Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg snakker selvfølgelig kun defensivt. Med bolden ville vi blive markant bedre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Det burde kunne lade sig gøre, ellers er udsigten, at man kommer til at opleve samme kedelige omgang fodbold. Det orker jeg ærlig talt ikke mere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det skal nok blive underholdende når vi lukker 3 mål ind PR kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Så scorer man bare 5 eller 6. Ej, overdrivelserne til side, så burde det kunne lade sig gøre, hvis ikke, så forventer jeg i hvert fald kedeligt fodbold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kommer ikke til at spille 442 så det behøver du ikke forvente. De fleste rygter peger mod 4231 eller 433 og det er så bare der jeg personligt håber at Suarez ryger på bænken pga nævnte årsager.

Men hvem ved - måske kommer der nok på plads hvor Suarez fungerer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Burde Busi, Thiago/Pjanic, Cou og Demb ikke give noget organisatorisk stabilitet, selvom Messi og Suarez skulle starte inde? Demb mangler lidt positionering og orientering, men det kan han vel udvikle? Thiago/Pjanic er to virkelig dygtige spillere, som kan positionere sig og har et godt blik for organisation, så mon ikke de kan løse problemet?

Jeg kunne godt forestille mig, at 4-2-3-1 ville kunne fungere, hvis man havde Thiago eller Pjanic, og samtidigt spillede med Demb, Messi, Cou og Suarez i front.
Defensivt ville ville vi ende med 442 med en midt bestående af cou, busi, thiago/pjanic, demb. Det har vi gjort i denne når vi spillede 433/4231. Jeg kan ikke sige hvor godt det ville gå men det er ikke meget bedre end cou, busi, rak, demb som vi har set nogle gange i denne sæson og hvor vi har haft problemer.

Jeg ser det ikke som den store opgradering. Som sagt er det eneste tidspunkt hvor vi har været stabile været når vi har haft 4 cm'er bag Messi og suarez hvor de for det første ikke tog nogle chancer med bolden og samtidig fokuserede helt vildt på at lukke af.
Ja jeg tror også at den bedste opstilling ville være uden Suarez

...............stegen..............
Semedo...pique...umtiti...alba
.........busquets....roberto.....
.demb......thiago....coutinho..
..............messi ( fri rolle )...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transferrygter

Indlæg af zqa »

Det der ville være lækker lækker!

Dog med Messi på midt og Thiago ned ved siden af bussi samt en rigtig angriber på top.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Burde Busi, Thiago/Pjanic, Cou og Demb ikke give noget organisatorisk stabilitet, selvom Messi og Suarez skulle starte inde? Demb mangler lidt positionering og orientering, men det kan han vel udvikle? Thiago/Pjanic er to virkelig dygtige spillere, som kan positionere sig og har et godt blik for organisation, så mon ikke de kan løse problemet?

Jeg kunne godt forestille mig, at 4-2-3-1 ville kunne fungere, hvis man havde Thiago eller Pjanic, og samtidigt spillede med Demb, Messi, Cou og Suarez i front.
Defensivt ville ville vi ende med 442 med en midt bestående af cou, busi, thiago/pjanic, demb. Det har vi gjort i denne når vi spillede 433/4231. Jeg kan ikke sige hvor godt det ville gå men det er ikke meget bedre end cou, busi, rak, demb som vi har set nogle gange i denne sæson og hvor vi har haft problemer.

Jeg ser det ikke som den store opgradering. Som sagt er det eneste tidspunkt hvor vi har været stabile været når vi har haft 4 cm'er bag Messi og suarez hvor de for det første ikke tog nogle chancer med bolden og samtidig fokuserede helt vildt på at lukke af.
Ja jeg tror også at den bedste opstilling ville være uden Suarez

...............stegen..............
Semedo...pique...umtiti...alba
.........busquets....roberto.....
.demb......thiago....coutinho..
..............messi ( fri rolle )...
Problemet kan dog i den opstilling være, hvem der skal stå for målene? Kan Messi stå for 60 alene? Dembele, tror jeg, aldrig vil blive den helt store målscorer. Han er en for ringe afslutter. Coutinho tror jeg måske godt, vi kan få 20 fra. Men ellers kan det blive lidt problematisk. Hvis Messi skal være falsk 9'er igen, er han nødt til at have dødsens målfarlige kantspillere omkring sig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Gnomitz »

Thiago til 70 mio.€?
phpBB [video]
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Reevenge »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Burde Busi, Thiago/Pjanic, Cou og Demb ikke give noget organisatorisk stabilitet, selvom Messi og Suarez skulle starte inde? Demb mangler lidt positionering og orientering, men det kan han vel udvikle? Thiago/Pjanic er to virkelig dygtige spillere, som kan positionere sig og har et godt blik for organisation, så mon ikke de kan løse problemet?

Jeg kunne godt forestille mig, at 4-2-3-1 ville kunne fungere, hvis man havde Thiago eller Pjanic, og samtidigt spillede med Demb, Messi, Cou og Suarez i front.
Defensivt ville ville vi ende med 442 med en midt bestående af cou, busi, thiago/pjanic, demb. Det har vi gjort i denne når vi spillede 433/4231. Jeg kan ikke sige hvor godt det ville gå men det er ikke meget bedre end cou, busi, rak, demb som vi har set nogle gange i denne sæson og hvor vi har haft problemer.

Jeg ser det ikke som den store opgradering. Som sagt er det eneste tidspunkt hvor vi har været stabile været når vi har haft 4 cm'er bag Messi og suarez hvor de for det første ikke tog nogle chancer med bolden og samtidig fokuserede helt vildt på at lukke af.
Ja jeg tror også at den bedste opstilling ville være uden Suarez

...............stegen..............
Semedo...pique...umtiti...alba
.........busquets....roberto.....
.demb......thiago....coutinho..
..............messi ( fri rolle )...
Problemet kan dog i den opstilling være, hvem der skal stå for målene? Kan Messi stå for 60 alene? Dembele, tror jeg, aldrig vil blive den helt store målscorer. Han er en for ringe afslutter. Coutinho tror jeg måske godt, vi kan få 20 fra. Men ellers kan det blive lidt problematisk. Hvis Messi skal være falsk 9'er igen, er han nødt til at have dødsens målfarlige kantspillere omkring sig.

50 mål fra Messi, 20 fra Coutinho, 10-15 mål fra Dembouz og 10-15 mål fra resten af holdet (Paulinho, Paco, Rakitic, Thiago, Alba, m.fl.) ville give os 90-100 mål, hvilket vil være tilstrækkeligt for en god sæson; men enig i at det er noget af en kattepine rent taktisk for Valverde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke at suarez ryger på bænken og som sagt så kan jeg godt forstå det. Det ville dog virkelig være spændende at se hvad holdet ville kunne uden ham... Især hvis vi får ind til midten der kan lidt kreativt så Messi kunne holde sig lidt længere fremme på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvad er folks bedste bud på en Suarez opstilling. Vi bliver jo nok nødt til at erkende at han starter..!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nok 4231 med Messi bag suarez. Jeg tror ikke valverde vil gå over i en 433 med både messi og suarez da han ved at vi vil miste balance offensivt (de vil begge søge centralt).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad tror folk egentlig der kommer til at ske med hensyn til transfers? jeg tror ikke et sekund på at vi får en profil til midten. Jeg tænker det bliver 2 talenter i de jong og Arthur og så en cb i form af lenglet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Jeg tror at der kommer 1 eller 2 etablerede navne. Ikke Neymar navne men i Pjanic ligaen. Jeg tænker at der er nogen der skal bevise at man kan føre holdet i den rigtige retning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster