Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Hvis Griez var tiltænkt at spille kant, så køb Martial i stedet.

- Han vil væk fra Mourinhos skodprojekt i Manchester
- Han er billigere
- Han er (meget) yngre
- Potentialet er langt større end Griezmanns
- Han har opført sig professionelt, selvom han ikke har fået meget at arbejde med fra Mourinho

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Piquénbauer skrev:
Mtfisk skrev:Jeg synes på ingen måder at Griezmann ville være en luksus signing. Vi mangler en der kan presse Suarez som CF, samt kan bruges på en af de to andre angrebspladser i en 4-3-3. Nå, men Griezmann bliver det jo ikke.

Thiago...han passer selvfølgelig ind i de systemer som Valverde opererer med 4-4-2 og 4-3-3, men hans gode pasningsspil og forberede defensive egenskaber. Men hans skadeshistorik og primadonna nykker da han sidst spillede hos os, har mindsket mit ønske om at få ham tilbage.

Jeg er enig i, at vi skal have en ny mand til midtbanen, men der skal samtidig være plads til Denis Suarez og Alena (når han er fit igen). Arthur, jeg frygter det er næsten samme transfersnak som med Griezmann - vi er sikre på at få ham, men det bliver ikke til noget.
Jeg tror sgu ikke at griez ville spille angriber for os. Han ville spille kant. For mig at se ændrer det ikke mere på "mine" planer end at dembele starter til højre i stedet for griez i en 433 med Messi centralt cou til venstre.

Denis er ikke cm og det kommer han ikke til at spille for os. Han har stort set kun spillet kant og da han endelig begyndte at vise noget i afslutningen af sæsonen var det også som kant. Alena er skadet i lang tid og det tager tid at komme tilbage hvorfor jeg ikke tror vi skal forvente det store fra ham i næste sæson.

Omkring Arthur så har vi jo en aftale med gremio. Så vi henter ham. Spørgsmålet er om det bliver til vinter eller allerede nu. Rygtet siger det vil koste 10 mio ekstra at få ham til nu (frikøbsklausul) og det tror jeg sagtens vi kan smide nu hvor griez ikke kommer.
Har vi en aftale med Gremio og Arthur eller er det endnu en gang ledelsen der siger vi har det?
Med hensyn til Denis, så bliver han brugt primært på flanken, men jeg mener han har teknikken og overblikket til at spille på midten.

Vil du have Messi som topangriber?

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Piquénbauer skrev:Salah er præcis ligeså urealistisk som Eriksen. Det nægter jeg simpelthen at tro kan ske.
Hvad er grunden til at du mener Eriksen er urealistisk at hente?

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Mtfisk skrev:
Piquénbauer skrev:Salah er præcis ligeså urealistisk som Eriksen. Det nægter jeg simpelthen at tro kan ske.
Hvad er grunden til at du mener Eriksen er urealistisk at hente?
Man skal forhandle med Levy.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Salah er præcis ligeså urealistisk som Eriksen. Det nægter jeg simpelthen at tro kan ske.
Præcis! Det virker lidt "spild af tid" at gå efter dem. Begge to er næsten umulige at hente. Hvis miraklet skulle ske, og vi skulle få held med at hente en af dem, så vil det først tage rigtig lang tid, inden det sker, sikkert helt ind til afslutning af transfervinduet, og for det andet vil det koste rigtig mange penge. Her snakker jeg ikke om 100 Mio euro, men snarere 150+ og sikkert tæt på de 200.

Det er nu Bartomeu skal banke noget fornuft i douch bag Seguras hoved, vi skal hente Thiago tilbage. Jeg fatter ikke at der kan være tvivl omkring det. Hvorfor skal Segura lige pludselig lege cule?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

gygfo skrev:
Mtfisk skrev:
Piquénbauer skrev:Salah er præcis ligeså urealistisk som Eriksen. Det nægter jeg simpelthen at tro kan ske.
Hvad er grunden til at du mener Eriksen er urealistisk at hente?
Man skal forhandle med Levy.
Ja, det er jo en god pointe. Han kan noget vores ledelse ikke kan, forhandle.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad angår selve Griezmans transfer. Jeg synes ikke det sportslig set er en katastrofe, han ikke kommer. Egentlig har jeg det fint med at han bliver, men set fra ledelsens side, er det en katastrofe, især fordi det virker til at man ikke lærer fra det.

Forrige sommer var det Verratti, man gik offentlig ud og lovede næsten spilleren. Han kom ikke, man gør det samme med Griez, det er både arrogant og dumt, men på den anden side, hvis man kan slippe afsted med det, hvorfor ikke? Og barca fans tillader meget, det har de bevist, jeg tror egentlig ledelsen tænker at de kan gøre hvad de vil, der vil ikke være nogen konsekvenser.

I sådan en sag, skulle de ansvarlige stå til ansvar og svare på svære spørgsmål. Mit gæt er dog, at Segura kommer til at få endnu større magt efter det her. Det er til at få kvalme af.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Piques adfærd må vel ikke falde i jord hos ledelsen? Er det ikke uproffesioenelt at gøre grin med sin arbejdsgiver.
Ikke mere uprofessionelt end at proklamere at man henter demb og cou i medierne. Eller at man siger til valverde at griez helt sikkert kommer. Så længe vi har personer som segura i ledelsen så har de ærlig talt intet at have sagt.

Nå ja - fuck segura.
Jo, jo, men altså, det er vel lidt noget andet. En arbejdstager burde jo ikke gå ud og gøre grin med sin arbejdsgiver, uanset.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Arthur plus De Jong ser jeg ikke som opgradering, men mere potentiale, hvilket kan gå begge veje. Arthur plus Thiago er opgradering, eller Arthur plus Pjanic/Eriksen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Nå, jeg er en af de der virkelig gerne havde set Griez komme. Langt hellere ham end Dembele. Men nu skete det så ikke..

Her dagen efter, med transfer hangovers etc, forstår jeg faktisk Griez lidt bedre. Alt det der selviscenesætte pjank var noget pis, men den chance han tager og lyst han har, til at få en usikker succes i Atl ift en mere sikker succes i Barca, syntes jeg på sin vis er prisværdigt.

Jeg syntes vi mangler noget topklasse fremme. Er simpelthen for usikker på hvad Dembele bliver for en størrelse. Jeg tolker også lidt Messis udtalelser, som at der mangler noget fra øverste klasse.

Ift rygter:

Eriksen tror jeg slet slet ikke på sker

Salah tror jeg som sådan heller ikke på sker, men gad selvfølgelig gerne at det gjorde

Thiago gad jeg godt, helst bare ikke for meget over 50mill €. Skaderne skræmmer lidt

Pjanic er jeg for, men igen bliver prisen sikkert lidt vild!

Gundogan er jo en lækker spiller, men han er skrøbelig og spiller i city...

Arthur skal hives ind

Martial er nogle herinde fuldstændig overstadige over. Imo klart under Griez. Ikke tilhænger.

Firmino syntes jeg kunne være en god mulighed. Han har udviklet sig meget positivt det sidste 1-1.5 år. Kan placeres mange steder, kan lidt af hvert, kræver måske ikke fast plads, arbejder godt defensivt. Aner ikke om det vil være muligt og hvad prisen vil værre, men jeg er for.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Har vi en aftale med Gremio og Arthur eller er det endnu en gang ledelsen der siger vi har det?
Med hensyn til Denis, så bliver han brugt primært på flanken, men jeg mener han har teknikken og overblikket til at spille på midten.

Vil du have Messi som topangriber?
Jep. Vi har en officiel aftalt pris med gremio hvor vi kan købe ham inden midten af juli for 30 (og 9 i variabler) hvor han så kommer til i januar. Men han har også en frikøbs på omkring 50 mio som vi kunne indløse og hente ham nu.

Jeg gider ikke Denis centralt. Synes ikke han er god nok derinde og han forsvinder imo for tit. På kanten er han derimod god.

Og ja. Eller nej. Jeg vil have at Messi skal spille centralt men det vil mere være i form af off midt/falsk 9 er. Vi ville som sådan ikke bruge en topangriber hvis jeg fik min vilje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Her dagen efter, med transfer hangovers etc, forstår jeg faktisk Griez lidt bedre. Alt det der selviscenesætte pjank var noget pis, men den chance han tager og lyst han har, til at få en usikker succes i Atl ift en mere sikker succes i Barca, syntes jeg på sin vis er prisværdigt.
Og alle de penge han tjener. Man skal lige huske på at han tjener helt ufatteligt mange penge på at blive. IMO handler det langt mere om penge end titler osv. Det går lidt glemt i alt det her. Han forsøgte at presse os til en kæmpe kontrakt men fik nej og blev hos atm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Griezmann's rejection caused an earthquake within the club. The club have taken a lot of damage. [sport]
The club is harmed by the attitude of both Piqué and Umtiti, who were joking about Griezmann's documentary on Twitter. Barça are furious that Piqué did not inform the club about Griezmann's decision. [sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er der nogen klar indikation på hvor længe Pique har vidst det?

Men så er det vel nu der skal et mistillidsvotum til..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej men hvorfor pokker skal han også rende rundt og lave deres arbejde for dem? Hvor talentløse kan man være?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster