VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Der er sgu da klart straffe?

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: VM 2018

Indlæg af emo »

Sjovt at med sådan en teknik Messi har, og venstrebenet at han sjældent kan gøre et hjørnespark farligt. Mange af dem ryger direkte til målmanden.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Jeg er lidt irriteret på, at Meza ikke bevæger sig nok. Det samme med di Maria. Den mand gider seriøst ikke mere. Pil ham ud.

Jeg vil nok tage Mascherano ud. Jeg ville have taget Rojo ud og så skubbe Masch ned, men der er brug for Rojos højde og hovedstødsevne ved eventuelle dødbolde til Island. Derfor jeg vil lade Biglia blive inde. Skifte Enzo Perez eller Banega ind for at lade dem styre spillet dybt fra banen, så Messi skubbes længere frem, da jeg ikke forventer Island vil skubbe mere frem end deres busparkering nu.

Derudover tage di Maria ud og sætte enten Pavon ind eller Dybala for at få langt mere trussel på den sidste tredjedel.

Men overall, der mangler ufattelig meget bevægelse fra Argentina. Spllerne vil kun have den i fødderne. Ikke engang Salvio flyver frem. Han er god offensiv elelrs.
MASCHERANO? Har du set hvem der står for alt det spilfordelende? Mascherano står jo for alt det dybe, spilfordelende spil og de diagonale afleveringer. Mascherano skal i hvert fald ikke ud. Hellere Biglia så.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Goaaal skrev:Der er sgu da klart straffe?
Manden hedder ikke Ronaldo, so no penalty, and no VAR.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nidzo7 »

Argentinas forsvar er fuldkommen håbløse

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Stærkt Argentinsk målmandsspil med en clearing ud midt i feltet. lol....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Island er sgu gode.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Al romantikken til side; hold nu kæft, hvor er Island ucharmerende at se på. De spiller beskidt. Læg mærke til, hvor ofte de lige giver et skub, et slag eller er lille spark umiddelbart efter bolden er blevet sluppet. Læg også mærke til, hvor ofte de får ind i hovedstødsduellerne med albuen først.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Argentina er virkelig dårlige. Messi startede godt, men har heller ikke været god siden 1-1 målet.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:Al romantikken til side; hold nu kæft, hvor er Island ucharmerende at se på. De spiller beskidt. Læg mærke til, hvor ofte de lige giver et skub, et slag eller er lille spark umiddelbart efter bolden er blevet sluppet. Læg også mærke til, hvor ofte de får ind i hovedstødsduellerne med albuen først.
Thank you!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:Al romantikken til side; hold nu kæft, hvor er Island ucharmerende at se på. De spiller beskidt. Læg mærke til, hvor ofte de lige giver et skub, et slag eller er lille spark umiddelbart efter bolden er blevet sluppet. Læg også mærke til, hvor ofte de får ind i hovedstødsduellerne med albuen først.

Fuldstændig enig! Det er latterlig dansk mindreværds kompleks altid at holde med underdogs. Faktum er at Island er røvsyge og at hold som Island "dræber" VM når man åbner op for endnu flere til næste VM.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Jeg er lidt irriteret på, at Meza ikke bevæger sig nok. Det samme med di Maria. Den mand gider seriøst ikke mere. Pil ham ud.

Jeg vil nok tage Mascherano ud. Jeg ville have taget Rojo ud og så skubbe Masch ned, men der er brug for Rojos højde og hovedstødsevne ved eventuelle dødbolde til Island. Derfor jeg vil lade Biglia blive inde. Skifte Enzo Perez eller Banega ind for at lade dem styre spillet dybt fra banen, så Messi skubbes længere frem, da jeg ikke forventer Island vil skubbe mere frem end deres busparkering nu.

Derudover tage di Maria ud og sætte enten Pavon ind eller Dybala for at få langt mere trussel på den sidste tredjedel.

Men overall, der mangler ufattelig meget bevægelse fra Argentina. Spllerne vil kun have den i fødderne. Ikke engang Salvio flyver frem. Han er god offensiv elelrs.
MASCHERANO? Har du set hvem der står for alt det spilfordelende? Mascherano står jo for alt det dybe, spilfordelende spil og de diagonale afleveringer. Mascherano skal i hvert fald ikke ud. Hellere Biglia så.
Læs hvad jeg skriver. Jeg ville under andre omdstændigheder aldrig tage Masch ud, men ud af Rojo, Biglia og Masch, vil jeg tage ham ud alene pga. hans manglende højde, og det er nederen, men sande faktum de høje bolde, som Island spiller med. Biglia og Rojo har mere højde. Det er Islands våben. Dødbolde og indlæg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Xavi6Smede skrev:Argentina er virkelig dårlige. Messi startede godt, men har heller ikke været god siden 1-1 målet.
Hvad skal manden gøre? Han modtager bolden og så står alle omkring ham stille og venter, mens han er omringet af 3-4 vilddyr. Så har hans målmand glemt at tørre olien af handskerne, Rojo er helt væk og Di Maria er forsvundet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Tello skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina er virkelig dårlige. Messi startede godt, men har heller ikke været god siden 1-1 målet.
Hvad skal manden gøre? Han modtager bolden og så står alle omkring ham stille og venter, mens han er omringet af 3-4 vilddyr. Så har hans målmand glemt at tørre olien af handskerne, Rojo er helt væk og Di Maria er forsvundet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Skulle lige til at skrive det samme.

Synes han gør det han kan.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

B-Freak skrev:
Tello skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina er virkelig dårlige. Messi startede godt, men har heller ikke været god siden 1-1 målet.
Hvad skal manden gøre? Han modtager bolden og så står alle omkring ham stille og venter, mens han er omringet af 3-4 vilddyr. Så har hans målmand glemt at tørre olien af handskerne, Rojo er helt væk og Di Maria er forsvundet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Skulle lige til at skrive det samme.

Synes han gør det han kan.
Han gør mere end hvad han skal, for det hold skylder ham 3 pokaler, og han skylder dem INTET.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster