Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Så hellere hente Andre Gomes, Arda turan og.lig. for samme beløb.
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvor syntes jeg bare tit, sådan gennem mange år, at Real er gået ind og hapset spillere som vi lød til at ville få..!!

Kan være jeg bare ikke husker det den anden vej...?

Lad ham blive det største flop.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Bager »

Neymar?
Visca el Barca

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Det irriterer mig grænseløst, at Real hapser talenterne end os. Ødegaard, Isco, Ceballos, Theo, Asensio, Vinicius Junior og nu måske Rodrygo.

Ja, ja. Vi hentede Andre Gomes som 22-årig og Digne som ung, og Neymar som 21-årig, hvor han var verdens største talent, men jeg vil langt hellere det end at bruge 40 mio. euro på fucking Paulinho.

Vores indkøbspolitik stinker.

Nu mangler vi bare, at City hapser De Ligt. Verdens største forsvarstalent.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kane har forlænget med Spurs til 2024. Så alle rygter om Real er nok helt forstummende, medmindre man tør at gå i krig med Daniel Levy og betale 300 mio+ euro.

Det er sgu noget af et statement af Tottenham, at de kan beholde en af verdens bedste angribere, når selv Real har været interesseret i ham. Selvom Coutinho lavede samme nummer med at forlænge et halvt år, før vi gik efter ham, så tvivler jeg, at nogen kan fravriste Kane ud af Tottenham og Levys kløer.

Jeg havde ellers stor tiltro til, at Real ville hente Kane faktisk. Så de går nok fuldt efter Lewandowski nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Ja, så røg der måske endnu et stort talent i Rodrygo, det er sgu for slapt når vi ikke selv kan udvikle kæmpe talenter mere!!!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Justin Kluivert er ifølge Sky Italia på vej til Roma for 18 mio. euro. I disse crazy-tider er det et godt beløb for en af de større kanttalenter i europæisk fodbold.

Med ham og Cengiz Under, har Roma to meget lovende kantspillere til rådighed.

Roma er en god klub sammen med Dortmund, PSV samt Ajax de bedste steder for unge spillere at tage hen og udvikle sig. Palermo var også god til det, men de sejler da helt nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Abidal has three priorities this summer: signing Griezmann, bringing in Arthur this July, and signing Lenglet. [md]
Do it!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Abidal has three priorities this summer: signing Griezmann, bringing in Arthur this July, and signing Lenglet. [md]
Do it!
Og så tilføj lige Thiago til en rimelig pris :cool: :cool: :cool: :cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville være helt sindssygt hvis vi også fik ham! Hold op hvor krydser jeg fingre for det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

MessiPogba skrev:Det irriterer mig grænseløst, at Real hapser talenterne end os. Ødegaard, Isco, Ceballos, Theo, Asensio, Vinicius Junior og nu måske Rodrygo.

Ja, ja. Vi hentede Andre Gomes som 22-årig og Digne som ung, og Neymar som 21-årig, hvor han var verdens største talent, men jeg vil langt hellere det end at bruge 40 mio. euro på fucking Paulinho.

Vores indkøbspolitik stinker.

Nu mangler vi bare, at City hapser De Ligt. Verdens største forsvarstalent.
Jeg er helt enig.
Det er desværre et paradigmeskifte i klubben - vi er ikke længere klubben, som løfter niveauet hos de unge mennesker, og udvikler dem.
Ikke dermed sagt, at Real er det.
For det pt kun Isco, som de har udviklet optimalt.

Men tidligere fravalgte unge spillere for det meste de fleste andre klubber når vi kom på banen, fordi vi altid gav dem chancen og de fik lang snor og tid til at udvikle sig - men idag ser de nærmere, at et skifte til os bremser deres udvikling,

Men det er en hårfin balancegang. At have drøn høje forventninger til titler - og drømme om talentudvikling, det går ikke hånd i hånd.

Det koster point, at udvikle spillere, dyre point, og man vil blive en knap så kommerciel og vindende klub, hvis talentudviklingen skal fylde, og så er vi i den decideret identitetskrise.
En placering som nummer 4, og ud af CL med Messi på holdet, men tilgengæld med 8 egenudviklede spillere, eller to titler og dog et skuffende exit i CL?
Hvad vil man?

Der vil komme peaks, ala Guardiola tiden - hvor al udvikling vil blomstre - men vil også komme magre år.
Den er svær - men en interessant debat :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Har MAtS ikke udviklet sig hos os? Eller hvad med Umtiti? Roberto er vel også blevet starter for os og har udviklet sig som back? Neymar blev vel også ok?

Jeg synes det er at sætte det lige lovligt på spidsen. Vores problem har nærmere været at der er blevet købt unge spillere der ikke passede ind eller ikke havde det potentiale der var brug for.

Udover det så synes jeg lidt det er en myte omkring isco. Ja der har været sæsoner hvor han har gjort det godt men han kan stadig ikke betegnes som sikker starter for real. Jeg synes virkelig han bliver overvurderet pga sin måde at spille på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Har MAtS ikke udviklet sig hos os? Eller hvad med Umtiti? Roberto er vel også blevet starter for os og har udviklet sig som back? Neymar blev vel også ok?

Jeg synes det er at sætte det lige lovligt på spidsen. Vores problem har nærmere været at der er blevet købt unge spillere der ikke passede ind eller ikke havde det potentiale der var brug for.

Udover det så synes jeg lidt det er en myte omkring isco. Ja der har været sæsoner hvor han har gjort det godt men han kan stadig ikke betegnes som sikker starter for real. Jeg synes virkelig han bliver overvurderet pga sin måde at spille på.
Men tænkte nu også mere i La Masia talentudvikling (sorry - var ikke defineret tydeligt nok), hvor vi ser at B-holdet har egen indkøbspolitik, og at vi ser færre og færre førsteholdsintegrationer end førhen. Og så ser vi flere og flere større talenter, som skifter væk, fordi de føler at Barca ikke er klubben, som investerer nok i de unge og giver dem chancen (Mboula, Sergi, Grimaldo m.fl.)

Vi har masser af eksempler på spillere, som løfter niveauet betragteligt hos os, og heldigvis for det.
Men der er noget fodboldromantik over unge som udvikles hos os, og slår igennem hos os.

Men måske er tiderne også skiftet, økonomi spiller en større rolle nu, og de unge er meget mere forkælet og utålmodige.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

I forhold til real sammenligningen og hvilke spillere de hentes

Var det så ikke noget med vi fik tilbudt både Kross og Isco. Så det var jo ikke fordi vi ikke kunne tiltrække dem. Det var bare en idiotisk ledelse der ikke så potentialet

Lidt samme med Asensio omend han selvfølgelig var et mere uskrevet blad end de 2 andre der allerede var etablere top spillere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ah så er jeg med! Og der er jeg enig. Heldigvis ser det ud til at pimenta får lov til at ændre lidt på det. Og vi har nogle spændende unge spillere i alena, oriol, puiq, ruiz, miranda osv.

Omkring unge spillere der forlader os er det imo noget vi altid har set. Cesc, Pique, alba og flere er smuttet. Og det kan der være mange grunde til - økonomi, manglende tillid osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster