VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Lige en sidste ting inden jeg glemmer denne runde og ser frem mod Argentina i morgen.

Jeg kan meget bedre lide at se Ronaldo spille for Portugal end real. Og det siger jeg ikke kun fordi jeg hader real. Når han spiller for Portugal så virker det som om han tænker på holdet. Når han scorer så er godt for holdet og derfor er han glad. Hos real er det bare en platform for opmærksomhed. Det handler kun om ham der.

Det er imo forfriskende og det gør ham mere menneskelig.
Det er da altid noget, at han vil ære sit land. Det havde været sindssygt, hvis han også udnyttede det platform for at promovere sig selv, som han gør med Real.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Det må man da virkelig håbe, for hvis det bare er statistik, er der ikke voldsomt meget at huske Iniesta for, andet end en solid procentuel driblingssucces. :lol:
Jeg havde faktisk aldrig rigtig overvejet, at det er nutidens tumper som skal være med til at bevare spillernes eftermæle. Det lover jo ikke godt, at de ikke engang kan finde ud af at bedømme dem, når de kan se dem hver uge. Jeg tror måske, jeg havde forestillet mig, at nutiden skulle videreformidles af en flok gamle mænd med gråt skæg og en masse visdom, ikke en selvoptaget og selviscenesættende fake news-generation.
Din sølle omgang dun går vel ikke under betegnelsen, skæg.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Din sølle omgang dun går vel ikke under betegnelsen, skæg.
Haha, og det kommer fra manden med måne på toppen og pubeshår på hagen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:Din sølle omgang dun går vel ikke under betegnelsen, skæg.
Haha, og det kommer fra manden med måne på toppen og pubeshår på hagen.
Hahaha! Jeg slår dig lige i din manboobs når vi ses tirsdag.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Læste lige at Penaldo skal betale 140 mil kr for skattesnyd men at han slipperfor fængsel. Heldige svin
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Hahaha! Jeg slår dig lige i din manboobs når vi ses tirsdag.
Jeg flexede lige fordi jeg skulle mærke om jeg havde moobs, og det har jeg ikke, men til gengæld har jeg nu ondt i hele kroppen, fordi jeg ikke har spændt mine muskler siden 2005. Tak.
Senest rettet af Flax_Generous fre jun 15, 2018 10:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.
Wtf?

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Det skal lige passe med, at Ronaldo går fuldstændig målscoringsamok og scorer 10 mål mere og dermed både tangerer Fontaines VM-rekord, som er 13 mål ved EN enkel VM-slutrunde, men samtidig også vil blive den mest scorende VM-spiller nogensinde med 16 mål foran Kloses 15.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Det skal lige passe med, at Ronaldo går fuldstændig målscoringsamok og scorer 10 mål mere og dermed både tangerer Fontaines VM-rekord, som er 13 mål ved EN enkel VM-slutrunde, men samtidig også vil blive den mest scorende VM-spiller nogensinde med 16 mål foran Kloses 15.
Uff det ville være klamt.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

MP@

Jamen det er jeg da ret sikker på at han gør så..

De sidste par år har jeg tænkt at nu må han da få noget stolpe ud, dårlig form eller en skade (ja sølle, I know) her om foråret og lig.
Hver gang lykkes alt bare for manden. Det lader det også at han satser på her i Russia.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:Hahaha! Jeg slår dig lige i din manboobs når vi ses tirsdag.
Jeg flexede lige fordi jeg skulle mærke om jeg havde moobs, og det har jeg ikke, men til gengæld har jeg nu ondt i hele kroppen, fordi jeg ikke har spændt mine muskler siden 2005. Tak.
"Muskler".
#jesuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.
Det er det dummeste jeg nogensinde har læst! Jeg har efterhånden ramt et stadie hvor jeg stort set ikke gider høre på en eneste journalist (eks spiller osv) snakke om fodbold.
De der klaphatte i studiet følger jo slet ikke La Liga, det er tydeligt. Hvis man endelig vil sammenligne Ronaldo og Messi på titler, må det være La Liga titler. Her mødes de to gange indbyrdes og spiller mod nøjagtigt de samme hold. Her har Barca - som alle på dette forum ved - vundet syv ud af de seneste ti år. Og i øvrigt Copa del Rey fire år i streg.

Jeg er desværre bange for, at det ikke rigtigt tæller i forhold til CL titler - meget godt understreget af “eksperten” Bo Henriksens udsagn. Når Messi og Ronaldo en dag stiller støvlerne på hylden tror jeg desværre, at de vil blive målt på internationale titler - og her kommer Ronaldo jo nok foran 6-5 i Ballon D’or i år pus han har en EM titel og flere CL titler end Messi.

At Messi så har været i VM finalen og to Copa America Finaler (men tabt alle tre), indgår sikkert ikke i ‘ligningen’. Lige som det at Messi har mange flere facetter i sit spil end Ronaldo, flere assists osv. er alt for nuanceret til at den gennemsnitlige fodboldentusiast (eller ekspert a la Bo Henriksen) har det med i sin vurdering af Raonaldo vs. Messi.

Det kan godt være, at vi går mere op i Ballon D’or end Messi. Men Messi FORTJENER bare at blive anerkendt, som den bedste nogensinde (det er vel kun Pelé, der kommer tæt på, jeg er gammel nok til at have oplevet ham), og derfor irriterer det mig grusomt, at internationale titler spiller så stor en rolle.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

Glens medkommentator var Jonas Nyhøj, der normalt kommenterer håndbold. Det burde han nok holde sig til.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

57% i den poll siger at han er den største nogensinde... Bookmakere har ham som klar favorit til B'dor.. forstår simpelthen ikke hvad der foregår.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster