Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:
Champione skrev:Nævner lige - hvorfor er vi IKKE efter Lucas Torreira i Sampdoria?
Har en klausul på mellem 20-25 mio euro - naturlig og stærk defensiv midt, med fremtiden foran sig.
Super supplement til Busquets, som vi ikke har haft et naturligt alternativ til længe.

Arsenal menes at være meget interesseret efter en stærk sæson i serie a.
Ligner en skarp pris i det her marked.

Skru ned for lyden [emoji51]

Fordi Valverdes våde drøm er Fellaini.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Der vil være massiv aften wank på kontoret hos Segura og Valverde, hvis Fellaini kom.
Circlejerk, RM fanclub style. Væggene bliver malet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Bayern have put a €70m price tag on Thiago. [marca]
Bayern have offered Thiago to Barça, but the club do not want to spend a large amount of money on him.

The club prefer Pjanić, who would massively improve the core of the Barça midfield. [md]

Reports from Turin state that Juventus want to sign Sergej Milinković-Savić and the club may cash out on Pjanić to fund his signing. [md]

Barça's goal this summer is to sign a world class midfielder, which seems to be Pjanić, and to bring in two young midfielders, Arthur and De Jong. [md]
Barça have contacted Rob Jansen, a Dutch agent close to Ajax, to help convince the club to sell De Jong this summer. [md]
Eriksen is completely out of the picture for Barça this summer since Tottenham Hotspur would set an outrageous price tag on him. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Mon ikke det også er lidt strategisk, at de bruger de her Thiago/Pjanic rygter. Jeg kan ikke se, hvorfor Pjanic skulle vaere bedre end Thiago. Og da slet ikke så meget bedre.

Strategisk set giver det også at " bruge" Pjanic til at få prisen ned på Thiago, hvis Bayern virkelig er villige til at saelge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Visca El Barca skrev:Mon ikke det også er lidt strategisk, at de bruger de her Thiago/Pjanic rygter. Jeg kan ikke se, hvorfor Pjanic skulle vaere bedre end Thiago. Og da slet ikke så meget bedre.

Strategisk set giver det også at " bruge" Pjanic til at få prisen ned på Thiago, hvis Bayern virkelig er villige til at saelge.
Strategi? Vi har ingen strategi [emoji3] Om 12 timer siger Bartomeu nok, at vi har Thiagos underskrift, og så ser vi billeder af Segura der snakker med Fellainis agent.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

de Jong og Pjanic vil være et godt supplement til midtbanen.
Dembele viser ved VM, at han ikke pt. er manden der kan hjælpe os i angrebet. Derfor synes jeg vis kal have en ny mand ind.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Landsholdsfodbold har intet med klubbold at gøre. Så jeg ved ikke lige hvorfor det er relevant at dembele ikke var speciel god? Det var umtiti heller ikke så skal han ikke spille?

Selvfølgelig skal dembele spille. Hvis vi kunne hente en etableret topspiller så kunne man måske argumentere for at det ville give mening at spille vedkommende i stedet men ellers skal dembele spille så meget som muligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Mon ikke det også er lidt strategisk, at de bruger de her Thiago/Pjanic rygter. Jeg kan ikke se, hvorfor Pjanic skulle vaere bedre end Thiago. Og da slet ikke så meget bedre.

Strategisk set giver det også at " bruge" Pjanic til at få prisen ned på Thiago, hvis Bayern virkelig er villige til at saelge.
Jeg synes, man kan argumentere for, at Pjanic måske er en mere solid spiller? Thiago har et noget højere niveau, men han er langt mere flamboyant i sit spil og måske til tider lidt mere nonchalant, mens Pjanic er en hårdtarbejdende kreatør og gør altid det lette. Bundniveauet hos Pjanic er solidt, mens det for Thiago kan variere mellem solid og direkte håbløs, som man f.eks. så i kamp 1 mod Real Madrid.

Pjanic ville være et godt køb. Synes han er en helt fantastisk spiller, og han ville også kunne supplere Messi ved dødbolde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Pjanic tror jeg kunne være rigtig rigtig godt. Mig bekendt har han heller ikke vist tegn på skrøbeligt bentøj som Thiago.

Mener dog at have læst at han vil koste ca 80 m €!

Hvis gundogan er sat til 50 og Thiago til 70, syntes jeg man skal arbejde på alle 3 og se hvad der kan rykkes på! Pjanic til 65-70 og Gundogan til måske 40, ville imo være optimalt. Det er kun en smule over Griez.

Jeg har meget svært ved at se at angrebet bliver seriøst styrket, når midtbanen samtidig kræver en høj mønt, samt når nu Griez ikke blev til noget.
For mig kunne Pedro være en fin løsning. Martial, som flere herinde er helt tossede med, kunne være fint hvis han er på udsalg.
Ellers Firmino, men igen, han må nok ikke koste meget over 40-50 m€ hvis midbane planen skal gå igennem. Aner ikke hvad han vil koste?

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Pjanic ville være vanvittigt på den fede måde! Shit noget styrke vi ville få på midten. Thiago tror jeg ikke på. Han er fantastisk når det kører men både lidt humørspiller og lidt for skadet. Hvis han dog kunne holde sig skadesfri ville det være fantastisk at se ham rende rundt for Barca igen. Jeg synes der skal fornyelse til og det taler måske mest for Pjanic.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg ville elske Pjanic. Ville ønske vi fik ham dengang fra Roma men han valgte juve

Men er han overhovedet realistisk? Vil han væk fra juve??


En anden ting. Nu Griez ikke kom syntes jeg vi skal bruge alle pengene på midten. Behold dembele, Suarez, Messi I front. Arnaiz, cou, Denis og Paco kan assistere.

Og så til næste summer kan vi gå all in på dybala og sige hej hej Suarez. Han vil vidst bruge et sidste år i juve før han tager springet til en af de helt store hold i de helt store ligaer

Hvis midtbanen bliver kraftigt forstærket kan angrebet godt vente til næste år. Et år mere med Suarez burde vi sagtens kunne klare hvis han spilles korrekt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Jeg ville elske Pjanic. Ville ønske vi fik ham dengang fra Roma men han valgte juve

Men er han overhovedet realistisk? Vil han væk fra juve??


En anden ting. Nu Griez ikke kom syntes jeg vi skal bruge alle pengene på midten. Behold dembele, Suarez, Messi I front. Arnaiz, cou, Denis og Paco kan assistere.

Og så til næste summer kan vi gå all in på dybala og sige hej hej Suarez. Han vil vidst bruge et sidste år i juve før han tager springet til en af de helt store hold i de helt store ligaer

Hvis midtbanen bliver kraftigt forstærket kan angrebet godt vente til næste år. Et år mere med Suarez burde vi sagtens kunne klare hvis han spilles korrekt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Hvor vil du bruge Dybala henne? Han er allerbedst på Messis position. Det ville været et dumt købt, hvis du køber ham for at spilde hans talent på kanten. Der er han ikke god nok i forhold til hans centrale position. Nøjagtigt som det ville have været med Griezmann.

Begge to vil have bolden i fødderne, og vi har i forvejen en spiller som Coutinho, der også helst vil have den i fødderne.

Hvis vi skal forstærke hele offensiven, så skal Messi helst suppleres med typer, der vil true dybden. Martial er en mulighed, men det er mere en som Timo Werner, vi burde kigge mere på. Han kan både spille spidsangriber og kanten. Han er lynende hurtig, han laver mange løb i dybden, og han er tilmed målfarlig. Messi som falsk 9'er og så Werner fra kanten, der løber i dybden. Det er her Messi er bedst, fordi løbene både kan skabe rum til Messi at lave sine løb med bolden i, eller han kan sende dem i dybden.

Hvis Pedro er villig til atk omme hjem, vil han også være en fantastisk signing til kanterne for at være en rotationsspiller. Han er ikke god nok som starter, men han er rutineret, kender holdet, og han er villig til at lave beskidt arbejde.

Messi, Coutinho, Suarez, Pedro, Dembele, Werner. Det ville være et rigtig stærkt udvalg til de tre forreste. Så er der stadigvæk Arnaiz, men ham aner jeg ikke nok om, hna har det, der skal til for at kunne spille for Barca.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Som du siger. Han spiller samme steder som Griez så hvis Griez kunne fungere kan dybala også. Teoretisk

Ideen med werner er god nok. Spørgsmålet er bare om det Kamp billede vil blive afspejlet. Det er sjældent der er plads til at løbe så dybt som du antyder grundet modstanderen står dybt. Og af hvad jeg har set tvivler jeg på han er dygtig nok på de små områder eller spil intelligent nok til Barcas måde at spille på. Teoretisk kunne han være fin men jeg tror ikke det ville fungere på banen fordi det simpelthen ikke er betingelser der fungerer for ham

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Piquénbauer skrev:Landsholdsfodbold har intet med klubbold at gøre. Så jeg ved ikke lige hvorfor det er relevant at dembele ikke var speciel god? Det var umtiti heller ikke så skal han ikke spille?

Selvfølgelig skal dembele spille. Hvis vi kunne hente en etableret topspiller så kunne man måske argumentere for at det ville give mening at spille vedkommende i stedet men ellers skal dembele spille så meget som muligt.
Nej, det har det ikke, men det er før set at spillere blomstrer lidt op når de spiller landskampe. Dembele skuffer både på klub- og landshold. Jeg synes ikke han er god nok til Barca og på landsholdet ville jeg hellere bruge Lemar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han skuffer ikke nogen steder. Han er 20 år og er lige kommet fra en rigtig svær sæson. Han skal have tid og ro.

Han lavede 4 mål og 8 assists for os. Lad os se hvad han kan når han kommer bedre ind i spillet osv. Der er meget at lære.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Som du siger. Han spiller samme steder som Griez så hvis Griez kunne fungere kan dybala også. Teoretisk

Ideen med werner er god nok. Spørgsmålet er bare om det Kamp billede vil blive afspejlet. Det er sjældent der er plads til at løbe så dybt som du antyder grundet modstanderen står dybt. Og af hvad jeg har set tvivler jeg på han er dygtig nok på de små områder eller spil intelligent nok til Barcas måde at spille på. Teoretisk kunne han være fin men jeg tror ikke det ville fungere på banen fordi det simpelthen ikke er betingelser der fungerer for ham

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Det ved vi jo faktisk ikke om det gjorde. Jeg skrev i flere omgange, jeg så købet af Griezmann som et idiotisk penisforlænger-køb af Segura og bestyrelsen. Ham som type er ikke det, vi har brug for, da vi har den bedste i verden til det, som Griezmann kan bidrage med i Messi. Det havde været et prestigekøb, intet andet.

Vi mødte ikke andet parkerende busser under Pep, men der var især Pedros mange løb med til at destabilisere modstanderne.

Når jeg skriver i dybden, mener jeg ikke, at han skal løbe i bagkæden hver gang, men bare generelt være i bevægelse i modsætning til mange af vores nuværende spillere kun vil have den i fødderne. Så får du den her sløje stillestående fodbold, som vi så så meget af under Valverdes første sæson.

Werners profil, som vi så i dag, er jo, at hna er en meget, meget bevægelig angriber. Han er selvfølgelig ikke Thierry Henry på de helt små områder, det har du lidt ret i, men han har en målnæse, han er ærgerrig efter målene og at løbe i dybden, og han arbejder for holdet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster