VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

Jeg synes han gør det bedre end Sisto indtil videre.
Flere husmandsfinter !

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:Jeg kan på mange måder godt lide Yussuf Poulsen, men med mindre vi spiller imod de allerbedste, så har jeg ikke den store fidus til ham på kanten. Det bliver offensiven bestemt ikke bedre af.
Han er simpelthen bare ikke god nok. En kantspiller, der ikke kan drible. Det er tragikomisk.

Vores højrekanter er enten Poulsen, der ikke kan drible, eller Cornelius ,der ikke kan spille fodbold. Hurra for tÅge.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Poulsen er en dygtig spiller, ellers får man heller ikke spilletid for Leipzig. Men nogen stor individualist er han bestemt ikke... og mål.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Jeg kan på mange måder godt lide Yussuf Poulsen, men med mindre vi spiller imod de allerbedste, så har jeg ikke den store fidus til ham på kanten. Det bliver offensiven bestemt ikke bedre af.
Han er simpelthen bare ikke god nok. En kantspiller, der ikke kan drible. Det er tragikomisk.

Vores højrekanter er enten Poulsen, der ikke kan drible, eller Cornelius ,der ikke kan spille fodbold. Hurra for tÅge.
Hehehehehe.

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Jeg kan på mange måder godt lide Yussuf Poulsen, men med mindre vi spiller imod de allerbedste, så har jeg ikke den store fidus til ham på kanten. Det bliver offensiven bestemt ikke bedre af.
Han er simpelthen bare ikke god nok. En kantspiller, der ikke kan drible. Det er tragikomisk.

Vores højrekanter er enten Poulsen, der ikke kan drible, eller Cornelius ,der ikke kan spille fodbold. Hurra for tÅge.
you were saying?
Flere husmandsfinter !

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Nielsen skrev:
MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Jeg kan på mange måder godt lide Yussuf Poulsen, men med mindre vi spiller imod de allerbedste, så har jeg ikke den store fidus til ham på kanten. Det bliver offensiven bestemt ikke bedre af.
Han er simpelthen bare ikke god nok. En kantspiller, der ikke kan drible. Det er tragikomisk.

Vores højrekanter er enten Poulsen, der ikke kan drible, eller Cornelius ,der ikke kan spille fodbold. Hurra for tÅge.
you were saying?
Jeg spurgte om han kunne gøre det en kold aften i Stoke?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

MessiPogba skrev:
Nielsen skrev:
MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:Jeg kan på mange måder godt lide Yussuf Poulsen, men med mindre vi spiller imod de allerbedste, så har jeg ikke den store fidus til ham på kanten. Det bliver offensiven bestemt ikke bedre af.
Han er simpelthen bare ikke god nok. En kantspiller, der ikke kan drible. Det er tragikomisk.

Vores højrekanter er enten Poulsen, der ikke kan drible, eller Cornelius ,der ikke kan spille fodbold. Hurra for tÅge.
you were saying?
Jeg spurgte om han kunne gøre det en kold aften i Stoke?
Poulsen kan ikke være historiens bedste før han har spillet i PL.. eller vunder VM
Flere husmandsfinter !

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Nielsen skrev:
MessiPogba skrev:Jeg spurgte om han kunne gøre det en kold aften i Stoke?
Poulsen kan ikke være historiens bedste før han har spillet i PL.. eller vunder VM
Det bliver ikke mod Stoke, i hvert fald.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Jeg håber tÅge fatter noget af fodbold og ser, hvor meget mere flow og tempo, der er i spillet, når vores 6'er ikke er boldmongolen Kvist, men Schöne, som forstår fodbold og rigtig dygtig i pasningsspillet og en teknisk dygtig spiller.

Det er en joke, at Kvist er udtaget til VM.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Ubesejret i 15 kampe siden 11.10.2016. Jeg er bestemt ikke altid enig med Hareides beslutninger, men han fortjener virkelig anerkendelse for hans arbejde, især den måde han har fået Eriksen til at blomstre. For en sjælden gangs skyld har jeg en god fornemmelse før en slutrunde.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Jeg håber tÅge fatter noget af fodbold og ser, hvor meget mere flow og tempo, der er i spillet, når vores 6'er ikke er boldmongolen Kvist, men Schöne, som forstår fodbold og rigtig dygtig i pasningsspillet og en teknisk dygtig spiller.

Det er en joke, at Kvist er udtaget til VM.
Dine konstante tirader mod Hareide er en joke. Er det bare fordi han er nordmand, eller hvad? Helt ærligt, vi er ubesejrede i 15 kampe i træk lige om lidt, hvor vi blandt andet har slået Polen 4-0 og Irland 5-1 i Dublin. Jeg elsker Morten Olsen og hans syn på fodbold, men ingen af delene var nogensinde sket med Morten Olsen ved roret i de her år. Spiller vi tiki-taka? Nej. Men vi vinder, selv mod et ekstremt godt hold som Polen. Og så er det i øvrigt nogle voldsomme overdrivelser, du kommer med. Vi spiller langt mere underholdende end eksempelvis Sverige.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
De La Barça skrev:Fortjent comeback til kraven!

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Den er vel ikke tilbage, er det ikke bare photoshoppet old school? Eller det er måske også bare det, du mener.
Haha. Er den simpelthen photoshoppet på? Troede faktisk lige. Elsker trøjer med krave.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Jeg håber tÅge fatter noget af fodbold og ser, hvor meget mere flow og tempo, der er i spillet, når vores 6'er ikke er boldmongolen Kvist, men Schöne, som forstår fodbold og rigtig dygtig i pasningsspillet og en teknisk dygtig spiller.

Det er en joke, at Kvist er udtaget til VM.
Dine konstante tirader mod Hareide er en joke. Er det bare fordi han er nordmand, eller hvad? Helt ærligt, vi er ubesejrede i 15 kampe i træk lige om lidt, hvor vi blandt andet har slået Polen 4-0 og Irland 5-1 i Dublin. Jeg elsker Morten Olsen og hans syn på fodbold, men ingen af delene var nogensinde sket med Morten Olsen ved roret i de her år. Spiller vi tiki-taka? Nej. Men vi vinder, selv mod et ekstremt godt hold som Polen. Og så er det i øvrigt nogle voldsomme overdrivelser, du kommer med. Vi spiller langt mere underholdende end eksempelvis Sverige.
Fordi han er en løgnagtig træner, hvis filosofi er fucking ringe og han slet ikke gider at indse, hvor vi er bedst, eller udtage spillere, der er bedst. At man kan fravælge Boilesen, Durmisi, Wass, Højbjerg, Billing. Det indikerer hans mangel på moderne fodbold. Jeg ivl skide højt og helligt på 15 ubesejrede kampe i træk. Vi har ikke været gode. Det er mere Eriksens onemanshow, der udgør forskellen. Så du kampen mod Sverige? Der så man hvor pivelendigt instruereret det her hold er, uden Eriksens fantastiske klasse.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

I vores ubesejret stime har vi en målscore på 30-7. Tyskland, Sverige, Polen, Chile, Mexico, Irland, Rumænien osv. Og det med Kvist, Stryger og Poulsen/Cornelius! Ganske enkelt imponerende.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Fordi han er en løgnagtig træner, hvis filosofi er fucking ringe og han slet ikke gider at indse, hvor vi er bedst, eller udtage spillere, der er bedst. At man kan fravælge Boilesen, Durmisi, Wass, Højbjerg, Billing. Det indikerer hans mangel på moderne fodbold. Jeg ivl skide højt og helligt på 15 ubesejrede kampe i træk. Vi har ikke været gode. Det er mere Eriksens onemanshow, der udgør forskellen. Så du kampen mod Sverige? Der så man hvor pivelendigt instruereret det her hold er, uden Eriksens fantastiske klasse.
Vi er ubesejrede i 15 kampe, med en målscore på 30-7, som Xavi6Smede bemærker. Så er hans "filosofi" simpelthen ikke "fucking ringe." Når vi er ubesejrede i 15 kampe, har kvalificeret os til VM og på vejen dertil slået Polen 4-0 og Irland 5-1, så er der netop noget der kunne tyde på, at Hareide rent faktisk har gennemskuet, hvor vi er bedst.

Boilesen har jo overhovedet ikke været imponerende i denne sæson. Durmisi og Wass ville jeg gerne have haft med, men jeg kan sagtens se, hvorfor de ikke er udtagede. Durmisi er en seriøs risiko rent defensivt, og Wass har aldrig rigtig præsteret noget på landsholdet. Wass ville jeg gerne have haft med. Højbjerg er et stort talent, men han mangler virkelig den taktiske disciplin, der kendetegner de midtbanespillere, vi har med. Særligt Kvist og Delaney. Billing er bare ikke god nok.

Jeg vil så tilsvarende skide højt og helligt på din højtråbende, brokrøvsattitude og sige, at vi har været rigtig gode, for vi skal rent faktisk spille en VM slutrunde lige om lidt, og vi ser faktisk ganske solide ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster