VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Men altså. Hvis det stod til mig, så skulle han spille venstrekant, hvor man så hentede Thiago og spillede med Thiago, Rak og Busi på midten. Man kunne så gradvis omskole ham, når han var op i årene.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Nu så jeg ikke anden halvleg, men jeg kan se inde på WhoScored at Neymar har fået den højeste rating i kampen.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »



Åh min Gud, jeg har spillet fodbold på et forholdsvist højt plan og endda blevet betalt for at spille det, og jeg forstår simpelthen ikke nogle af de ting den mand laver på banen, det brude ikke være muligt.

Nu kom han ikke helt igennem, men til at starte med har 20'eren fra Island udelukkende øjnene på bolden og er fuldt ud koncentreret, men Messi smider ham alligevel væk på det groveste og han er ikke engang så meget som ved at komme tæt på ham. Efterfølgende omringer tre islandske spillere ham, men stadig kommer han udenom dem, og læg så mærke til 10'eren der er nede og tørre røv efterfølgende. Det er kun fordi den fjerde islandske spiller med nød og næppe lige når at prikke den væk, ellers er han væk.

Ryger Argentina [læs: Messi] ud, så er der slut med VM for mig, han har simpelthen sat standarden så højt op, at alt andet for mig er ligegyldigt. Der er ingen af de andre der bidrager med det samme som ham, alt det Ronaldo og de andre laver, er blot en gentagelse af det vi før har set.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

LeoMessi skrev:Nu så jeg ikke anden halvleg, men jeg kan se inde på WhoScored at Neymar har fået den højeste rating i kampen.
Det vil jeg mene, at det i høj grad skyldes Neymars succesfulde driblinger(5) og keypasses(4), altså den høje rating. Det vægter de rigtig højt. Han var dog bundelendig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Skydefinten »

Tyskland har et graf med formniveauet imod Mexico på trøjen. Smart.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Så elendig var Neymar altså heller ikke. Jeg husker flere gode aktioner. Både i opspil, oplæg og forsøg.
Selvfølgelig løb han også i en del blindgyder pga tendensen til at drible, når han skulle aflevere, samt når han, specielt i 2 halvleg, trak tempoet ud, når han skulle have afleveret hurtigt videre.

Men ift normal Neymar niveau, så var han under!

Men hvem var bedre? Cou lavede ikke det vilde udover målet. Willian var fin i 20 min. Jesus fik intet gjort..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:Så elendig var Neymar altså heller ikke. Jeg husker flere gode aktioner. Både i opspil, oplæg og forsøg.
Selvfølgelig løb han også i en del blindgyder pga tendensen til at drible, når han skulle aflevere, samt når han, specielt i 2 halvleg, trak tempoet ud, når han skulle have afleveret hurtigt videre.

Men ift normal Neymar niveau, så var han under!

Men hvem var bedre? Cou lavede ikke det vilde udover målet. Willian var fin i 20 min. Jesus fik intet gjort..

Cou var bedre. Ney var dårlig, måske ikke bundelendig, men dårlig. De sidste ca. 15-20 min. i kampen kom der noget fra ham, i form af keypasses(alle keypasses var der, eller i hvert fald tre af dem var), men ellers stod den på dårlige beslutninger.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Ok. Er ikke helt enig. Syntes man skal have med i beregningen, at han har været væk i næsten 4 mån. Han virkede ikke helt tryg ved sin egen stabilitet syntes jeg..håber bare det er lidt mentalt.!?

Brasilien som helhed, spillede godt nok heller ikke nogen god kamp. Ihvertfald ikke den sidste time.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Hvad er du ikke enig i? Ja, han har ikke spillet særlig meget, men dårlig var han altså.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

At han har været væk gør vel ikke hans præstation bedre? Han havde den ene dumme beslutning efter den anden.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Ja, det. Han var god mod Kroatien, som var den første kamp efter skaden. Han var god mod Østrig, som var den anden kamp efter skaden. Jeg synes ikke, at skaden har så stor betydning.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:At han har været væk gør vel ikke hans præstation bedre? Han havde den ene dumme beslutning efter den anden.
Præcis.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har godt nok en portvins-hjerne, men husker da også kampene i Barca, hvor han fortsatte nærmest hovedløst i samme "rute" af dårlige beslutninger, når han blev frustreret/tirret.

Neymar får også mange tæv. I aftes blev der begået 10 frispark mod ham, hvilket er det højeste mod en spiller i 20 års VM. De sidste frispark til ham, var jeg nu ikke enig i.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Skydefinten skrev:Jeg har godt nok en portvins-hjerne, men husker da også kampene i Barca, hvor han fortsatte nærmest hovedløst i samme "rute" af dårlige beslutninger, når han blev frustreret/tirret.

Neymar får også mange tæv. I aftes blev der begået 10 frispark mod ham, hvilket er det højeste mod en spiller i 20 års VM. De sidste frispark til ham, var jeg nu ikke enig i.
Men en del af dem skulle ikke have været dømt. Han overdriver helt vildt. Synes generelt at brasilianer overdriver.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Kubala@

Ja altså i det du skriver selvfølgelig! Syntes ikke Cou var specielt bedre.

Nej selvfølgelig gør det ikke hans præstation bedre, men når man har været ude i 4 mån, er man altså ikke 100% i form. Der er mange små og store ting der ikke ligger helt til højrebenet. Derfor mener jeg han skal bedømmes ud fra de vilkår han kommer fra.

Mod Kro fik han 45 min og scorede et fint mål. Østrig så jeg ikke. Men testkampe er jo noget helt andet. Tændingen er der jo næsten ikke. Man forsøger blot at undgå skader. Syntes slet ikke man kan inddrage disse kampe.

Som sagt så spillede Bra som hold heller ikke nogen god kamp og syntes ikke man kan forvente at Neymar, i nuværende forfatning, kan klare sagerne selv.

Han skal selvfølgelig op i et andet gear hvis Bra skal vinde VM. Det får vi se om han kommer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster