Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Puyol har ringet. Han gør opmærksom på at man godt kan spille med hjertet uden at slå hjernen fra.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Syntes også en spiller som chiellini er en fighter, uden at være decideret grov. Selvfølgelig har han lavet bissestreger, men ikke kalkuleret beskidt som Ramos.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Vidic, Stam var også hårde hunde med hjertet på plads, men aldrig lavede kalkulerede svinestreger.

Ramos er en beskidt cunt. Under ham alt det værste. Der er ikke plads i fodbold til sådanne psykopater.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Mtfisk »

MessiPogba skrev:Vidic, Stam var også hårde hunde med hjertet på plads, men aldrig lavede kalkulerede svinestreger.

Ramos er en beskidt cunt. Under ham alt det værste. Der er ikke plads i fodbold til sådanne psykopater.
Psykopat er måske lige groft nok. Jeg synes Ramos er en fantastisk forsvarspiller, når han ikke laver svinestregerne. Han er bestemt ikke det største svin i fodboldens verden, men er en fighter der kæmper for sit hold.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Mtfisk skrev:
MessiPogba skrev:Vidic, Stam var også hårde hunde med hjertet på plads, men aldrig lavede kalkulerede svinestreger.

Ramos er en beskidt cunt. Under ham alt det værste. Der er ikke plads i fodbold til sådanne psykopater.
Psykopat er måske lige groft nok. Jeg synes Ramos er en fantastisk forsvarspiller, når han ikke laver svinestregerne. Han er bestemt ikke det største svin i fodboldens verden, men er en fighter der kæmper for sit hold.
Der kæmper for sit hold? Med at smadre albuer i fjæset på spillere, konstant lave svinestreger, sparke uhensigtsmæssigt spillere, træde på dem, og jeg kunne blive ved?

Og jeg er godt nok uenig i, at Ramos er en fantastisk forsvarsspiller. Han er en dygtig odboldspiller, men nogen fantastisk forsvarsspiller er han sgu ikke. Jeg kan ikke tælle, hvor mange gange pr. sæson, hvor hans manglende koncentration eller mangel på at placere sig har kostet Real mål. Han bliver taget så mange gange på mellemhånd. Jeg synes ganske enkelt, at han er overvurderet på så mange parametre i forsvarsspillet. Det er kun fordi, at hna spiller for Real Madrid, som har så mange fans, at hna bliver hypet ås meget op. Der er mange forsvarsspillere, der er bedre end ham.

Ramos har for mit vedkommende intet at lave på en bane. Hvor mange gange man har set ham agere som et svin, kan ikke tælles på antal hænder. Han er en omvandrende psykopat, som samtidig også er den største kælling. Jeg kan slet, slet ikke tage spillere, der tror de er hårde hunde, men kaster sig som en kælling ved mindste kontakt. Sådan en er Ramos.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt random ansættelse...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Mtfisk »

Nævn én forsvarsspiller der ikke taber koncentrationen en gang imellem.
Jeg er slet ikke i tvivl om at du hader Ramos, men at kalde ham psykopat er langt ude.

Jeg ønsker for alt i verden at Real taber alle deres kampe! Jeg kan ikke fordrage dem, men jeg synes Ramos er god både for Real og for Spanien. Kompromisløs - ja, svinsk - ja, tudefjæs som næsten samtlige Real spillere - ja, men han er svær at komme forbi og er god til at læse spillet.
Senest rettet af Mtfisk tirs jun 12, 2018 5:11 pm, rettet i alt 1 gang.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Nu hepper jeg endnu mindre på Spanien til VM. Men de må dog meget gerne slå Portugal
Socio. no. 54.257

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Har han ikke lige forlænget kontrakten med Spanien for to uger siden? Hold nu kæft man.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Må sætte mig i messipogbas, måske lidt overgearede, båd her:)

Ved ikke om han er psykopat, men han er ihvertfald meget meget meget meget (og lige en mere) meget usympatisk. Alene al det arrogante vrøvl om Karius og Salah.

Alle de absurd mange røde kort. Hans konstante tuderi og deciderede film som er en Suarez værdig (eller Cristiano), høje albuer og flyvende 2fods tacklinger.

Hvem er egentlig værre?

Bedre deciderede cb: Hummels, Godin, Bonucci (juve) Pepe (real) måske flere
På niveau: pique, boateng, marquinos, umtiti, varane, chiellini mfl

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Lidt random ansættelse...
Jeg tror sgu umiddelbart det er meget godt. For os. Lopetegui var lidt en katastrofe i Porto, og var millimeter fra at blive Wolverhampton træner lige før del Bosque stoppede. Lopetegui har måske fået Spanien til at spille udmærket - deres gruppe, med et ekstremt ringe italiensk hold, var dog heller ikke skræmmende - men jeg tvivler virkelig på hans evner på det her niveau.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Mtfisk »

Ja, gu er han usympatisk og til tider svinsk i sit spil, men det erZlatan, Diego Costa og Banega også.

Men han er stadig en pisse god forsvarsspiller. https://www.football-espana.net/71699/d ... rgio-ramos

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Men hvis du sammenligner ham med de øvrige top cb'er pt, så slår han dem alle i svinskhed og usportslig opførsel.

Den der artikel er jo bare en lovprisning. Syntes ikke den fortæller noget særligt. Altså, selvfølgelig er han god, men som cb'er, er han ikke i en klasse for sig. Som nogen gerne vil gøre ham til.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Mtfisk »

Antimadridista skrev:Men hvis du sammenligner ham med de øvrige top cb'er pt, så slår han dem alle i svinskhed og usportslig opførsel.

Den der artikel er jo bare en lovprisning. Syntes ikke den fortæller noget særligt. Altså, selvfølgelig er han god, men som cb'er, er han ikke i en klasse for sig. Som nogen gerne vil gøre ham til.
Nej, han er ikke i en klasse for sig, men ingen kan benægte at han er blandt de bedste cb’er.
John Terry, Dani Alves, Lee Cattermole, Matterazzi var også svinske og den værste af dem alle Pepe. Det fritager selvfølgelig ikke Ramos. Men psykopat er han ikke!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Mtfisk skrev:Nævn én forsvarsspiller der ikke taber koncentrationen en gang imellem.
Jeg er slet ikke i tvivl om at du hader Ramos, men at kalde ham psykopat er langt ude.

Jeg ønsker for alt i verden at Real taber alle deres kampe! Jeg kan ikke fordrage dem, men jeg synes Ramos er god både for Real og for Spanien. Kompromisløs - ja, svinsk - ja, tudefjæs som næsten samtlige Real spillere - ja, men han er svær at komme forbi og er god til at læse spillet.
Alle forsvarsspillere mister koncentrationen. Det er utopi at ikke tro anderledes. At være forsvarsspillere er noget af det sværeste, for en fejl koster 9 ud af 10 gange mål, mens en fejl af en angriber sjældent giver samme udfald.

Men hvis du vitterlig magtede at se nøgternt p åRamos' kampe igennem hver sæson, så se hvor mange mål han koster. Det er helt vildt, hvor mange gange han er ude af position, taget på mellemhånd, eller snorksover. Der er en grund til, at Real indkasserer så mange mål, som de gør.

Ramos lever ufattelig meget på sin bevægelighed. Han er meget, meget mobil af en forsvarsspiller at være, og han er en fysisk spiller. Men inden for det taktiske og det mentale aspekt for forsvarsspillet, der er han virkelig ikke god.

Puyol, Ferdinand, Vidic, Ricardo Carvalho i Chelsea-tiden, Nesta, Stam, Maldini, Baresi, Cannavaro inden Real, yngre Chiellini, Yngre John Terry, Diego Godin, Jerome Boateng under Pep. Sammenligner du nogle af dem her med Ramos, så er Ramos hver evig eneste gang den lille. De nævnte der gjorde forsvarsspillet til en kunst. Den dårligste af de nævnte der er nok Jerome Boateng, som nok er den eneste Ramos kunne konkurrere imod, men imod de andre der, der ville Ramos være en lilleput. De vidste, hvad det at forsvare betød. De vidste det år efter år.

Jeg personligt kan blive simpelthen så arrig, når jeg hører folk rose Ramos for at være en fantastisk midterforsvar, når han år efter år koster ufattelig mange mål og konstant bliver taget med bukserne nede.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster