Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Gå all in på Hazard nu. Tvivler Real henter ham, hvis de vil hente Neymar. Byd Griezmanns 100 mio plus prisen fra Dølle og Gomes oveni. De bør give os 140 mio. Bør være nok for Hazard i en klub i intern krise og intet CL.

Roberto - Busquets
Dembele - Coutinho - Hazard
Messi

Verdensklassehold
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg er med på Thiago (selvom jeg har en eller anden frygt for at han ikke helt bliver det vi nok håber), med på Arthur, lenglet, ja ok, men hvorfor Mina for5 mån aiden???

Jeg syntes bare vi mangler en top top angriber. Men det lader til at de enten ikke gider...eller er for dyre:(

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Jeg synes bare ikke at det er sjovt. Det er en rimelig alvorlig situation at Barca får løst denne sommers transfers bedre end de sidste 2 års. Jeg synes han er for dum-smart efterhånden.
Og det var griez jo ikke svaret på? Han var indbegrebet af en luksus signing.

Pique er den eneste der bringer lidt sjov ind i vores klub. Resten er så pisse kedelige. Men ok hver sin smag. Jeg har sgu ikke det store problem her. Jo med Griez men ellers ikke.

Nej jeg så ham aldrig som løsningen. Håber bare ikke at klubben har brugt tid på ham og derfor har mindre tid til de rigtige løsninger nu. Altså jeg hader jo heller ikke manden haha. Kan godt lide ham, synes bare at han går over stregen med Se Queda og nu det her. Messi var ude og storrose og nærmest invitere Greiz for et par dage siden (hvis han er citeret rigtigt) og synes bare at PQ tiltrækker mere fokus på en sag som på nogle måder er lidt pinlig for Barca,

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck hazard. Køb en cm eller to og spil Messi, dembele og cou helt fremme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Stegen
Semedo. Pique. Umtiti. Alba
Rakitik/Arthur. Busquets/Rakitik. Thiago/Cou
Messi
Dembele. Suarez
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors jun 14, 2018 10:06 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Synes heller ikke Hazard er spændende på det her Barca hold. Thiago heller ikke. Spillemæssigt jo (Thiago), men vil hellere have en lidt mere solid spiller der har bedre skadeshistorik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Goaaal skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg synes bare ikke at det er sjovt. Det er en rimelig alvorlig situation at Barca får løst denne sommers transfers bedre end de sidste 2 års. Jeg synes han er for dum-smart efterhånden.
Og det var griez jo ikke svaret på? Han var indbegrebet af en luksus signing.

Pique er den eneste der bringer lidt sjov ind i vores klub. Resten er så pisse kedelige. Men ok hver sin smag. Jeg har sgu ikke det store problem her. Jo med Griez men ellers ikke.

Nej jeg så ham aldrig som løsningen. Håber bare ikke at klubben har brugt tid på ham og derfor har mindre tid til de rigtige løsninger nu. Altså jeg hader jo heller ikke manden haha. Kan godt lide ham, synes bare at han går over stregen med Se Queda og nu det her. Messi var ude og storrose og nærmest invitere Greiz for et par dage siden (hvis han er citeret rigtigt) og synes bare at PQ tiltrækker mere fokus på en sag som på nogle måder er lidt pinlig for Barca,
Jeg er ikke enig. Den eneste der trækker opmærksomhed er griez. At pique og umtiti snakkede om popcorn ændrer ikke noget.

Men mon ikke vi har været klar over dette og måske har kunne arbejde lidt undercover. Måske endda sparet lidt penge fordi vi bluffede med at vi skulle bruge størstedelen på griez. Man kan håbe omend det ikke virker sandsynligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Piqué poster jo kanalen hvorpå videoen vises to gange, anden gang hvor han gratulerer dem for det de har lavet med ''filmen''. Han har en vigtig VM kamp i morgen og bør bare passe sin egen træning og spil. Men nej, han SKAL lige blande sig med nogle sjove bemærkninger osv. Det her har været under al kritik, og ingen af vores spillere burde involvere sig med Griezmann-sagaen og hans respektløse opførsel mod klubben. Sommer efter sommer, det er pinligt med Pique, efterhånden. Men ja, det er vel op til en selv hvordan man ser på det.

Betyder det her så, at man retter fokus mod Eriksen som medierne skrev var plan b? Jeg kan i hvert fald forestille mig at Bartomeu og co. har tænkt sig, ligesom sidste sommer at rette op på tingene og genvinde noget ære ved at markere sig på transfermarkedet.

Jeg kan heller ikke se ideén med Hazard, han er 27 og er virkelig ikke alle de penge han ville koste værd. Jeg tror ikke han skifter. Martial er nok bare min egen personlige urealistiske drøm. Det bliver interessant. Jeg synes i hvert fald vi skal have solgt Paco og hentet en mere lovende 9'er ind, som også er yngre end Suarez.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Fuck hazard. Køb en cm eller to og spil Messi, dembele og cou helt fremme.

Har du Suarez ude? Jeg tror stadig på ham med en bedre midtbane og bedre spiller på kanterne. Han skal ligge helt fremme og fiske. Inzaghi-ish.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Stegen
Semedo. Pique. Umtiti. Alba
Rakitik/Arthur. Busquets/Rakitik. Thiago/Cou
Messi
Dembele. Suarez

Eller den frække..

Stegen
Semedo. Pique. Umtiti. Alba
Busquets. Thiago
Dembele. Messi. Coutinho
Suarez
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Nu er der åbenbart spanske rygter om at LOPE vil hente Thiago til Real til at spille sammen med Isco... Nu synes jeg vi skal hente ham haha.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Piqué poster jo kanalen hvorpå videoen vises to gange, anden gang hvor han gratulerer dem for det de har lavet med ''filmen''. Han har en vigtig VM kamp i morgen og bør bare passe sin egen træning og spil. Men nej, han SKAL lige blande sig med nogle sjove bemærkninger osv. Det her har været under al kritik, og ingen af vores spillere burde involvere sig med Griezmann-sagaen og hans respektløse opførsel mod klubben. Sommer efter sommer, det er pinligt med Pique, efterhånden. Men ja, det er vel op til en selv hvordan man ser på det.
Og hvad så? Manden er pro spiller og mere rutineret end alle andre. Han ved nok godt hvad han kan og ikke kan. Og må jeg lige høre? Tror du at samtligt spillere sidder i mørke og fokusere på den kamp de skal spille dagen efter? Det er normale mennesker med normale liv og pique kan godt lide at tage lidt pis.

Alt for stor fokus på pique fordi han linker til en fucking video. Kom nu lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9162
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Thiago til Real....nej nu stopper det fame. Godnat.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Goaaal skrev:
Piquénbauer skrev:Fuck hazard. Køb en cm eller to og spil Messi, dembele og cou helt fremme.

Har du Suarez ude? Jeg tror stadig på ham med en bedre midtbane og bedre spiller på kanterne. Han skal ligge helt fremme og fiske. Inzaghi-ish.
Jep. At spille suarez har alt for store konsekvenser for vores hold. Vi kan ikke have 2 spillere helt fremme der ikke laver det store. Det er ikke for sjov at det eneste tidspunkt over de sidste 2-3 sæsoner hvor vi har set bare lidt stabile ud defensivt er når vi har spillet 442 hvor midten har været ekstremt fokuseret på lukke ned.

433 er imo udlukket med de 2. ingen af dem arbejder defensivt og Messi søger centralt (sammen med Luis) hvorfor højrekanten er blottet. Det fungerer ikke mere og vi bliver nødt til at få lavet det om. Det var derfor jeg ville have griez men nu må dembele steppe op og tage højrekanten med Messi centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Busquets and Alba were angry with Bartomeu for only supporting Argentina.

Piqué asked everyone to grab the popcorn and knew he would stay.
Umtiti knew as well and said "I'm missing the popcorn."

Players seem to have declared a war against Bartomeu and the board
Så en stikpille til ledelsen? Det kunne det sagtens være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster