10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Det der er sku en statistik man kan bruge til noget! Tydeligere kan det vist ikke være.

Kan man være 100% på verificeringen af det? Men vel bare en spørgsmål om en kugleramme og så tid..

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Det der er sku en statistik man kan bruge til noget! Tydeligere kan det vist ikke være.

Kan man være 100% på verificeringen af det? Men vel bare en spørgsmål om en kugleramme og så tid..
Altså mener du en verificering af selve statistikken?

Fordi så er det bare at gå ind på WhoScored --> Lionel Messi --> History, og der kan du se for pr. år og det samlede nederst på siden, hvor han faktisk er oppe på 222 Man of the Match, hvis man tælller Argentina kampene med for VM 2014 og Copa America 2015.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »



:smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

"Messi er et symbol på fred og kærlighed. Vi beder ham om ikke at spille mod Israel. Hvis han spiller bør man brænde hans trøje. Messi har mange tilhængere i de arabiske og muslimske lande. Vil vil bede alle om at brænde hans trøje og hans plakater hvis han spiller" udtalte Jibril Rajoub.

Congratulations, you played yourself.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er da meget sjovt, men hvorfor folk poster sådan et citat, der er det pureste opspind og ganske enkelt fake news, overgår simpelthen min forstand. Særligt når den egentlige grund netop er, at han og holdkammeraterne rent faktisk er blevet truet med lige netop bål, brand, vold og død.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Asså, der er blevet truet med at brænde trøjer af dem, vel ikke dem? Er der nogen der har truet spillerne direkte?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Er det mig, der ser lidt for kynisk på det, eller kunne det ikke også tænkes, at en som Messi, der har ufattelig mange fans i de arabisktalende lande, at han har set på det fra et økonomisk synspunkt udover det menneskelige, selvfølgelig? Hvis der er blevet truet med, at man vil gå efter Messis pengepung, kunne det tænkes, at Adidas, Messis bagland og andre involverende faktorer, har bedt om, at man stopper sådan en kamp. Selvom de mange magtfulde positioner i verden er besatte af jøder (og det er på ingen måder ondt sagt), så tror jeg, at udsigten til at miste millioner af fans også kan have sin indflyldelse på et af verdens største navne, ikke bare sportsnavne, men et af de største navne i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Blaugrana92 skrev:Det er da meget sjovt, men hvorfor folk poster sådan et citat, der er det pureste opspind og ganske enkelt fake news, overgår simpelthen min forstand. Særligt når den egentlige grund netop er, at han og holdkammeraterne rent faktisk er blevet truet med lige netop bål, brand, vold og død.
Jeg er udemærket godt klar over, at han aldrig har udtalt ovensåtende og havde også overvejet at skrive det under billedet. Jeg er også klar over, at kampen blev aflyst pga. sikkerhedsmæssige årsager, og ikke fordi, at de argentinske spillere ville statuere et eksempel. (så havde kampen først og fremmest aldrig blevet aftalt, og man havde ikke aflyst kun lige tre dage inden).

Men nu er den overhovedet ikke ment som en eller anden form for nyhed, jeg synes blot kommentaren var enorm sjov og derfor valgte jeg at poste den. Hvis man vitterligt tager sådan et billede som en oprigtig nyhed, så tror jeg altså man skal til at se lidt indad.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Hvad helved idioten kan snakke fornuftigt?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

gygfo

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af gygfo »

Piqué: "People don't seem to remember that Messi brought Argentina into this World Cup. You can't doubt his quality and commitment he gives to Argentina."

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jamial »

Det er sgu ikke fordi Messi ikke har kæmpet. Han har bare ikke et hold der forstår at spille fodbold. Ingen træner (heller ikke Maradona) der har fattet eller magtet opgaven. Jeg fatter ikke, at han gider prøve.

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Parla »

Manden skulle bare have blevet spansk statsborger.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Man har rent faktisk skrevet en artikel inde på Madridista.dk omkring Messi og kaldt den;

Argentina flopper (igen): Modric holdt legestue med Messi
Verdens næstbedste fodboldspiller, Lionel Messi, viste endnu en gang i dette års VM-slutrunde, hvorfor han end ikke tåler sammenligning med Real Madrids portugisiske verdensstjerne, Cristiano Ronaldo. Messi var (igen) usynlig i en vigtig kamp for det argentinske landshold og bidragede kun med ét sølle skud på mål. På den anden banehalvdel var kampens bedste spiller, Modric, flyvende og havde en afleveringsprocent på 86%, ligesom han bidrog med flere flotte aktioner tilbage som frem i banen. Dermed er debatten om verdens bedste fodboldspiller for alvor ved at være endegyldig lukket. Ronaldo træder i karakter i de store kampe - Messi falder igennem. Mere enkelt kan den ikke skæres.
Det er svært ikke at få et smil på læben efter man har læst denne artikel. Det er tydeligvis et desperat forsøg på, at overbevise sig selv først og fremmest og alle andre Madridistas om, at indholdet af artiklen rent faktisk er sandt. Vi ser samme tendens med Ronaldo, hvor han også gentagne gange udkårer sig selv som den bedste spiller i verden, med det eneste formål at overbevise sig selv, og efterfølgende hans fans og omverden, om at det er sandt.

Jeg selv er Madridista, og har været det siden 1999 (ved ikke om det vil medfører til et ban inde på denne side), men jeg kan egentligt godt forstå, at nogle af Madridistaerne er så rasende på Messi, som tilfældet er lige nu, og blot venter på at han skal 'fejle' så man kan fejre det(og i nogle tilfælde fejre det mere end ens egen succes), når han år efter år fuldstændigt har destrueret Real Madrid. (selv i gående tilstand har han også gjort det).

Når der er tale om Messi, et særtilfælde som aldrig nogensinde vil komme igen, så har jeg de seneste år egentligt bare valgt at anerkende og til dels nyde ham, fremfor at 'hade' ham. Jeg glemmer aldrig den kamp på Santiago Bernabéu, hvor han efter at have scoret vindermålet, smaskede sin trøje lige i fjæsset på os - en brutal performance efterfulgt af et brutalt statement, der virkeligt satte sig fast hos mig, og nok os alle andre i verden. (men det har de nok svært ved at indrømme).
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Madridista kan blive smidt i et sankt hans bål.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster