Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:I forhold til real sammenligningen og hvilke spillere de hentes

Var det så ikke noget med vi fik tilbudt både Kross og Isco. Så det var jo ikke fordi vi ikke kunne tiltrække dem. Det var bare en idiotisk ledelse der ikke så potentialet

Lidt samme med Asensio omend han selvfølgelig var et mere uskrevet blad end de 2 andre der allerede var etablere top spillere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jo!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vi havde nærmest det hele på plads med Kroos, så vidt jeg har forstået! Vi sprang fra og købte Rakitic.

Jeg ved ikke hvor stor forskel han ville have gjort. Tænker mere at Isco var en fadæse at vi ikke fik ham. Han ville, imo, have passet SÅ godt ind.

Modric havde vi vist også tæt kig på, tilbage før han tog til Tottenhan, men da havde vi Xavi og Iniesta på toppen, så han ville måske slet ikke have udviklet sig som han har gjort, hos os. Det er jo lidt noget man ikke rigtig kan gøre så meget ved.

Neymar var jo vist også tæt på Real, da han var helt ung, var han ik?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Flere og flere rygter om at griez bliver hos atm. Godt nok ærgerligt hvis det er sandt...

Men omvendt så efterlader det en masse penge til at forstærke andre dele af holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Flere og flere rygter om at griez bliver hos atm. Godt nok ærgerligt hvis det er sandt...

Men omvendt så efterlader det en masse penge til at forstærke andre dele af holdet.
Pep Segura vender blikket mod Fellaini nu. Det må være hans ultimativ våde drøm eller måske Raul Garcia.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nah... Det peger mod de jong og arthur.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Catalunya Radio melder i dag, at Griezmann og Lenglet er som godt som sikre. Det er så forvirende :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De meldte at Segura havde fortalt valverde at de var sikre. Men segura sagde også sidste sommer at vi ville hente dembele og cou indenfor hvilket ikke skete.

Der er mere og mere der peget mod at han bliver. Til sidst fik atm ham overtalt med en enorm ny kontrakt. Eller det virker det i hvert fald til. Jeg troede sgu ellers den var lukket og havde været det længe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Drop at læse rygterne og vent til de bliver bekræftet :glad: Gør ingen forskel, hvad man læser
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Griezmann has announced on @telefoot_TF1 that his future will be announced before the World Cup and that there's about a week left until France's first game, so there "is still time."

Griezmann: "My future will be known before France's first World Cup game. Everyone will know this week. Some say I'm leaving, some say I'm staying. I'm going to stay in Spain. Again, everyone will know this week."

Griezmann also added one key phrase during the mini-interview: it's "his wish" to let everyone know before the World Cup and he "thinks" he'll be ready to announce it this week.

There could be a small chance that we'll find out about his future much later.
Virkelig underligt at han ikke bare siger det. Altså hvis han, som rygterne siger, bliver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Måske der er 2 scenarier

1. Giv mig en forbedret løn og lad mig se hvad projektet skal (læs: bliver der købt stjerner og ikke kun spillere til udvikling)

2. Jeg skifter til Barca hvis ovenstående ikke sker og/eller hvis de kommer med et bedre tilbud og lovning om fremtiden


Måske han bare virkelig ikke ved det helt fordi han spiller de 2 scenarier op mod hinanden og venter på det bedste udspil

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men så er det bare underligt at han sætter en deadline for sig selv... Man skulle tro at han minimum ville vente til 1 juli hvor klausulen falder og så se hvad atm har tilbudt og om de har forstærket holdet. Hvis det ikke var godt nok så kunne han smutte.

Jeg synes virkelig hele denne sag er underlig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Under alle omstændigheder, så syntes jeg at han stiller sig selv i et lidt uheldigt lys.
Der kan selvfølgelig være alle mulige ting vi intet ved om, men hvis det virkelig handler om en årsløn på 140 mill kontra 120 mill, eller hvad ved jeg, så syntes jeg det dufter skidt.
Barca ER en væsentlig større klub og i det lange løb(evt resten af sin karriere), vilhan have noget bedre chance for at vinde titler hos Barca. Han tjener allerede så monster meget, lige meget hvor han ender, så forstår ikke hvis ikke han vælger en ikonisk klub som Barca. Spille med Messi etc...forstår det ikke?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Tror det handler om det sportslige projekt, som skal overbevise. Han har trods mange år på øverste hylde vundet begrænset med titler og været lige ved og næsten mange gange.
Atletico skal nok overbevise ham om, at de kan holde på truppen - måske mest Oblak, og sætte ambitionerne højt ift transfers. De har ikke den bredeste trup - og røg ud af gruppespil i CL - hvilket må være skuffende for en kaliber, som ham.

Barca - han ved han vil få det dér, men også at han skal gå på kompromis med lønnen. Men at han stepper lidt op på medspillere og sandsynligheden for titler.

Synes også der er lidt “show” over hans fremtid, det burde køre mere lukket - men omvendt kan man ikke fortænke ham i, at ville tage den helt rette beslutning.
De største år venter på ham, og selvfølgelig skal han spille det sted, der opfylder betingelserne bedst muligt :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Forstår godt alt det der med sporsligt projekt etc. Men over 5-6 år, vil Barca højest sandsynligt, specielt mens Messi stadig spiller og det gør han vel 3-4 år til, være overlegen ift Atl mht mulige titler etc.

Det der kunne komme i vejen, kunne være noget så simpelt som gode venskaber, klubfølelse og rette atmosfære etc som han jo nok har i Atl.

Men lad os nu få en afklaring, så vi evt kan komme videre med andre muligheder.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dahl »

De Jong skulle vi angiveligt være meget interesseret i og vil forsøge at lukke en handel næste uge. Det siger jeg ikke nej til!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster