VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan umuligt være den eneste, der synes, at der var frispark på Pepe ved Costas mål??
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Den Thomas erindrer jeg ikke lige, men ok.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Jeg kan umuligt være den eneste, der synes, at der var frispark på Pepe ved Costas mål??
Nej, synes jeg det lignede et frispark.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Men der tegner sig et billede af De Gea, der slet ikke er den samme De Gea, som er han hos United. Om det er manglende kærlighed, for mange nerver, når han er i landsholdstrøjen, eller om han ikke føler sig respekteret af de andre, skal være usagt, men han ligner en Lada i Spanien, mens han er en Lamborghini hos United.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

De La Barça skrev:
MessiPogba skrev:Jeg kan umuligt være den eneste, der synes, at der var frispark på Pepe ved Costas mål??
Nej, synes jeg det lignede et frispark.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Man kan håbe at det er en VM linje hvor skaberi og overdrivelse bliver straffet.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

“Han fremprovokerer et drop”. Ja, altså ved at sparke bolden mod mål. Sikke en genistreg. Godt set, Peter. Bah.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:I øvrigt synes jeg rent faktisk ikke, at han er verdens bedste. Neuer kan måske ikke helt tælles med lige nu, hvor han har haft en hel sæson på sidelinjen, men selv da ville jeg altid vælge Oblak før De Gea.
De Gea er suverænt den bedste målmand i Premier League, uanset om man måler på xG, redninger eller clean sheets, og selvom jeg ikke har set samme tal for Oblak, så tvivler jeg på, at han er i nærheden af De Gea.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:Men der tegner sig et billede af De Gea, der slet ikke er den samme De Gea, som er han hos United. Om det er manglende kærlighed, for mange nerver, når han er i landsholdstrøjen, eller om han ikke føler sig respekteret af de andre, skal være usagt, men han ligner en Lada i Spanien, mens han er en Lamborghini hos United.
Eller også er det bare fordi han ikke bliver holdt varm? At han ikke har koncentrationen til at stå og glo i lang tid uden at have redninger.
Senest rettet af Piquénbauer fre jun 15, 2018 8:57 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Men der tegner sig et billede af De Gea, der slet ikke er den samme De Gea, som er han hos United. Om det er manglende kærlighed, for mange nerver, når han er i landsholdstrøjen, eller om han ikke føler sig respekteret af de andre, skal være usagt, men han ligner en Lada i Spanien, mens han er en Lamborghini hos United.
Det er nerver. Han ligner slet ikke sig selv.

Guedes er tydeligvis også plaget af nerver. Han tøver i alle kontrasituationer. Det gør han ellers aldrig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:Men der tegner sig et billede af De Gea, der slet ikke er den samme De Gea, som er han hos United. Om det er manglende kærlighed, for mange nerver, når han er i landsholdstrøjen, eller om han ikke føler sig respekteret af de andre, skal være usagt, men han ligner en Lada i Spanien, mens han er en Lamborghini hos United.
Eller også er det bare fordi han ikke bliver holdt varm? At han ikke har koncentrationen til at stå og globalt i lang tid uden at have redninger.
Det er netop det, der er hans force i United. Hans mentale styrke. Der har været en del kampe, hvor han ikke har rørt bolden i hele kampen og så hiver han en fantomredning frem lige pludselig.

men det der. Det er for ringe. Alt for ringe. Men jeg har på intet tidspunkt syntes, at De Gea ligner United-De Gea for Spanien.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2452
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 514 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Ronaldos modstandere burde lære af ishockey: Tag målmanden ud og stil op med en ekstra markspiller. Bayern, Liverpool, Spaniens osv. målmænd har alligevel endnu ikke fundet ud af, at de må bruge hænder. Så hvorfor have en målmand?

Fortsætter sæsonen som helhed bliver Portugal verdensmester og Ronaldo kåret som historiens bedste. Orker det virkelig ikke.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Hader Ronaldo men den her kamp må man sgu rose ham for. Han er heldig ja, men synes han har været imponerende godt spillende mod et spansk landshold der på papiret er verdensklasse.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Oblak er fantastisk, men han bliver fandme også hjulpet meget af verdens bedste defensiv med verdens bedste midterforsvar foran sig. Put de Gea på det hold, og han ville gøre det ligeså godt og endda bedre.
Hypotetisk. Gætværk. Måske, måske ikke. Jeg er ikke overbevist.
MessiPogba skrev:De Geas forsvar hedder en motoriksvag Smalling, en febrilsk Phil Jones, en omskolet Ashley Young, en defensiv ugidelig Pogba, en tungrøvet Matic og Valencia, der er omskolet kantspiller. Oblak havde gået ned med stress, hvis han havde sådanne spillere foran sig, hvad angår defensivt arbejde.
Lol, ja. En professionel fodboldspiller, der er blandt de allerbedste i verden på sin position, ville selvfølgelig gå ned med stress, hvis han spillede for et hold, hvis træner er notorisk kendt for fremfor alt andet, at prioritere den defensive stabilitet og at lukke få mål ind. Det giver fantastisk god mening, ja.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

De her kommantatorer giver mig hovedpine. Utroligt hvor meget de kan gøre ved en fodboldkamp. Og utroligt at det altid er ved de største turneringer, de værst mulige kommentatorer skal have kampe. Hvorfor kan de ikke bare låne 6'erens folk. Morten Bruun og Bischoff ftw.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Kan forstå, i følge rygter, at De Gea har underskrevet en fem-årig kontrakt i dag med United. Han er nok i chok over, at han har dummet sig så meget og blive under Mourinhos vinger.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster