10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Selvom jeg respekterer fuldt ud, at han repræsenterer sit faderland, så skulle hna have valgt det spanske. Så ringe som det forbund styres, så ringe trænere, og så meget utaknemmelighed fra landet. Det burde skyde dem selv alle sammen.

Messi med Spanien. Han havde selv cementeret det overfor det største ignorante kegler i verden.

Argentina fortjener ikke Messi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Xavi6Smede »

Det bliver første og sidste gang jeg refererer til indkast.dk, men det her er decideret skræmmende http://indkast.dk/168791/umotiverede-messi

Så kan det godt være han er deres store offensive stjerne, men han er også anføreren og lederen på holdet. Jeg sætter mest pris på Messi når han spurter en halv bane for at erobre bolden. Det skal han selvfølgelig ikke løbe rundt og bruge alt hans energi på, men hans gå rundt på banen i 98 % af kampen er blevet for meget til, at jeg ikke kan undgå til tider at blive en lille bitte smule irriteret på ham.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Leomessi@

Hold da op. Du har simpelthen lavet en profil og tilmed kaldt den leomessi, som inkarneret madridista!!??

For at rose manden herinde?? Hvis du reelt mener du er Messi fan, eller nærer respekt for ham eller noget, så syntes jeg måske du skulle ytre de ting om Messi inde på madridiata.dk istedet.!

Mystisk..Nå! Hver sine præferencer.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Leomessi@

Hold da op. Du har simpelthen lavet en profil og tilmed kaldt den leomessi, som inkarneret madridista!!??

For at rose manden herinde?? Hvis du reelt mener du er Messi fan, eller nærer respekt for ham eller noget, så syntes jeg måske du skulle ytre de ting om Messi inde på madridiata.dk istedet.!

Mystisk..Nå! Hver sine præferencer.
Kunne det tænkes, at jeg måske på et tidspunkt har været en del af den hjemmeside, og at jeg netop ikke længere er at finde der inde grundet de facts jeg delte omkring Messi? (-:

Du er velkommen til at tage kampen op derinde, hvor du udelukkende basere din 'holdning' til facts og ikke subjektive meninger, altså lidt ligesom jeg gjorde, og så se hvordan det går.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Leomessi@

Hvor i alverden skulle jeg vide det fra?

Jeg har for en del år siden efterhånden, engang i mellem kigget en smule derinde, faktisk mest artiklerne, ik så meget deres forum.
Det er så ekstremt subjektivt og løgnagtigt, så man tager sig til panden. Det der med ikke at være altdominerende på alle fronter, piner dem åbenlyst fuldstændig enormt.

Jeg har absolut ingen intetesse i at begive mig derind. Det er mit liv godt nok for kort til.

Men hvad vil du opnå herinde?

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana al vent »

Er der nogen der ved om Messi fejler et eller andet i forhold til kondition? Det kan godt være at man fik hans ben til at vokse, men hvad nu hvis han render rundt med en lungekapacitet som en person på 1.50? Jeg ved godt det lyder mærkeligt men jeg synes det er imponerende så lidt han løber. Jeg tror ikke han fysisk kan holde til at skulle levere mere end 2-3 sprinter i løbet af en kamp. Det svarer til at spille i undertal når han ikke forsvarer med genpres. Jeg synes netop man som anfører skal vise lidt mere løbevillighed og temperament. Men jeg tænker der må være nogle fysiske årsager bag da en mand i hans alder burde kunne holde til at spille en hel kamp?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Leomessi@

Hvor i alverden skulle jeg vide det fra?

Jeg har for en del år siden efterhånden, engang i mellem kigget en smule derinde, faktisk mest artiklerne, ik så meget deres forum.
Det er så ekstremt subjektivt og løgnagtigt, så man tager sig til panden. Det der med ikke at være altdominerende på alle fronter, piner dem åbenlyst fuldstændig enormt.

Jeg har absolut ingen intetesse i at begive mig derind. Det er mit liv godt nok for kort til.

Men hvad vil du opnå herinde?
Jeg har ikke til formål at opnå noget herinde, blot læse og dele mine tanker - primært - omkring Messi, på et forum hvor det er acceptabelt, både på godt og ondt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Blaugrana al vent skrev:Er der nogen der ved om Messi fejler et eller andet i forhold til kondition? Det kan godt være at man fik hans ben til at vokse, men hvad nu hvis han render rundt med en lungekapacitet som en person på 1.50? Jeg ved godt det lyder mærkeligt men jeg synes det er imponerende så lidt han løber. Jeg tror ikke han fysisk kan holde til at skulle levere mere end 2-3 sprinter i løbet af en kamp. Det svarer til at spille i undertal når han ikke forsvarer med genpres. Jeg synes netop man som anfører skal vise lidt mere løbevillighed og temperament. Men jeg tænker der må være nogle fysiske årsager bag da en mand i hans alder burde kunne holde til at spille en hel kamp?

Jeg har tænkt lidt af det samme. Ikke bare under dette VM, men også i slutningen i la liga sæsonen. Er det alt den behandling tidligt i hans karriere der er ved at sætte sine spor? Er han røget på dårlig kost igen? Er han sund og rask, men hans kondition for ringe? Det er facts, at han løber mindre og mindre, og i mine øjne ser han også mindre og mindre motiveret ud under kampene. Han virker lidt " fodbold-mæt". Jeg elsker Messi, og gruer for den dag, han ikke spiller mere. Men når han løber så lidt, er det som at spille med 10 mand på banen (9 med Suarez).

Overstående har intet at gøre med resultatet i går. Messi var uskarp, men ingen på holdet gjorde sig spilbare uden bolden, og alle var lige skyldige imo.

Angående Messi v Ronaldo er det aldrig noget jeg tænker over, da de ikke kan sammenlignes i mine øjne. Statistikerne taler for sig selv.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af !Option »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:Leomessi@

Hvor i alverden skulle jeg vide det fra?

Jeg har for en del år siden efterhånden, engang i mellem kigget en smule derinde, faktisk mest artiklerne, ik så meget deres forum.
Det er så ekstremt subjektivt og løgnagtigt, så man tager sig til panden. Det der med ikke at være altdominerende på alle fronter, piner dem åbenlyst fuldstændig enormt.

Jeg har absolut ingen intetesse i at begive mig derind. Det er mit liv godt nok for kort til.

Men hvad vil du opnå herinde?
Jeg har ikke til formål at opnå noget herinde, blot læse og dele mine tanker - primært - omkring Messi, på et forum hvor det er acceptabelt, både på godt og ondt.
Jeg syntes det er forfriskende med lidt "andre øjne" end rene Barcelonabriller! Fuld respekt for du gider bruge din tid her inde og bidrage til debatter på en objektiv og sober måde! :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Tak @!Option (-:

Nedslagtningen af Messi fortsætter, nu fra Diego Simeone.
“Messi is very good, but he is very good because he plays alongside extraordinary players,” Simeone comments on the leaked tape.
“If you had to choose between Messi and Ronaldo for a normal team, who would you choose?”
Visse personer burde måske holde lidt igen med kritikken af Messi, for han spiller også i La Liga til den kommende sæson.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana al vent skrev:Er der nogen der ved om Messi fejler et eller andet i forhold til kondition? Det kan godt være at man fik hans ben til at vokse, men hvad nu hvis han render rundt med en lungekapacitet som en person på 1.50? Jeg ved godt det lyder mærkeligt men jeg synes det er imponerende så lidt han løber. Jeg tror ikke han fysisk kan holde til at skulle levere mere end 2-3 sprinter i løbet af en kamp. Det svarer til at spille i undertal når han ikke forsvarer med genpres. Jeg synes netop man som anfører skal vise lidt mere løbevillighed og temperament. Men jeg tænker der må være nogle fysiske årsager bag da en mand i hans alder burde kunne holde til at spille en hel kamp?

Deter baseret på 2 vm kampe det der... hans la liga sæson var blændende... han har løbet ca samme antal meter de sidste 6-7 sæsoner, men været total dominerende.

Jeg tror at han ikke er fysisk på toppen her til vm derimod, der er noget der tynger ham både fysisk og psykisk.. det er tydeligt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Virkelig sølle udstråling fra en anfører, hvis hold i den grad mangler moral, styrke og vilje. Sådan nogle som Messi og Iniesta bør aldrig være anfører, imo.

Når det så er sagt, så er det ærgerligt hvordan folk i Argentina er ved at vende sig mod Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »



Nok derfor Messi tog sig så meget til hovedet ved nationalsangen i forgårs og lignede en, der hellere ville stoppe karrieren end at spille fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Goaaal »

Er der nogen, der kan forklare, hvorfor Messi er stoppet med, at skyde udefra ala Coutinho gør det? Unge Messi bankede "tit" de vildeste langskud ind, og det er oplagt at forsøge et par gange i løbet af en kamp, når mange hold står så lavt mod Barca/Argentina. Jeg har lige set alle 17/18 mål fra Messi gennem, og ligesom jeg også huskede det, så er der 0 af den type skud. Der er nogle stykker, der er skudt ind uden for feltet, men ikke på Ronaldinho, Henry, Coutinho og gamle Messi afstand/setup. Med det spark vi ved han har fra frispark virker det underligt.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:

Nok derfor Messi tog sig så meget til hovedet ved nationalsangen i forgårs og lignede en, der hellere ville stoppe karrieren end at spille fodbold.
Så flyveren døde næsten, Jorge er #metoo, Messi skal betale lønninger og bliver udsat for dødstrusler. Fuck Argentina. Messi for Argentina er som at kaste perler for svin.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster