10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Var Storken ikke inde på det med flyveren? At det er normalt? Den procedure?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jamial »

Det er normalt ikke at tanke MEGET mere end nødvendigt.

Men Destination+10minutter virker som meget lidt ekstra brændstof, og så vidt jeg lige husker er mindstekravet vist nok Nok-til-at-nå-destination+30minutter.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Jamial skrev:Det er normalt ikke at tanke MEGET mere end nødvendigt.

Men Destination+10minutter virker som meget lidt ekstra brændstof, og så vidt jeg lige husker er mindstekravet vist nok Nok-til-at-nå-destination+30minutter.
Aha, ja, jeg mente nok, der var noget om det. Og ja, 10 min. virker lidt ekstremt.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Noget af en fødselsdag han må have sig, omringet af alle de idioter.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke Leo! Jeg er allerede oppe og fejre dig med kaffe og vasketøj!

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

I dag er det gedens fødselsdag <3
phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

I dag vågner dragen og i overmorgen spytter han ild :-o FORZA LEO!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Harry Kane har nu scoret 5 mål på 152 minutter, hvorimod Lionel Messi kun har scoret 5 mål i de 4 VM turneringer han har deltaget;

Konklusion; Harry Kane > Lionel Messi
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Sød lille video med en masse hilsner. Kunne godt lige have brugt en fra Mathieu. Måske i stedet for Caballeros.

https://www.tycsports.com/nota/seleccio ... eanos.html

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamial skrev:Det er normalt ikke at tanke MEGET mere end nødvendigt.

Men Destination+10minutter virker som meget lidt ekstra brændstof, og så vidt jeg lige husker er mindstekravet vist nok Nok-til-at-nå-destination+30minutter.
ICAO Annex 6, Part 1, sektion 4.3.6 opstiller kravene for beregning af brændstofsbeholdning. En "final reserve fuel" på minimum 30 minutter er påkrævet for jetmotorer. Det er ikke unormalt at blive smidt i holding pattern ved større og travle lufthavne - en forsinkelse på 5-10 minutter kan gøre det - og så går det jo selvfølgelig ikke, at man kun har brændstof til 10 minutters ekstra flyvning. Slet ikke hvis der opstår noget uforudset. Tænk hvis man endelig bliver clearet til at lande, men flyet umiddelbart foran er lidt for langsomt til at forlade landingsbanen, hvorfor man bliver bedt om at foretage en go-around. Hvis det virkelig passer, at flyet kun havde brændstof til 10 minutters yderligere flyvning, er det simpelthen direkte imod de internationale regler. Medmindre de selvfølgelig havde været i luften i meget længere tid end først beregnet.

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarcaRJ »

Blaugrana92 skrev:Det er da meget sjovt, men hvorfor folk poster sådan et citat, der er det pureste opspind og ganske enkelt fake news, overgår simpelthen min forstand. Særligt når den egentlige grund netop er, at han og holdkammeraterne rent faktisk er blevet truet med lige netop bål, brand, vold og død.

Det er de såkaldte palæstinensere der selvfølgelig, fristes man til at sige, igen igen har ondt i røven over at Israel får positiv opmærksomhed. Argentina skulle spille mod Israel i Jerusalem. At fifa og fn ikke kritiserer pa og abbas for disse trusler, er på ingen måde overraskende. Især fn er kendt for at være antisemitiske.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jamial »

BarcaRJ skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er da meget sjovt, men hvorfor folk poster sådan et citat, der er det pureste opspind og ganske enkelt fake news, overgår simpelthen min forstand. Særligt når den egentlige grund netop er, at han og holdkammeraterne rent faktisk er blevet truet med lige netop bål, brand, vold og død.

Det er de såkaldte palæstinensere der selvfølgelig, fristes man til at sige, igen igen har ondt i røven over at Israel får positiv opmærksomhed. Argentina skulle spille mod Israel i Jerusalem. At fifa og fn ikke kritiserer pa og abbas for disse trusler, er på ingen måde overraskende. Især fn er kendt for at være antisemitiske.
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Har du spist salt?

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Reevenge »

BarcaRJ skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er da meget sjovt, men hvorfor folk poster sådan et citat, der er det pureste opspind og ganske enkelt fake news, overgår simpelthen min forstand. Særligt når den egentlige grund netop er, at han og holdkammeraterne rent faktisk er blevet truet med lige netop bål, brand, vold og død.

Det er de såkaldte palæstinensere der selvfølgelig, fristes man til at sige, igen igen har ondt i røven over at Israel får positiv opmærksomhed. Argentina skulle spille mod Israel i Jerusalem. At fifa og fn ikke kritiserer pa og abbas for disse trusler, er på ingen måde overraskende. Især fn er kendt for at være antisemitiske.
Din kommentar er så langt væk at jeg ikke engang orker at tage diskussionen.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Straffe for landsholdet.
Messi: 17 goals, 4 missed (Conversion rate 80,95%)

Ronaldo: 11 goals, 6 missed (Conversion rate 64,71%)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster