VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Men hatten af for Island, endnu engang. Det er imponerende det de formår.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Uafgjort er selvfølgelig skuffende, men Island sluttede over Kroatien og Tyrkiet i VM-kvalifikationen og for to år siden slog de England og fik uafgjort mod Portugal. De kan det her.

Forhåbentlig får Messi mere plads mod Kroatien og Nigeria.
Kroatien er selvfølgelig meget imponerende at slutte over, men Tyrkiet har været en omvandrende joke siden 2002. Mere imponerende at slå Ukraine så. Men, ja. Det her er Island. Og fuck, det er kedeligt. Jeg håber de ryger ud med et brag. Fuck underdog-historien. Jeg vil gerne underholdes, når jeg ser fodbold. Jeg har lidt på fornemmelsen, at Island kunne spille indtil næste VM, uden at man ville se ti minutters flot fodbold fra dem. Mourinhos Chelsea i landsholdsform.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Hold da op, hvor er det straffespark dårligt sparket.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Det var elendigt. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare stopper med at sparke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Sampaoli er i oevrigt dybt elendig, 1000 gange heller Valverde ens ham som traener!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Sampaoli er i oevrigt dybt elendig, 1000 gange heller Valverde ens ham som traener!
Hvorfor? Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det er fleres synspunkt. Han har ført Chile til 2x Copa og gjort det fremragende med sevilla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Jeg synes godt nok folk er hårde i bedømmelsen af Messi. Han skal ikke sparke straffe, det er jeg enig i, men derudover: tjek hans arbejdsbetingelser i en kamp som denne.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Povlsen siger det ret godt i studiet pt.
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Det positive må vel være at bunden er nået.. Altså undskyld for det mulige jinx, men Ronaldo scorer vel ikke 3 mål i hver kamp (var lige ved ay skrive i næste kamp, men tænkte så at det gør han jo sandsynligvis!) og Messi må mande sig op nu. Kroatien og Nigeria er selvfølgelig farligere, men også mindre bus-agtige bagtil..

Hvornår skal Neymar i gang. Sidste håb for at overskygge Cristiano

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Sampaoli er i oevrigt dybt elendig, 1000 gange heller Valverde ens ham som traener!
Hvorfor? Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det er fleres synspunkt. Han har ført Chile til 2x Copa og gjort det fremragende med sevilla.
Hans udtalelser omkring både Dybala og Icardi, hans taktik i dag, og generelt hans tid som landdtraener for Argentina. Ok Leo har en skod dag, men det er jo det traeneren skal traede i karakter. Sampaoli var handlingslammet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Det desværre en tydelig tendens over de seneste år, at Messi ofte falder for meget ud af de store kampe, og fejler i de afgørende momenter. Han tog dog ansvar og prøvede i de sidste 10 minutter, kvaliteten manglede dog. Så håbløs var han dog heller ikke.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Nok om Messi og Argentina. Det er tid til rødt og hvidt. Kom så Danmark!!! Jeg er klar til at blive stangstiv :glad:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Sampaoli er i oevrigt dybt elendig, 1000 gange heller Valverde ens ham som traener!
Hvorfor? Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det er fleres synspunkt. Han har ført Chile til 2x Copa og gjort det fremragende med sevilla.
Hans udtalelser omkring både Dybala og Icardi, hans taktik i dag, og generelt hans tid som landdtraener for Argentina. Ok Leo har en skod dag, men det er jo det traeneren skal traede i karakter. Sampaoli var handlingslammet.
Ok. Jeg er overhovedet ikke enig. Han er en af de mest spændende trænere overhovedet men befinder sig i en rigtig svær situation. Det samme kan forresten siges om Messi. Alt omkring dette Argentina hold er bare giftigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Messi manglede lige et drop fra islands målmand og så havde han været genial og GOAT ifølge alle eksperterne...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Syntes det der med Messi falde ud af store kampe er lidt en skrøne.
Han har gjort det fortrinligt i størsteparten af de store la liga kampe de senere år. I CL har han simpelthen ikke haft holdet, modsat Ronaldo (som var helt væk i de sidste 4cl kampe).

Mod Ecuador i afg kval kamp var han totalt udslagsgivende.

Tjek i øvrigt whoscored. Han gør det stadig eminent. Dog mangler han lidt ærgerrighed måske og noget fandenivoldsk, når det går lidt skidt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster