VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:
CABALLERO; SALVIO, OTAMENDI, ROJO, TAGLIAFICO; MASCHERANO, BIGLIA; MEZA, MESSI, DI MARIA; AGUERO
Okay okay, Sampaoli mente det seriøst da han sagde at den defensive stabilitet var førsteprioritet. Ligner en 4-2-3-1. Mascherano og Biglia som de to centralt på midten.
Tja, men det er da ikke fordi, at han slet ikke vil have noget offensivt. Når Toto Salvio starter som højreback, kan man altså godt forvente noget offensivt fra backerne. Jeg synes dog det er fint. Salvio og Tagliafico bidrager begge meget fint i offensiven, og selvom Mascherano og Biglia ikke ligefrem er de største kreative kapaciteter, så ved man jo at både Messi og Di María kommer til at gå dybt, for at samle bolden op og bidrage i det opbyggende spil. Det forventer jeg i øvrigt også, at Maximiliano Meza kommer til. Er mest spændt på at se, hvor ringe Agüero kommer til at være.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Glæder mig SÅ meget til at se Argentina tørne ud. Mere end DK... Selvom det virker forkert.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
CABALLERO; SALVIO, OTAMENDI, ROJO, TAGLIAFICO; MASCHERANO, BIGLIA; MEZA, MESSI, DI MARIA; AGUERO
Okay okay, Sampaoli mente det seriøst da han sagde at den defensive stabilitet var førsteprioritet. Ligner en 4-2-3-1. Mascherano og Biglia som de to centralt på midten.
Lækkert. Aguero er 10 0gange bedre end Tykkeberg, og det er god defensiv balance med Masch og Biglia. Biglia kan også slå afleveringer.

Jeg aner dog intet om Meza. Who da fook is dat guy?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: VM 2018

Indlæg af klogfyr »

Uden teknologi havde Australien vundet 1-0. Dejligt, når det virker.


Sent from my iPad using Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
A$AP skrev:
CABALLERO; SALVIO, OTAMENDI, ROJO, TAGLIAFICO; MASCHERANO, BIGLIA; MEZA, MESSI, DI MARIA; AGUERO
Okay okay, Sampaoli mente det seriøst da han sagde at den defensive stabilitet var førsteprioritet. Ligner en 4-2-3-1. Mascherano og Biglia som de to centralt på midten.
Lækkert. Aguero er 10 0gange bedre end Tykkeberg, og det er god defensiv balance med Masch og Biglia. Biglia kan også slå afleveringer.

Jeg aner dog intet om Meza. Who da fook is dat guy?
Agüero har været bundelendig, hver gang han har repræsenteret Argentina ved en stor slutrunde. Sådan, virkelig bare møghamrende elendig. Higuaín plejer trods alt at score et par mål.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
A$AP skrev:
CABALLERO; SALVIO, OTAMENDI, ROJO, TAGLIAFICO; MASCHERANO, BIGLIA; MEZA, MESSI, DI MARIA; AGUERO
Okay okay, Sampaoli mente det seriøst da han sagde at den defensive stabilitet var førsteprioritet. Ligner en 4-2-3-1. Mascherano og Biglia som de to centralt på midten.
Lækkert. Aguero er 10 0gange bedre end Tykkeberg, og det er god defensiv balance med Masch og Biglia. Biglia kan også slå afleveringer.

Jeg aner dog intet om Meza. Who da fook is dat guy?
Agüero har været bundelendig, hver gang han har repræsenteret Argentina ved en stor slutrunde. Sådan, virkelig bare møghamrende elendig. Higuaín plejer trods alt at score et par mål.
Higuain kunne ikke engang sætte sig i respekt mod Haiti i deres seneste kamp. Han var gennemført elendig. Aguero kom ind og efter fem minutter scorede på Messis assist. Han er en langt bedre fodboldspiller, så lad os håbe, at Aguero er klar til at smadre en slutrunde for en gangs skyld.

Men jeg vil til enhver tid vælge Aguero over Fede. Higuain og Suarez har omtrent lige ringe boldomgang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Hahhahahaha jeg var i kiosk i morges for at lave en kupon hvor jeg har Pogba som målscorer til odds 3.75 og at Frankrig vinder til odds 1.35. Samlet odds 5 og jeg skulle spille for 200 kr.
Men maskinen sagde at de to ting kan ikke kombineres.
Jeg smed kuponen i skraldespanden og gik
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er simpelthen utroligt, hvor ringe du kan fremstille en spiller med langt over 200 mål for Real Madrid, Napoli og Juventus, og med 70 landskampe og 31 mål for Argentina på CV'et. Uanset hvor mange gange du kalder ham fed, så er Higuain altså en af de allerbedste angribere i verden. Manden scorer bare mål.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det er simpelthen utroligt, hvor ringe du kan fremstille en spiller med langt over 200 mål for Real Madrid, Napoli og Juventus, og med 70 landskampe og 31 mål for Argentina på CV'et. Uanset hvor mange gange du kalder ham fed, så er Higuain altså en af de allerbedste angribere i verden. Manden scorer bare mål.
Higuain var fantastisk for Real Madrid. Sindssyg fodboldspiller.

Men han choker, når det gælder. Pånær mod Tottenham i år. Der var han afgørende. Jeg giver ikke en skid for Serie A, når de har så store problemer. Juventus er et oultiere af et hold i Serie A, de er fantastisk gode, men Roma skulle aldrig have været i CL-semifinalen.

Mit problem er, at Higuain siden hans Real-skifte er gået fuldkommen i stå. At han scorer ufattelig mange mål for Napoli på et møghamrende offensivt hold er hvad det er, men hvad hjælper det, når han sjældent formår at overføre det til de største scener? Han choker, når det gælder.
Senest rettet af MessiPogba lør jun 16, 2018 2:08 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Så længe manden over dem alle, legenden Rojo er med så bliver det godt.

phpBB [video]

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Så længe manden over dem alle, legenden Rojo er med så bliver det godt.

phpBB [video]
Tvivler han vil gøre en god figur. Håber det. For mig Argentinas bedste midterforsvar, men han har stort set ikke spillet fodbold siden april 2017.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Mads Junker: "Messi har aldrig shinet til et VM"

Hold. nu. kæft.

Messi blev VMs bedste spiller sidste gang. Tag jer nu forhelvede sammen man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

MessiPogba skrev:Mads Junker: "Messi har aldrig shinet til et VM"

Hold. nu. kæft.

Messi blev VMs bedste spiller sidste gang. Tag jer nu forhelvede sammen man.
Hahaha det er så komisk!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Aguero = 0 VM mål
Higuain = 5 VM mål
Messi = 5 VM mål

Aguero har på intet tidspunkt vist på landsholdet, at han er et bedre valg end Higuain. Higauin har dog heller ikke præsteret på et niveau, der vil betyde at man savner ham. Men derfor er han stadigvæk en topangriber.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Kom så Messi!!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster