Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Drake skrev:Selv om vi ikke får Griez, så håber jeg stadig vi sælger Suarez.

Jeg gider ikke 4-4-2 mere som vi kommer til at spille når han er på banen.

Gå all in på Eriksen og Thiago og spil sådan her:

----------------Ter Stegen------------
Semedo----Pique----Umtiti----Alba
-----------------Busquets-------------
----------Thiago------Eriksen--------
Dembele-------Messi-----Coutinho

Vi kommer selvfølgelig så bare til at være meget tynde i angrebet, for tror ikke vi har råd til kval der, efter et evt. køb af Eriksen og Thiago. Så må Paco, Arnaiz og Denis steppe op og vise at du er store talenter.

Ikke enig mht. Suarez men ellers ser det lækkert ud! Kan vi ikke snart hente Pedro billigt hjem igen? Til hans gamle rolle som super sub.


Edit: Gider heller ikke Semedo.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Spillede han virkelig Gods plan til sidst i filmen da han afslørede at han blev i Atleti? :lol: :lol:. Jeg kommer aldrig til at glemme den video.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Nu er jeg sådan set ret så ligeglad med Griezmann, da jeg synes han er en anelse overvurderet og ikke rigtigt er exceptionel god i nogle af spillets facetter.

Men at trække den så langt ud, og i sidste ende via en video (lol) meddele at han bliver i klubben, kan da umuligt falde i god jord hos Atlético Madrid fansene.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Vi er en fucking meme klub. Vi er til grin.

> Fejlet transferpolitik.
> Fejl på talentområdet.
> Ikke eksisterende scouts.
> Gået glip af talenter som Mbappé m.m.
> Sælger ud af egne talenter.
> Køber lortespillere og giver dem 5 år.
> Bøjer os i støvet og betaler overpris.
> Vi betalte 300 mill. kr. til en kinesisk klub.
> Spar Messi pga. en venskabskamp.
> Til grin i Champions League.
> Valverde i flere sæsoner endnu.

PSG pulede os, no lube style. Dortmund rev os rundt fordi vi var desperate og ikke havde tænkt langt nok frem mhp. Neymar. Igen, blindhed. Liverpool pulede os fordi vi, igen, agerede som idioter. Griezmann gør os til grin, Lebron press release, og Kanye release party, style. Vores ledelse er RÅDDEN.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Ro på.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:Thiago til Real....nej nu stopper det fame. Godnat.
Zidane var også efter Thiago. Mangler bare.

Ceballos, Casemiro, Kovasic.
Modric, Isco, Thiago, Kroos.

RM's midtbanespillere, hvis det sker..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Hvis Real henter Thiago så er det helt sindssygt så dårlig vores ledelse er til at få hentet spillere...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Ærgerligt at vi ikke får Griezmann. Han arbejder stenhårdt. Det kunne vi godt bruge, for så var der også ‘råd’ til luksusspillere, der ikke deltager lige så meget i det defensive arbejde. Mærkeligt at han ikke for længe siden meldte ud, at han forlængede. Må vel betyde, at han forhandlede kontrakt helt frem til i dag?

Håber ikke at ledelsen har lovet Messi & Co. at Griezmann blev Barca spiller, hvilket noget kunne tyde på. Synes virkelig at Barca bliver kørt rundt i manegen:

1. Ney tog til PSG efter stor ballade
2. Verratti kunne vi ikke få - i stedet mistede vi Neymar til PSG
3. Vi betalte en meget høj pris for Dembele
4. Vi havde meget svært ved at signe Cou
5. Fortsæt selv

Alt er naturligvis ikke gået galt. Umtiti og ter Stegen har eksempelvis været fremragende signings.

Jeg er nok derhenne, at jeg virkelig håber på, at vi igen kan få vores akademi i omdrejninger, så vi kan udklække en ny Xavi, Ini, Puyol etc., selvom mindre kan gøre det (der går vel 25 år i mellem at vi kan få afløsere på niveau med Xavi og Iniesta.

Hertil kommer at de største talenter tilsyneladende foretrækker Real Madrid, de har efterhånden nappet nogle stykker.
Så hvad er plan B? Eriksen får nok et prisskilt, som Barca ikke vil eller kan betale. Så hvem henter vi? Frygter virkelig en vindue, hvor vi betaler overpris for spillere, som egentlig ikke er vores første prioritet.

Nå, men jeg er heldigvis ovenpå, da jeg til aften så Barca - PSG 6-1 for ca. gang nr. 100. Det bliver jeg aldrig træt af...

OFF-topic: Skal nok sørge for ved lejlighed at lægge lidt video fra afskeden med Ini, det har jeg jo lovet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis man alligevel skal finde noget positivt i det. Denne handel er Seguras, jeg har set utallige rygter om, at det var Segura som havde stået for denne handel, og at han var ret så sikker, Griez ville havne i Barca.

Såvidt jeg ved, har han fået forlænget sin kontrakt endnu, skal man tro nogle medier, så er Barca ledelse og især Bartomeu under stort pres efter det mislykkede skifte. Der er endda rygter om, at Pique og de andre spillere gør grin med ledelsen og Bartomeu med sine tweets. Jeg har også læst et sted at Segura ikke er just populær hos nogle spillere, han har bl.a svært ved at komme ind i varmen hos spillertruppen. Jeg håber det her bliver dråben for Segura, at ledelsen endelig tager sig en smule sammen og smider ham på porten.
The French player announced that he stays at Atlético in a documentary produced by Gerard Piqué [sport]

Embarrassment Griezmann' [sport]
Barça are stunned. At the moment, the club think making a statement isn't necessary. The club has 2 things on their mind at the moment: some officials want to make it clear that there wasn't an agreement with Griezmann and the others are disgusted with Piqué. [@ClubMitjanit]
Barça did not know about Griezmann's decision until this afternoon. [@RogerSaperas via @gerardromero]
Barça's board right now: - Griezmann rejects you - No plan B, no Eriksen, nothing - Old feeling about Barça is gone - Inferior more than ever - Youth doubt staying - Great kids from the academy are leaving - Talents of Espanyol prefer RM Barça are clueless. [@albert_roge]
Piqué asked everyone to grab the popcorn and knew he would stay. Umtiti knew as well and said "I'm missing the popcorn." Players seem to have declared a war against Bartomeu and the board. [@albert_roge]
Survey: Weeks of propaganda from @sport and @mundodeportivo that Griezmann was coming, but he ends up staying. The directors at Barça even spoke about his arrival, but it turns out to be false.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Pep Segura is not able to enter the Barça dressing room because some players do not want him. [@ClubMitjanit]
Han ligner virkelig en douche! Jeg håber han bliver smidt på porten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Good stuff!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kawhi »

Nu kan jeg ikke huske hvordan det foregik under sidste VM, men det virker helt vanvittigt at Barca, RM og andre klubber begynder at underskrive kontrakter med spillere under et VM.
Griezmann havde været lige op til, hvilket jeg kunne forstå - men at RM nu er tæt på både Allison og specielt Thiago ved jeg ikke om jeg tror på. Personligt tror jeg på at de henter Allison, men ikke under VM.

Rygtet med Thiago ved jeg sgu heller ikke helt med. Henter RM ham, så bliver de nødt til at sælge en af deres andre spillere på midtbanen. Og det bliver vel nødt til at være en stor profil, da Thiago ikke blot vil overtage Ceballos' eller Kovacic' plads på bænken? Asensio har også udtrykt at han ønsker at være fast mand i den kommende sæson.

Jeg vil mene at det er ret utænkeligt, men ville Kovacic ikke være god for os på midtbanen? Han er voldsomt dynamisk, er ung, kan opfylde defensive pligter og savner fast spilletid.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

RM må meget gerne hente Thiago, hvis det så betyder at vi kan få Isco.
Men jeg så nu hellere at vi hentede Hazard. Han ville passe perfekt ind. Det sker nok ikke, så tænker jeg at vi godt kan gå efter endnu et stjerneskud: Milinkovic-Savic - den mand bliver giftig.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vi får aldrig Isco. Den båd er sejlet forlængst. Hvis de snupper Thiago, tror jeg primært det er for at irritere Barca!

Jeg vil umiddelbart også have svært ved at se Thiago tage til Real, men på den anden side, så lader det til der er kollektiv enighed om at fucke med os i de her år..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Vi må bare se i øjnene at vi ikke kan tiltrække det samme som vi kunne en gang, også pga priserne på market er gået helt amok, og når Messi en gang forlader os, så går det helt galt :cry:

Vi bliver nød til at satse fuldt ud på egne talenter, selv om det kommer til at koste point. Også skal vi have en ledelse der tænker the Barca way hele vejen rundt, og det sker vel først når Xavi bliver vores træner, og Pique bliver vores præsident om en del år.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster