VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Lopetegui sætter RFEF i en situation, hvor de ikke har noget andet valg end at fyre ham. Forhåbentlig bliver den spanske vrede samlet imod Lopetegui og Real Madrid.

Jeg forstår ikke folk, der ønsker Spanien et rædselsfuldt VM. Det sidste mulighed for at se Iniesta på topniveau, det må godt vare så længe som muligt.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

AS og Marca er ret kritiske overfor både Lope, Real og Perez. Hvis de er negative er det et ret godt tegn på at den spanske majoritet er pissed. Ham der skriver det her er meget PRO Real og han laver egentligt en god analyse af situationen:

https://en.as.com/en/2018/06/13/opinion ... 52633.html

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

GO RUSSIA! FUCK KSA!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Fuck begge hold! Latterlig åbningskamp.
#jesuisSheep

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Fantastisk stemning ellers, og begge hold virker enormt oplagte. Dejligt, at VM endeligt er skudt i gang.
Senest rettet af LeoMessi tors jun 14, 2018 5:15 pm, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

CYKA BLYAT!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Wauw de er ringe Saudi!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Fucking synd for Dzagoev. Havde kunne været en god udstillingsvindue for ham. Der røg VM med garanti.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Dzagoevs udstillingsvindue var EM for seks år siden, hvor han lignede en stjerne i svøb. Kampen i dag er symptomatisk for hele hans karriere. Talentet til at være med på allerhøjeste niveau, men glasben der giver Daniel Aggers kamp til stregen. Dzagoev ville ikke kunne holde sig fri fra skader, om så det gjalt hans liv.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Cherysev! Hahaha!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Dzagoevs udstillingsvindue var EM for seks år siden, hvor han lignede en stjerne i svøb. Kampen i dag er symptomatisk for hele hans karriere. Talentet til at være med på allerhøjeste niveau, men glasben der giver Daniel Aggers kamp til stregen. Dzagoev ville ikke kunne holde sig fri fra skader, om så det gjalt hans liv.
Stadigvæk været en god mulighed for ham at genoplive hypen om ham. Selvom han rigtigt nok er lavet af glas.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Looool. Kokorin rev sit korsbånd over for fire uger siden også. Rusland har deres tre største profiler skadet til VM. Lidt uheldigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Looool. Kokorin rev sit korsbånd over for fire uger siden også. Rusland har deres tre største profiler skadet til VM. Lidt uheldigt.
Jeg vil faktisk sige, at Golovin er den klart største profil Rusland har at byde på i øjeblikket, tæt efterfulgt at Smolov. Kokorin og Zenit har været virkelig ringe i den forgangne sæson, mens Golovin helt afgjort har overstrålet Dzagoev i CSKA. Jeg ville helt klart sige, at de tre bedste spillere Rusland lige nu har at byde på er Golovin, Smolov og Mário Fernandes.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Looool. Kokorin rev sit korsbånd over for fire uger siden også. Rusland har deres tre største profiler skadet til VM. Lidt uheldigt.
Jeg vil faktisk sige, at Golovin er den klart største profil Rusland har at byde på i øjeblikket, tæt efterfulgt at Smolov. Kokorin og Zenit har været virkelig ringe i den forgangne sæson, mens Golovin helt afgjort har overstrålet Dzagoev i CSKA. Jeg ville helt klart sige, at de tre bedste spillere Rusland lige nu har at byde på er Golovin, Smolov og Mário Fernandes.
Men nu svømmer Rusland ikke i talent som Frankrig, Spanien og Brasilien gør, så selvom Kokorin ksulle have væretdårlig, så er det stadigvæk en spiller, der har en stor betydning for Rusland med hans kunnen. Det er et blow for dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg fortryder ikke, at jeg tog Golovin til mit VM hold. Jeg fortryder til gengæld lidt, at jeg tog Smolov. Ringe præstation.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster