VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

.@3gerardpique "Cristiano es muy propenso a tirarse y le pitan casi todo"
Gerard Piqué going in on Cristiano Ronaldo: "Cristiano is very prone to dive, and they blow the whistle in his favour for almost everything."
Er han ikke bare sur fordi han selv begik det dumme frispark der gav dem det tredje mål?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Goaaal skrev:57% i den poll siger at han er den største nogensinde... Bookmakere har ham som klar favorit til B'dor.. forstår simpelthen ikke hvad der foregår.
Det hele handler om at score mål og i de rigtige kampe åbenbart.

Du kan spille nok så godt og stabilt, men mål er det der afgør det hele.
Går ikke så meget på I Bdor, den handler mest af alt om at blive topscorer.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

B-Freak skrev:
Goaaal skrev:57% i den poll siger at han er den største nogensinde... Bookmakere har ham som klar favorit til B'dor.. forstår simpelthen ikke hvad der foregår.
Det hele handler om at score mål og i de rigtige kampe åbenbart.

Du kan spille nok så godt og stabilt, men mål er det der afgør det hele.
Går ikke så meget på I Bdor, den handler mest af alt om at blive topscorer.
Men det er bare for sindsygt at alle de dårlige kampe han har spillet de sidste 12 måneder bliver glemt. Jeg mener helt sikkert han skal roses for kampen idag, men det er jo HELT vildt at påstå han er i nærheden af Messi. Nu siger overraskende mange endda at han er bedre.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

Goaaal skrev:
B-Freak skrev:
Goaaal skrev:57% i den poll siger at han er den største nogensinde... Bookmakere har ham som klar favorit til B'dor.. forstår simpelthen ikke hvad der foregår.
Det hele handler om at score mål og i de rigtige kampe åbenbart.

Du kan spille nok så godt og stabilt, men mål er det der afgør det hele.
Går ikke så meget på I Bdor, den handler mest af alt om at blive topscorer.
Men det er bare for sindsygt at alle de dårlige kampe han har spillet de sidste 12 måneder bliver glemt. Jeg mener helt sikkert han skal roses for kampen idag, men det er jo HELT vildt at påstå han er i nærheden af Messi. Nu siger overraskende mange endda at han er bedre.
Helt enig.

Hans dårlige kampe i starten af sæsonen var skyld i at Madrid røg helt ud af mesterskabet.

Derudover glemmer folk også at han faktisk blev sparet en hel del i ligaen for at kunne spille CL.

Hvor han ikke rigtige leverede i de sidste 2-3 afgørende kampe.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Blev VM spillet færdig i dag, eller hvad er det der sker? :-D

Intet mindre end en fantastisk præstation af Ronaldo! Jeg vil intet tage fra ham, men der er stadig rigtig mange kampe der skal spilles, så skulle det ske, at de ikke når særligt langt i turneringen, så bliver det hurtigt glemt.

Spændende kamp, flere af dem. Jeg længes efter et underholdende VM med gode kampe, og derfor skal de helt store profiler i form af Messi, Neymar, Salah og Ronaldo også præstere.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Det skal lige passe med, at Ronaldo går fuldstændig målscoringsamok og scorer 10 mål mere og dermed både tangerer Fontaines VM-rekord, som er 13 mål ved EN enkel VM-slutrunde, men samtidig også vil blive den mest scorende VM-spiller nogensinde med 16 mål foran Kloses 15.
Klose har 16.

RGB
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn sep 11, 2016 1:12 am
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: VM 2018

Indlæg af RGB »

I sidste ende, så er der jo ikke nogen der for alvor er i tvivl om, at Messi er bedre end Ronaldo. Teknik, flair og magi - der kan Ronaldo ikke være med.

Fra en Real-fan gennem de sidste 25 år.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Goaaal skrev:57% i den poll siger at han er den største nogensinde... Bookmakere har ham som klar favorit til B'dor.. forstår simpelthen ikke hvad der foregår.
Som nævnt tidligere i denne tråd, så bygger vurderingen af Messi vs. Ronaldo på et utroligt unuanceret grundlag og på korttidshukommelse. Hvem vandt CL (endda tre år i streg): Ronaldo. Hvem har åbent VM med et brag og et hattrick: Ronaldo. Ergo Ronaldo er historiens bedste spiller.

Så er det fuldstændigt ligegyldigt, at Messi har vundet La Liga og er Ronaldo overlegen på snart sagt samtlige parametre; og glemt er det også, at Ronaldo var elendig i store dele af sæsonen.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Messi laver 3 mål, 2 assists, redder et straffespark, heler en korsbåndsskade ved at puste på den, forvandler vand til vin, og gør Higuain til Kane i dag.


MeN deT Er IsLAnD.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Ronaldo havde virkelig også en god kamp i dag. Han var for første gang siden hans tid i Manchester med i det opbyggende spil. Hans hæl-og-tå afleveringer sad rigtig præcist og var med til at starte flere angreb. Han tog mange tålmodige og rolige beslutninger når han var på bolden og når han endelig udfordrede så gav det gevinst. Der er ingen tvivl om at han bliver ramt meget lidt i begge situationer der fører til mål men det var nok. Og apropos domme, så bliver jeg nødt til at nævne hvor nærmest perfekt den dommer dømte kampen! Det er sjældent det sker i en kamp med så meget på spil. Havde Pepe ikke smidt sig havde han kunne nå tilbage og stoppe Costa men det bliver straffet med et mål. Spaniens offensiv var også flot at se på, men hvad hjælper det når man ikke får lukket ned for Portugals eneste trussel.

Selv hvis Ronaldo har 7 Ballon Dors så vil han aldrig kunne måle sig med Messis fodboldevner. Jeg er næsten villig til at sige at selv Neymar kan mere med en bold end Ronaldo. Problemet er bare at Neymar ikke scorede ligeså mange mål som Messi og Ronaldo mens han var i Barca. Havde han gjort det havde han også været bedre end Ronaldo.
Jeg bløder Blaugrana

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Og hvad angår den der "Ronaldo er 2 år ældre" så tror jeg ikke det kommer til at betyde noget. Kunne godt frygte at Messi stopper som 35 årig for at fokusere på familien mens Ronaldo bliver ved til han er 40 fordi han kun har sig selv at gå op i. Jeg drømmer dog om at de begge to stiller op til VM 2022. Så kan de begge gå i fodboldgraven med ro i sjælen.
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9223
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Var Kroos blot dømt offside mod PSG...

Hvis ikke der (efter karriere stop) udgives et langt bind, hvor Messi og Ronaldos præstationer og statistiske sammenligninger holdes op i mod hinanden, så skal jeg nok gøre det.

Han præsterer og virker til nærmest at blive bedre med alderen. Men meget hænger jo sammen med at han får lov at dosere sin tid til specifikke perioder, at han kun fokuserer på scoringer, samt at Real har revet ned fra hylderne af den eneste pokal der åbenbart betyder noget.

Men gud hvor har han også været heldig i helt absurd grad. EM titlen var en lang heldig lotto kupon, ved flere af CL titlerne er alle marginaler konsekvent gået Reala vej.

Han er på en måde fodboldens Trump..

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Antimadridista skrev:Var Kroos blot dømt offside mod PSG...

Hvis ikke der (efter karriere stop) udgives et langt bind, hvor Messi og Ronaldos præstationer og statistiske sammenligninger holdes op i mod hinanden, så skal jeg nok gøre det.

Han præsterer og virker til nærmest at blive bedre med alderen. Men meget hænger jo sammen med at han får lov at dosere sin tid til specifikke perioder, at han kun fokuserer på scoringer, samt at Real har revet ned fra hylderne af den eneste pokal der åbenbart betyder noget.

Men gud hvor har han også været heldig i helt absurd grad. EM titlen var en lang heldig lotto kupon, ved flere af CL titlerne er alle marginaler konsekvent gået Reala vej.

Han er på en måde fodboldens Trump..
Det er også absurd at havde Higuain scoret på sin friløber mod Tyskland, så havde Argentina sikkert vundet VM og Messi havde opnået det største. Nok til at han aldrig behøvede at vinde mere. Men når Ronaldo spiller 15 minutter og Portugal vinder i ekstra spilletid på et mål af ???, så er han pludselig manden der har ført dem til en stor titel. Vel og mærke med en 3. plads i gruppen, EN sejr i ordinær tid mod Wales osv. Det er forevigt sjovt at tænke på.
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9223
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Nu var jeg ikke på forummet her tilbage i 16, men tænker at der også herinde ca jan-marts blev talt om Ronaldos deroute. Det blev der i hvertfald på bold dk. Folk ville af med ham, altså real tilhængere, han ramte intet og Barca cruisede mod en CL double.

Siden har han ikke kunne træde i en lort uden at den blev til guld.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

France XI vs Australia (barring anything last minute): Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernandez - Tolisso, Kanté, Pogba - Mbappé, Griezmann, Dembélé.
Dembouz starter!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster