Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:De har virkelig et sprødt fundament:

Theo, Kovacic, Asensio, Vinicius, Rydrigo, Ceballos, Mayoral, det virkelig et stærkt fundament..
Det er da ikke ret godt det der?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piq@

Hvordan kan du mene at det ikke er særlig godt??

Det er ikke etablerede stjerner, men det er vel heller ikke det der tales om. Det er store talenter, som de fleste forventer sig rigtig meget af og flere af dem har vi selv været efter!!

Hvad er for dig talent?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Champione skrev:De har virkelig et sprødt fundament:

Theo, Kovacic, Asensio, Vinicius, Rydrigo, Ceballos, Mayoral, det virkelig et stærkt fundament..
Altså ... Theo har været gennemført undervældende, og Ceballos har været direkte ringe. Vinicius og Rodrygo er ligeså store spørgsmålstegn som Aleñá og Puig på det her niveau. Mayoral har vel højest potentiale, til at blive en spiller på Roberto Soldado-agtigt niveau, som selvfølgelig er meget fint, hvis man er Getafe eller en dårlig udgave af Valencia. Kovacic og Asensio er de eneste, der virkelig er værd at nævne her, når det er et hold på Real Madrids størrelse man snakker om.
Kubala skrev:
Blaugrana92 skrev:Potentielle mål i mine øjne, hvis det er en kantspiller vi er ude efter:
Spoiler
Vis
Den (måske) gratis:
Gelson Martins, 23, Portugal, Sporting (men måske ikke.)

De unge og billige muligheder, med tvivl om talentet:
Lucas Ocampos, 23, Argentina, Marseille.
Maximiliano Meza, 26, Argentina, Independiente.
Samu Castillejo, 23, Spanien, Villarreal.
Pione Sisto, 23, Danmark, Celta Vigo.
Bertrand Traoré, 22, Burkina Faso, Lyon.
Allan Saint-Maximin, 21, Frankrig, Nice.
Cristian Pavón, 22, Argentina, Boca Juniors.

Det hollandske sortiment:
Alireza Jahanbakhsh, 24, Iran, AZ Alkmaar.
Hirving Lozano, 22, Mexico, PSV Eindhoven.
David Neres, 21, Brasilien, Ajax.

De lidt ældre, lidt dyrere, men mere etablerede muligheder:
José Callejón, 31, Spanien, Napoli.
Felipe Anderson, 25, Brasilien, Lazio.
Suso, 24, Spanien, Milan.
Memphis Depay, 24, Holland, Lyon.
Florian Thauvin, 25, Frankrig, Marseille.
Riyad Mahrez, 27, Algeriet, Leicester City.

De unge kometer, med ekstremt høje prisskilte:
Leon Bailey, 20, Jamaica, Bayer Leverkusen.
Christian Pulisic, 19, USA, Dortmund.
Mikel Oyarzabal, 21, Spanien, Real Sociedad.
Malcom, 21, Brasilien, Bordeaux.
Federico Chiesa, 20, Italien, Fiorentina.

De formentlig umulige:
Iñaki Williams, 24, Spanien, Athletic Club.
Douglas Costa, 27, Brasilien, Juventus.
Lorenzo Insigne, 27, Italien, Napoli.
Mohamed Salah, 26, Egypten, Liverpool.
Hvad med Martial?
Hovsa. Han var lige røget i svinget. Tilføj ham gerne i kategorien med de ekstremt dyre spillere. For han ville virkelig være dyr.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:Piq@

Hvordan kan du mene at det ikke er særlig godt??

Det er ikke etablerede stjerner, men det er vel heller ikke det der tales om. Det er store talenter, som de fleste forventer sig rigtig meget af og flere af dem har vi selv været efter!!

Hvad er for dig talent?
Se hvad blau skrev.

For mig er vi mindst ligeså godt med hvis de nævnte spillere danner et "sprødt fundament".

Nu ved jeg ikke om de er for gamle men MAtS, Roberto, semedo og umtiti (og måske lenglet). Og af unge spillere har vi dembele samt Arthur (og måske de Jong) og alle masia drengene (alena, puiq, ruiz, oriol og Miranda).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Champione skrev:De har virkelig et sprødt fundament:

Theo, Kovacic, Asensio, Vinicius, Rydrigo, Ceballos, Mayoral, det virkelig et stærkt fundament..
Det er da ikke ret godt det der?
Må jeg lige nævne, at Real tog Theo foran os, Ceballos foran os, Vinicius og nu Rodrygo.
Selvfølgelig er det ikke etablerede folk, men alle der kommer på landsholdet.
Kovacic bliver kæmpe stor, hvis han ikke sælges dyrt. Kan godt blive den nye Modric.
For ikke at nævne Asensio, har allerede bevist sit værd.

Og de er altså væsentlig mere etableret end Puig, Alena, Samper og Oriel B.

De er uden tvivl langt bedre gearet til et generationsskiftet end vi er.

Vi er fucked når Messi stopper, som i virkelig.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis det i øvrigt snarere er en midtbanespiller end en kantspiller vi er på udkig efter, så ville min shortlist af potentielle muligheder se således ud:
Spoiler
Vis
De kreative:
Frenkie de Jong, 21, Holland, Ajax.
Aleksandr Golovin, 22, Rusland, CSKA Moskva.
Bryan Cristante, 23, Italien, Atalanta.
Marcelo Brozovic, 25, Kroatien, Internazionale.
Kai Havertz, 19, Tyskland, Bayer Leverkusen.
Lorenzo Pellegrini, 21, Italien, Roma.
Jean Michaël Seri, 26, Elfenbenskysten, Nice.
Piotr Zielinski, 24, Polen, Napoli.
Luis Alberto, 25, Spanien, Lazio.
Houssem Aouar, 19, Frankrig, Lyon.
Thiago, 27, Spanien, Bayern München.
Miralem Pjanic, 28, Bosnien, Juventus.
Christian Eriksen, 26, Danmark, Tottenham.
Sergej Milinkovic-Savic, 23, Serbien, Lazio.

De mere kontrollerende:
Fabián Ruiz, 22, Spanien, Real Betis.
Dennis Praet, 24, Belgien, Sampdoria.
Giovani Lo Celso, 22, Argentina, PSG.
Lucas Torreira, 22, Uruguay, Sampdoria.
Allan, 27, Brasilien, Napoli.
Corentin Tolisso, 23, Frankrig, Bayern München.
Jorginho, 26, Italien, Napoli.
Cristante og Milinkovic-Savic er umiddelbart dem, der for mig at se passer dårligst ind, men omvendt har jeg det også bare sådan lidt, at hvis Paulinho kan passe ind, så kan enhver af ovenstående spillere også. Thiago, Pjanic, Luis Alberto, Seri, Zielinski og Aouar ville være mine prioriteter i den rækkefølge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og vi tog gomes foran real? Det betyder jo intet hvis spilleren ikke slår igennem.

Og må jeg spørge hvorfor mayoral feks er foran munir? Eller hvor rafinha ville passe ind med hensyn til fremtiden? Det er spillere som vi ikke kan bruge men som ærlig talt minimum er på niveau mod nogle af de nævnte spillere.

Jeg kan ærlig talt overhovedet ikke følge det der. Imo er vi fremtidsmæssigt ligeså godt med. Spillere som MAtS, umtiti, dembele osv er bedre end dem der bliver nævnt hos real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Rodrygo officiel i Real. Ad
Som jeg helt kan forstå det, så spiller Vinicius og Rodrygo samme position?

Det virker lidt som om, at Perez er så opsat på at finde Neymar, før Neymar blev Neymar, at han gerne vil have sin Neymar, før han bliver Neymar i kategori. Men hvis deres Neymar bliver til Neymar i dag, så er det billige penge for deres Neymar.

Men igen, hvorfor køber man to talenter til nøjagtig samme postion, hvor der kun er et år der adskiller dem?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Champione skrev:Må jeg lige nævne, at Real tog Theo foran os, Ceballos foran os, Vinicius og nu Rodrygo.
De tog også Royston Drenthe foran os. At vi også har været interesserede, er altså ikke noget kvalitetsstempel i sig selv, og da slet ikke som vi har købt ind de sidste par år.
Champione skrev:Selvfølgelig er det ikke etablerede folk, men alle der kommer på landsholdet.
Så vidt jeg kan se, er det kun Asensio og Kovacic der er på landsholdet for deres respektive nationer. Man kan umuligt sige på nuværende tidspunkt, at Theo, Ceballos, Vinicius og Rodrygo kommer på landsholdet. Det er altså Frankrig, Spanien og Brasilien der er tale om, tre lande med en uudtømmelig talentmasse. Digne er eksempelvis meget langt foran Theo på Frankrigs liste, og han er altså ikke engang med til VM.
Champione skrev:Kovacic bliver kæmpe stor, hvis han ikke sælges dyrt. Kan godt blive den nye Modric.
Igen er der tale om gætværk. Kovacic har ganske rigtig potentiale, og er allerede nu en rigtig god spiller, men om han bliver den nye Modric må alligevel være ekstremt tvivlsomt. Modric er en af verdens allerbedste på sin position, og har været det i et stykke tid.
Champione skrev:For ikke at nævne Asensio, har allerede bevist sit værd.
Asensio er et kæmpe talent, og ham skulle vi utvivlsomt have haft fingrene i, men den forgangne sæson har altså også vist, at der kan være utrolig langt mellem snapsene.
Champione skrev:Og de er altså væsentlig mere etableret end Puig, Alena, Samper og Oriel B.
Jeg ville ikke sige, at Vinicius og Rodrygo er mere etablerede. I Brasilien, måske. Men det betyder intet. Kan du huske Keirrison og Henrique?
Champione skrev:De er uden tvivl langt bedre gearet til et generationsskiftet end vi er.
Jeg ville umiddelbart gætte på, at vi igen vinder syv titler på ti år, hvis Real bygger deres hold op om Theo Hernández, Dani Ceballos og Borja Mayoral ...
Champione skrev:Vi er fucked når Messi stopper, som i virkelig.
Nah, vi finder sgu nok på noget. Vi har før sagt farvel til Maradona, Romário, Ronaldo, Rivaldo og Ronaldinho. Vi finder nok på noget.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Tænk engang, at det kunne måske blive Thiago og Neymar i Real efter sommer. Ville være ret surrealistisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar får de sgu ikke... Og kan ikke rigtigt finde noget med thiago?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Neymar får de sgu ikke... Og kan ikke rigtigt finde noget med thiago?
Sådan der. Så fik du også jinxet den ligesom i sommers med Neymar.

Tillykke til Real.

Neymar er senest Real-spilelr 2019. Perez finder noget dirt på ejerne i PSG, som han selvfølgelig siger, at han ikke viser omverdenen, hvis de giver slip på Neymar. Case closed.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja kan du så ikke også lige skrive hvordan vi er doomed og aldrig vinder noget igen før vi bytter 8-10 spillere ud på holdet? Jeg kunne godt bruge en double igen næste sæson.

Og ærlig talt så tror jeg ikke perez er mere magtfuld end de Qatar drenge. Dem kan han sgu ikke fucke med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Neymar er senest Real-spilelr 2019. Perez finder noget dirt på ejerne i PSG, som han selvfølgelig siger, at han ikke viser omverdenen, hvis de giver slip på Neymar. Case closed.
Lol

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=168618

Sorry jeg lige poster opkast.dk, men Sisto havde da været lidt sjov i Barca. Han ville have være en rigtig god breddespiller til vores offensiv. Nogen starter har jeg dog lidt svært ved at se ham som, hvis han var kommet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster