Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Goaaal skrev:
emo skrev:Higuain skulle vidst være på markedet, lidt knas i mellem ham og Juve. Anyone!? ;-)

Hvis han vil være indskiftningspiller og er billig så gad jeg godt. Han må bare kun spille kampe der ikke hedder noget med "finale".
Han skal aldrig til Barca. Så skifter jeg hold, indtil han er væk igen. Den man skal aldrig bære en barca trøje. Han giver fingeren til vores fans, og han har ødelagt Messis landshold karriere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca skal bare gå all in på Malcom og Martial, eller Mane.
Martial som venstre kant og Malcom som breddespiller i første sæson. Så kan Demb og ham skiftes til kanten i løbet af året. Messi kan komme centralt, og vi har igen et velfungerende angreb.
Martial er virkelig dygtig, desværre er Mourinho-taktikken ikke noget for ham.

Jeg kan ikke se andre spillere som skal kunne gå ind og "forstærke" holdet fra dag ét - tænker altid; Den spiller vi henter, vil han kunne gøre os i stand til at vinde CHL? Hvis ikke - er han ikke forsøget værd, så hellere vente.

Vi skal ikke ud i 100 mio. euro handel igen for en spiller der ikke er Top klasse.

(Drømmen er dog stadig Hazard. :roll: )
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis Neymar er mulig at hente tilbage, så go for it...

....................stegen....................
Roberto......pique.........umtiti....alba
....................busquets.................
..........rakitik.................coutinho..
.....messi..........suarez......neymar....
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Hvis Neymar er mulig at hente tilbage, så go for it...

....................stegen....................
Roberto......pique.........umtiti....alba
....................busquets.................
..........rakitik.................coutinho..
.....messi..........suarez......neymar....

Eller endnu bedre... Neymar + Thiago


....................stegen....................
Roberto......pique.........umtiti....alba
....................busquets.................
..........thiago..................coutinho..
.....messi..........suarez......neymar....
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

SpillerSomMESSI skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Hvis Neymar er mulig at hente tilbage, så go for it...


Eller endnu bedre... Neymar + Thiago


....................stegen....................
Roberto......pique.........umtiti....alba
....................busquets.................
..........thiago..................coutinho..
.....messi..........suarez......neymar....
Det kun for +18 at poste sådan noget. Læs retningslinjerne. :idea:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Barca skal bare gå all in på Malcom og Martial, eller Mane.
Martial som venstre kant og Malcom som breddespiller i første sæson. Så kan Demb og ham skiftes til kanten i løbet af året. Messi kan komme centralt, og vi har igen et velfungerende angreb.
Martial er virkelig dygtig, desværre er Mourinho-taktikken ikke noget for ham.

Jeg kan ikke se andre spillere som skal kunne gå ind og "forstærke" holdet fra dag ét - tænker altid; Den spiller vi henter, vil han kunne gøre os i stand til at vinde CHL? Hvis ikke - er han ikke forsøget værd, så hellere vente.

Vi skal ikke ud i 100 mio. euro handel igen for en spiller der ikke er Top klasse.

(Drømmen er dog stadig Hazard. :roll: )
Jeg kan nu ikke se, hvorfor Hazard skal være så urealistisk? Chelsea er i kæmpe interne problemer. Abramovich må ikke komme ind til England, de har ikke fyret Conte endnu, der er så mange stridigheder internt i klubben med forskellige direktører, der går efter hinanden, og Abramovich som måske endda overvejer at sælge klubben pga. at England endnu ikke vil forlænge hans visum, nu hvor England ikke er et EU-land, og Roman er russer.

Dernæst har Chelsea købt forfærdeligt ind, truppen er ved at være oppe i årene, og der er ikke købt godt nok ind. Der er hellere ikke noget CL, der kan lokke.

Jeg tvivler, at Hazard som så er så meget interesseret i at "spilde" et år på at eventuelt genopbygge noget. Hazard har to år tilbage af sin kontrakt, så han burde da kunne være til at købe for omkring 120 mio. euro, plus minus 25 mio. euro.

For mig er Hazard den bedste dribler i verden efter Messi og Neymar.

Hazard, Messi, Dembele og Coutinho. Det ville være så lækkert det hele. Så kan vi sælge Suarez, og vi vil endelig have en offensiv, hvor vi ikke har en elefant, hvis førstegangsberøring ryger ud af kommunen hver gang, men i stedet kunne få et flow i vores spil. Alle fire spillere kan snøre en modstander ud af ingenting.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piq@

Så laver man mad og så har emnet været drejet 40 gange:)

Nå men som champione skrev + De 2 brassere har kostet kassen og bliver sammenlignet med de største brasilianske talenter som eks Neymar. Kan du da ikke sammenligne med nogle la masia folk, som mig bekendt ikke er blevet spået ligefrem topklasse fremtid (endnu).

Theo og ceballos (til blau) viste et kæmpe potentiale andet steds spillende i la liga. At de ikke lige kunne sætte sig på start 11eren i deres første år hos Real, ser jeg ikke som et problem. Isco var sjældent fast i længere perioder i sine første 3 år hos Real.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:De har virkelig et sprødt fundament:

Theo, Kovacic, Asensio, Vinicius, Rydrigo, Ceballos, Mayoral, det virkelig et stærkt fundament..
Man glemmer altså også, at Real Madrid stadigvæk ejer Martin Ødegaard. Sammen med Messi det vildeste talent, jeg har set, da de var under 18 år.

Han kan stadigvæk indhente det forsømte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Norbit skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Hvis Neymar er mulig at hente tilbage, så go for it...


Eller endnu bedre... Neymar + Thiago


....................stegen....................
Roberto......pique.........umtiti....alba
....................busquets.................
..........thiago..................coutinho..
.....messi..........suarez......neymar....
Det kun for +18 at poste sådan noget. Læs retningslinjerne. :idea:
?

Ikke forstået?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Norbit skrev:Barca skal bare gå all in på Malcom og Martial, eller Mane.
Martial som venstre kant og Malcom som breddespiller i første sæson. Så kan Demb og ham skiftes til kanten i løbet af året. Messi kan komme centralt, og vi har igen et velfungerende angreb.
Martial er virkelig dygtig, desværre er Mourinho-taktikken ikke noget for ham.

Jeg kan ikke se andre spillere som skal kunne gå ind og "forstærke" holdet fra dag ét - tænker altid; Den spiller vi henter, vil han kunne gøre os i stand til at vinde CHL? Hvis ikke - er han ikke forsøget værd, så hellere vente.

Vi skal ikke ud i 100 mio. euro handel igen for en spiller der ikke er Top klasse.

(Drømmen er dog stadig Hazard. :roll: )
Jeg kan nu ikke se, hvorfor Hazard skal være så urealistisk? Chelsea er i kæmpe interne problemer. Abramovich må ikke komme ind til England, de har ikke fyret Conte endnu, der er så mange stridigheder internt i klubben med forskellige direktører, der går efter hinanden, og Abramovich som måske endda overvejer at sælge klubben pga. at England endnu ikke vil forlænge hans visum, nu hvor England ikke er et EU-land, og Roman er russer.

Dernæst har Chelsea købt forfærdeligt ind, truppen er ved at være oppe i årene, og der er ikke købt godt nok ind. Der er hellere ikke noget CL, der kan lokke.

Jeg tvivler, at Hazard som så er så meget interesseret i at "spilde" et år på at eventuelt genopbygge noget. Hazard har to år tilbage af sin kontrakt, så han burde da kunne være til at købe for omkring 120 mio. euro, plus minus 25 mio. euro.

For mig er Hazard den bedste dribler i verden efter Messi og Neymar.

Hazard, Messi, Dembele og Coutinho. Det ville være så lækkert det hele. Så kan vi sælge Suarez, og vi vil endelig have en offensiv, hvor vi ikke har en elefant, hvis førstegangsberøring ryger ud af kommunen hver gang, men i stedet kunne få et flow i vores spil. Alle fire spillere kan snøre en modstander ud af ingenting.
Bare rolig, det med at komme til England har han fikset. Han fik vidst Israelsk pas for et par uger siden - og det giver nogle tilladelser.

Enig angående Hazard. Føler bare, at når en spiller er forbundet med Real eller siger er Real fan, så vil vi ikke gå efter ham - lige meget hvor god han måtte være. OG det skal vi have lavet om på. Alle ved at Hazard er Reals B-plan, hvis Ney ikke skifter. Derfor burde vi allerede nu begynde, i kulissen, at køre medierne rundt med diverse spillere (Dybala, Aguero og hvad ved jeg) for at kunne arbejde en fornuftig aftale med Hazard hjem.
Hvis vi kunne få Hazard + Martial, eller Hazard + Malcom for 200 mio samlet, så er jeg fint tilfreds. Så har vi fået det vi har manglet i mange år. Som du nævner meget godt: flow i vores angreb, og kombinationerne kan få lov til at flyde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår slet ikke snakken om kant/angriber. Griez var et fint køb da man ville få en etableret topspiller for en fin pris. Men nu hvor det ikke gik så vil jeg da langt hellere købe til midten og satse på at Messi, cou, dembele, suarez, Denis og paco kan klare den.

Hazard, martial osv ville imo være lidt åndssvage køb da de ikke rigtigt er nødvendige. Vi har brug for spillere til midten. Det er tydeligt og det vil hjælpe holdet meget mere end at brænde 100+ mio af på en angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg forstår slet ikke snakken om kant/angriber. Griez var et fint køb da man ville få en etableret topspiller for en fin pris. Men nu hvor det ikke gik så vil jeg da langt hellere købe til midten og satse på at Messi, cou, dembele, suarez, Denis og paco kan klare den.

Hazard, martial osv ville imo være lidt åndssvage køb da de ikke rigtigt er nødvendige. Vi har brug for spillere til midten. Det er tydeligt og det vil hjælpe holdet meget mere end at brænde 100+ mio af på en angriber.
Martials agent har lige været ude og sige, at Martial vil væk fra United. Jeg tvivler, at nogle klubber vi lbetale mere end 60-80 mio. euro for en spiller, som tydeligvis ikke har Mourinhos fulde støtte, og som har offentliggjort, at han vil væk fra United.

Men okay, vores bestyrelse er retards til at forhandle og købe, så Martial kunne snildt ende med at koste os 200 mio. euro.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor skulle vi dog købe ham når vi har dembele? Han er ikke bedre, yngre, mere alsidig. Det ville være 60-80 for en breddespiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Men hvorfor skulle vi dog købe ham når vi har dembele? Han er ikke bedre, yngre, mere alsidig. Det ville være 60-80 for en breddespiller.
Fordi Martial kan spille venstre kant og angriber. Bedre teknik end Suarez. 22 år. Med køb af ham, kan vi køre 4-2-3-1, give Messi en spiller med masser af fart, som kan supplere Dembele. Dembele virker til at være tiltænkt højrekanten i Barca. Ikke venstre, som han også kan spille.

Vi har brug for nyt blod. Suarez er færdig. Han ødelægger alt, alt for meget af flowet, og vi har jo efterhånden intet flow i vores spil under Valverde, så den lille mængde flow, vi har tilbage, smadrer Suarez alt for ofte med hans serie 5 teknik.
Senest rettet af MessiPogba fre jun 15, 2018 6:25 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Theo og ceballos (til blau) viste et kæmpe potentiale andet steds spillende i la liga. At de ikke lige kunne sætte sig på start 11eren i deres første år hos Real, ser jeg ikke som et problem. Isco var sjældent fast i længere perioder i sine første 3 år hos Real.
Isco er en rigtig dårlig sammenligning. Isco havde to hele sæsoner i Málaga, hvor han var en af La Ligas allerbedste spillere, og tilmed førte dem til kvartfinalen i Champions League, hvor de var sekunder fra at slå Dortmund ud. Ceballos har haft én nogenlunde sæson i Betis, hvor jeg endda vil sige at hans efterfølger, Fabián Ruiz, har gjort det endnu bedre end Ceballos gjorde. Theo havde en udmærket sæson hos Alaves, men jeg kan ikke se, hvorfor han skulle være et større talent end eksempelvis Digne var for tre år siden.

For så vidt angår Rodrygo og Vinicius, er det jo fuldstændig ligegyldigt, at der er folk der prøver at sammenligne dem med Neymar. Hvorfor skal der lægges specielt meget i det? Bojan skulle have været den bedste angriber i vores historie, Gai Assulin var Messi 2.0, Sergio Canales skulle have været Spaniens nye stjerne og Rafinha blev altid kaldt for et større talent end sin storebror. Den slags mærkater betyder ingenting. Det er to spillere på 17 år. De har ligeså stor garanti for succes som Puig, Aleñá, Busquets, Miranda, etc.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster