkelig enig med Banega. Lad os håbe det er formlen der kan virke. Er dog ret nervøs for Masc mod Mbappe og Dembele. Shit han virker langsom og uden timing.
Aguero er en bedre fodboldspiller end Higuain. Basta. Han er mere træfsikker end Higuain. Han er mere bevægelig end Higuain. Han er hurtigere end Higuain.

Dybala er jo ikke angriber. Han er flagrende second striker, og derfor ikke fra start, men som joker, hvis det hele kokser.
Gad bare godt have Dybala inde da jeg slet ikke synes der bliver skabt nok offensivt for Argentina. Higuan på toppen i en Inzaghi rolle og så Messi og Dybala til at lave uro lidt længere nede på banen. Men okay, det var som at se Higuan frarøve Messi VM 2014 om igen at se ham sparke 20 meter over mål ca. 10 meter fra mål.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14993
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

+ jordskælv
phpBB [video]
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Men Banega skal bare starte inde. Foruden at have et godt overblik, og han kan hjælpe Messi meget med at styre kampens tempo, se hullerne og spille dybe bolde, så er han en ægte kriger. Han er ikke ogen Kante, men han arbejder fandme hårdt for holdet.

På dagen er han en fantastisk spiller, som vi så i dag. Så må vi håbe, at han har held i sprøjten i næste kamp også, for ligeså god han ka nvære som i dag, ligeså skidt kan det stå til på hans dårlige dage.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

MessiPogba skrev:
Michman skrev:Higuain og Di Maria skal overhovedet ikke være på det hold.. Det er simpelthen til grin..
di Maria havde en god første halvleg i dag, synes jeg. For mit vedkommende er han den eneste, jeg kan se kunne spille wingback og kan give noget offensivt. di Marias konkurrenter hedder Acuna eller Tagliafico. Ingen af dem giver holdet noget offensivt. Tagliafico ligner en, der lige er for skræmt til VMs kæmpe scene. Acuna er bare talentløs.
Di Maria er den mest overvurderet fodbold spiller ved det her VM. Han har spillet elendig igennem det meste af kvalen! En halvleg redder ham simpelthen ikke.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:Aguero har været elendig igen igen for Argentina. Hvorfor har du ham inde foran Dybala? Kan sgu ikke passe at ham og Messi ikke kan spille sammen. Ellers er jeg virkelig enig med Banega. Lad os håbe det er formlen der kan virke. Er dog ret nervøs for Masc mod Mbappe og Dembele. Shit han virker langsom og uden timing.
Aguero er en bedre fodboldspiller end Higuain. Basta. Han er mere træfsikker end Higuain. Han er mere bevægelig end Higuain. Han er hurtigere end Higuain.

Dybala er jo ikke angriber. Han er flagrende second striker, og derfor ikke fra start, men som joker, hvis det hele kokser.
Gad bare godt have Dybala inde da jeg slet ikke synes der bliver skabt nok offensivt for Argentina. Higuan på toppen i en Inzaghi rolle og så Messi og Dybala til at lave uro lidt længere nede på banen. Men okay, det var som at se Higuan frarøve Messi VM 2014 om igen at se ham sparke 20 meter over mål ca. 10 meter fra mål.
Den manglende argentinske offensiv skyldes Sampaolis inkompetence. Spilelrne bevæger sig slet ikke, og de er slet ikke instureret i at skabe rum til spillerne. Værst af alt er de slet ikke god nok til at iscenesætte de offensive kræfter, fordi de spiller for smalt, og der er alt, alt for få løb uden bold fra de andre. Det er simpelthen Sampaolis arbejde at skulle vise spillerne, hvordan de skal stå på banen.

Men ja, som du selv siger. Higuain viste igen i dag, at når det virkelig gælder, så er han en choker af guddommelig karakter. aguero havde 100 procent ramt målet som det mindste ved Higuains elendige forsøg. Det var faktisk ikke engang elendigt. Det var skammeligt. At man kan smadre en bold 200 meter over mål fra 10 meters afstand. Det er talentløst.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:
MessiPogba skrev:
Michman skrev:Higuain og Di Maria skal overhovedet ikke være på det hold.. Det er simpelthen til grin..
di Maria havde en god første halvleg i dag, synes jeg. For mit vedkommende er han den eneste, jeg kan se kunne spille wingback og kan give noget offensivt. di Marias konkurrenter hedder Acuna eller Tagliafico. Ingen af dem giver holdet noget offensivt. Tagliafico ligner en, der lige er for skræmt til VMs kæmpe scene. Acuna er bare talentløs.
Di Maria er den mest overvurderet fodbold spiller ved det her VM. Han har spillet elendig igennem det meste af kvalen! En halvleg redder ham simpelthen ikke.
Jeg prøver igen. di Marias konkurrenter hedder Acuna og Tagliafico. Hvem vil du have inde af de to? Acuna? Manden, der slog det ene elendige indlæg i boksen uden adresse efter den anden og ikke kunne løbe med en bold?

Eller Tagliafico, som ser så hamrnede nervøs og grøn ud, at han falder i bolden?

di Maria er bedste option, fordi der er simpelthen mangel på bedre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

MessiPogba skrev:
Michman skrev:
MessiPogba skrev:
Michman skrev:Higuain og Di Maria skal overhovedet ikke være på det hold.. Det er simpelthen til grin..
di Maria havde en god første halvleg i dag, synes jeg. For mit vedkommende er han den eneste, jeg kan se kunne spille wingback og kan give noget offensivt. di Marias konkurrenter hedder Acuna eller Tagliafico. Ingen af dem giver holdet noget offensivt. Tagliafico ligner en, der lige er for skræmt til VMs kæmpe scene. Acuna er bare talentløs.
Di Maria er den mest overvurderet fodbold spiller ved det her VM. Han har spillet elendig igennem det meste af kvalen! En halvleg redder ham simpelthen ikke.
Jeg prøver igen. di Marias konkurrenter hedder Acuna og Tagliafico. Hvem vil du have inde af de to? Acuna? Manden, der slog det ene elendige indlæg i boksen uden adresse efter den anden og ikke kunne løbe med en bold?

Eller Tagliafico, som ser så hamrnede nervøs og grøn ud, at han falder i bolden?

di Maria er bedste option, fordi der er simpelthen mangel på bedre.
I så fald vil jeg bruge et helt andet system? Hellere det.. For det her er simpelthen til grin. At man ikke bruger Dybala. At man lader Icardi blive hjemme for et eller andet fjols der spiller hjemme i Argentina?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster