10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Varane køber ind, Isco læser opskrift, Kroos skærer, Modric hælder i gryden, Benzema rører i gryden, Asensio gør stel og bestik klar, Ramos hiver vinen frem og gør glas klar og Casemiro dækker bord.

Ronaldo æder.

Carvajal og Marcelo tager opvask og oprydning, Navas tørrer bord af, Asensio og Vasquez tørrer bestik og stel af.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
M8, du har jo en indre forfatter i dig. Bedste beskrivelse af Ronaldo længe set, hahahaha.
Havde lige set et madprogram og så poppede tanken bare lige op [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Tello skrev:Varane køber ind, Isco læser opskrift, Kroos skærer, Modric hælder i gryden, Benzema rører i gryden, Asensio gør stel og bestik klar, Ramos hiver vinen frem og gør glas klar og Casemiro dækker bord.

Ronaldo æder.

Carvajal og Marcelo tager opvask og oprydning, Navas tørrer bord af, Asensio og Vasquez tørrer bestik og stel af.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Og jeg griner :glad:. Hvad laver Barcas spillere, det kunne jeg godt tænke mig at vide?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

FCBSOCI skrev:
Tello skrev:Varane køber ind, Isco læser opskrift, Kroos skærer, Modric hælder i gryden, Benzema rører i gryden, Asensio gør stel og bestik klar, Ramos hiver vinen frem og gør glas klar og Casemiro dækker bord.

Ronaldo æder.

Carvajal og Marcelo tager opvask og oprydning, Navas tørrer bord af, Asensio og Vasquez tørrer bestik og stel af.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Og jeg griner :glad:. Hvad laver Barcas spillere, det kunne jeg godt tænke mig at vide?
Valverde ejer pizzariaet, men er der aldrig, Alba sørger for levering af råvarer, Piqué pakker kasser og beholdere, Umtiti skærer salat, Roberto skærer og forbereder andet tilbehør, Coutinho ruller durums og laver pitaer, Busquets laver kebab og kyllingemix, Rakitic står for bestillinger og Dembélé bringer ud.

Suarez æder.

Messi styrer ovnen og tæller kasse efter lukketid, Digne rydder op, Gomes og Paulinho tager opvask, Paco agerer backup udbringer på helligdage, Denis får lommepenge for at feje og rydde af bordene cirka 4-8 timer om ugen, men han må ikke røre ved maden, Vidal og Yerry Mina styrer Facebook siden.

Iniesta sagde op, og nu falder vores ratings på Just Eat drastisk!

Ter Stegen, Cillesen, Semedo og Vermaelen skriver falske anmeldelser på Just Eat - 5 stjerner hele vejen rundt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Billede

Den eneste spiller i verden, der altid får modspillerne til at vælte rundt når de prøver at tage bolden fra ham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Parla »

LeoMessi skrev:Billede

Den eneste spiller i verden, der altid får modspillerne til at vælte rundt når de prøver at tage bolden fra ham.
De fik da hinanden til at vælte rundt. Tror faktisk de løb ind i hinanden.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Ja, i et forsøg på at tage bolden fra Messi. Det er set utallige af gange, hvor først den ene efterfulgt af den anden modspiller forsøger at tage bolden fra ham, men ender med at løbe ind i hinanden.

Det ser man sjældent/hvis overhovedet hos andre spillere når de dribbler.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Tjek Penaldo :lol: ...han er bange for at bolden rammer hans smukke fjæs.
Han gøre det ved næsten alle frispark. Se det på youtube.
Han er pussy :lol:

MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Billede

Ser folk overhovedet fodboldkampe længere?

Ronaldo er åbenbart hurtigere end Messi, er næsten lige så god til at dribble, skyder bedre, forsvarer bedre, er næsten lige så god i pasningsspillet og har en bedre fysik end Messi. :thumbup:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

...OG er tilfældigvis også lige coverboy på FIFA 18. Der er nok lidt sammenhæng der.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Billede

PAPER - et magasin fra New York, med følgende photoshoot af Messi, av.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

:lol: Ømt.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Billede

PAPER - et magasin fra New York, med følgende photoshoot af Messi, av.
Hvis I hører godt efter, så er der et eller andet sted på jorden, hvor Ronaldo lige har fået et raserianfald over at have set det cover der.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

To mere:

Billede
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

En så fantastisk fodboldspiller som Andre Pirlo, har for nyligt udtalet følgende;
"Messi has proved that he's the best player in the world for the past 10 years. We won't see someone like him."
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Udover Pirlos flotte udtalelser omkring Messi, så kan i også lige få denne med:
Most WhoScored Man of the Match awards since 2009/10 in Europe's Top 5 League + Europa League and Champions League;

Lionel Messi - 215

Cristiano Ronaldo - 127

Ibrahimović - 82

Eden Hazard - 74
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster