VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

De som følger Serie A og/eller bundesligaen, foregår VAR på samme vis der?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:
Blaugrana92 skrev:Lahoz koster os den her kamp. Australien har fået så meget længere snor end vi har. Lahoz må gerne brække begge ankler, før han kan ødelægge flere fodboldkampe.
Ej, det gjorde han sgu ikke. Danmark var dårlige, Australien havde flest pasninger, mest possession og flest skud på mål/mod mål.
For det første ignorerer han et tydeligt frispark på Yussuf Poulsen 10 sekunder før det hjørnespark, der ender med at resultere i straffesparket til Australien. Dertil ignorerer han et straffespark på Cornelius, der nærmest får hevet sin trøje af på vej ind i feltet. Dertil gav han Australien meget længere snor i nærkampene, bedst eksemplificeret ved situationen hvor Sisto bliver trukket i trøjen, men intet frispark bliver fløjtet, hvorefter der går fem skunder, før der bliver fløjtet et tyndt frispark imod Stryger Larsen. Sisto brokker sig og får prompte et gult kort. Til gengæld må Irvine gerne holde på bolden ved et dansk frispark, og forhindre en hurtig igangsætning, uden at det skal koste et kort. Lahoz var forfærdelig, og det gik fortrinsvis ud over Danmark.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Blaugrana al vent skrev:
Kubala skrev:Danmark er vel afhængige af Peru eller? Hvis Frankrig vinder og stiller med reserver i den sidste kamp, så Danmark får uafgjort med dem, ville det være optimalt, men ellers kan Australien vel godt gå videre, såfremt Peru taber i dag og intet har at spille for i den sidste kamp?
Når Frankrig lige om lidt slår Peru så har de 6 point og vi har 4. Australien har 1 point og skal spille mod Peru. Hvis de vinder med 2 mål eller vi taber med 2 mål til Frankrig, så går de vel videre? Såfremt vi altså taber mod Frankrig. Selvom Peru intet har at spille for i sidste runde så kan det være de alligevel giver den gas, nu hvor de ikke har været med i 32 år.
Ja, jeg tænker på samme scenarie, som du opstiller. Danmark er vel afhængige af Peru nu?, eller det er i hvert fald min første tanke. Og jo, måske giver Peru den hele armen, selvom de skulle have intet at spille for, men det kunne lige så godt være, at de ikke gjorde.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Når man sådan lige gennemløber truppen, er der godt nok mange offensive typer. 7 plus Dehli og Eriksen. Kunne godt lige have droppet en af dem for en ekstra fysisk defensiv type...hvem det lige skulle være ved jeg ikke lige...

Jørgensen, sisto og måske Schone ud mod Fra, ved bare ikke lige hvem der skulle erstatte ham. Plus y Poulsen ude...hmmmnn!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror godt, at vi kan vinke farvel til Argentina.

Caballero
Mercado - Otamendi - Tagliafico
Salvio - Mascherano - Pérez - Acuña
Messi - Agüero - Meza

Det overlever ikke en kamp mod Modric, Rakitic, Perisic og Mandzukic.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Er Lukas Lerager udtaget? Hvis ja, kunne han ikke være en afløser for Kvist? Han har spillet DM for Bordeaux i denne sæson. Det skal lige siges, at jeg ikke aner, hvor god han er.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Aner intet om Lerager:). Tror bare schone er selvmord! Men samtidig virker det som om at schone har overtaget direkte fra Kvist. Burde Delaney ikke ligge bagerst og schone foran..?

Nå. Kom nu Messi/Aguero/Caballero

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Forstår ikke at folk er så hårde ved Sisto. I det mindste forsøger han. Eriksen er langt værre synes jeg. Kujon tilgang til kampen. Lykkedes ikke med noget udover målet, taber dumme bolde, dræber spillet offensivt ved at være for sløv og gemmer sig i store dele af kampen. Elendigt 10'er arbejde.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Imo forsøger sisto netop overhovedet ikke. Når han skal køre på eller lave en stikning, så laver han en piruette eller nogle ligegyldige driblinger i stedet. Derudover er han alt for lemfældig defensivt og tager kæmpe chancer med sine pasninger omkring eget felt. UD.:)

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Antimadridista skrev:Imo forsøger sisto netop overhovedet ikke. Når han skal køre på eller lave en stikning, så laver han en piruette eller nogle ligegyldige driblinger i stedet. Derudover er han alt for lemfældig defensivt og tager kæmpe chancer med sine pasninger omkring eget felt. UD.:)
Det synes jeg nu at han gør- ikke nok, og også for mange forkerte beslutninger. Men Eriksen skal simpelthen tage større ansvar i sådan en kamp her. Man bør også forvente langt mere af Eriksen i form end Sisto der har været skadet.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Schöne er vel mere offensivt midt og ikke en DM, eller tager jeg fejl? Kan bare se, at Lerager har spillet nogle kampe som DM, så derfor jeg nævner ham. Men igen, jeg aner ikke, hvor god han er eller om, han kan spille DM for DK. Desuden ved jeg heller ikke, om han er udtaget.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: VM 2018

Indlæg af emo »

Eriksen og schøne med Delaney burde kunne fungere centralt. Men hele holdet spillere bare ikke, ingen organisation, meget kaos.

Sisto og Yussuf spiller virkelig skidt og det gør Jørgensen også offensivt. For langsom rekation fra bænken og for skidt taktisk tilgang til spillet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

VM 2018

Indlæg af Champione »

Blaugrana92 skrev:Jeg tror godt, at vi kan vinke farvel til Argentina.

Caballero
Mercado - Otamendi - Tagliafico
Salvio - Mascherano - Pérez - Acuña
Messi - Agüero - Meza

Det overlever ikke en kamp mod Modric, Rakitic, Perisic og Mandzukic.
Medmindre taktikken er at presse frem og satse på offside defensivt, er det selvmord at tage Fazio ud, som skulle matche Mandzukic i hovedspillet!

Og at Higuain, Di Maria og Dybala ikke kan komme på holdet når man ser den starter er sindssygt!

3-4-3:
Smalt tre-mand angreb med Higuain, Messi og Aguero, 3 mands forsvar med Rojo, Fazio og Otamendi, og Banega, Biglia centralt, hvor Di Maria dækker venstre, og så Meza/Pavon på højre.
Ellers Messi højre og Dybala i front - og så angribe!

EDIT: Og Masch kunne spille centralt :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Fuck det her VM. 1-1, igen. Det der VAR dræber en efterhånden.. Og resultaterne er jo fuldstændig forrykte.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Champione »

Tello skrev:Fuck det her VM. 1-1, igen. Det der VAR dræber en efterhånden.. Og resultaterne er jo fuldstændig forrykte.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Trist og destruktivt VM - bliver spændende at se om Argentina, Tyskland og Brasilien satser mere offensivt, nu hvor den kontrollerede tilgang ikke har virket.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster