Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Bernat har et år tilbage af sin kontrakt. Og hvis Bayern vil af med ham så kunne det være at man kunne hente ham billigt. 10-15 mio måske. Jeg ved ikke hvor man kunne få for digne men vi skal bruge alle de penge vi kan få samlet og niveaumæssigt ville det ikke være den store nedgradering.

Jeg troede egentlig det ville blive en ret kedelig sommer men det trækker op til at der faktisk godt kan ske lidt i klubben. Jeg håber at ledelsen tager xavis seneste udtalelser til sig og virkelig tænker over hvad de gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Håber så meget på både Thiago, Arthur (vinter er ok hvis vi henter Thiago) og så griezmann.

Hvis disse hentes har vi er virkelig slagkraftigt hold og det vil kun være HB som der mangler at få styr på men hvis Roberto spiller den primært haster det ikke så meget i min optik. Den kan tages næste sommer hvis ikke Semedo er begyndt at vise bedre takter eller palencia evt kan indlemmes i truppen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rb88 skrev:Håber så meget på både Thiago, Arthur (vinter er ok hvis vi henter Thiago) og så griezmann.

Hvis disse hentes har vi er virkelig slagkraftigt hold og det vil kun være HB som der mangler at få styr på men hvis Roberto spiller den primært haster det ikke så meget i min optik. Den kan tages næste sommer hvis ikke Semedo er begyndt at vise bedre takter eller palencia evt kan indlemmes i truppen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og Lenglet, da verm og mina er en tand for shaky for min smag.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Kan vi få Grimaldo i bytte for Digne, skal vi helt sikkert slå til!

Håber på denne trup efter sommer (ved godt, der går FM i den):

Ter Stegen (Cillessen)

Alba (Grimaldo/Digne/Bernat)
Umtiti (Vermaelen/Mina)
Pique (Lenglet)
Roberto (Semedo)

Busquets (Arthur + Oriol B)
Thiago (Alena + Paulinho)
Coutinho (Denis)

Griezmann (Arnaiz)
Suarez (Munir)
Messi (Dembele)

Ud:
Vidal, Gomes, Rakitic, Paco, Marlon, Deulofeu, Rafinha.

Det viser samtidig de unge spillere på La Masia, at man satser på unge spillere (Munir, Oriol, Arnaiz og Alena), så de har noget at se frem til, og ikke søger væk, som de har gjort på det sidste. En del af forklaringen på de mange afgange af unge spillere, er helt sikkert at de ikke kan se en fremtid på førsteholdet, og sådan var det med den tidligere generation.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Rb88 skrev:Hvis disse hentes har vi et virkelig slagkraftigt hold.
"Hmmm, new players. How can I fuck it up, and what kind of 4-4-2 will we be playing?"Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Tello skrev:
Rb88 skrev:Hvis disse hentes har vi et virkelig slagkraftigt hold.
"Hmmm, new players. How can I fuck it up, and what kind of 4-4-2 will we be playing?"Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
[emoji22][emoji22][emoji22]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg her ikke rigtigt nogen forventninger til transfervinduet, og over at jeg tror det ikke bliver så godt.

Og selv om vi skulle få et super transfervindue, så skal Valverde nok fucke det op med at bruge de fleste spillere forkert.

Et super transfer vindue for mig ville være:

Køb:

En ny HB hvis man ikke tror på Semedo kan være førstevalg, ellers hive Palencia op som kan være backup sammen med Roberto (Men Roberto skal primært bruges på midten)

Evt. en ny backup målmand, hvis vi kan få rigtigt gode penge for Cillessen (Selv om han er en perfekt backup for os)

CB: Lenglet (også De ligt næste sæson)

VB: Bernat/Grimaldo (Eller måske en fra B holdet, hvis denne er klar til det)

CM: Thiago, Eriksen og så Arthur til vinter (Det kan også godt gå med kun en af de to førstenævnte)

Angreb: Griezmann

Op fra B holdet: Arnaiz, Alena, Oriol og Palencia

Salg:
Douglas, Verm, Digne, Paulinho, Gomes, Rafinha, Rakitic, Dølle, Vidal, Paco og L. Suarez
Senest rettet af Drake fre jun 01, 2018 7:10 am, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Hvor troværdig er Don Balon som nyhedsmedie?
De meldte igår, at Liverpool fik et bud på Ousmane Dembele accepteret?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Champione skrev:Hvor troværdig er Don Balon som nyhedsmedie?
De meldte igår, at Liverpool fik et bud på Ousmane Dembele accepteret?
Don Balon er nok den mest utroværdig medie som findes. De skriver rygter om alt! Og de rammer næsten aldrig rigtigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi aviserne skal have noget at skrive om. Vi må ikke forhandle med ham før en aftale er på plads mellem klubberne hvorfor griez ikke kan sige at han skifter. Der kommer først til at ske noget efter den første juli (sådan er det alligevel med os pga budgetmæssige årsager - årsregnskaberne skal passe) når hans klausul falder.

Alt hvad vi ser med griez nu er imo spekulationer som skal sælge aviser. Eriksen, tvivl osv. Jeg tror ikke på noget af det. Aftalen er lukket og har været det siden slutningen af 2017 men vi kan ikke snakke om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Så lader jeg være med at snakke om det:)
Senest rettet af Antimadridista fre jun 01, 2018 11:37 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Bruno Fernandes, Gelson Martins eller William Carvajal. Kunne nogle af dem være interessante for os som reserve? Sporting er helt ude at skide. Deres sportsdirektør og flere andre er blevet anholdt for at blive afhørt om match fixing - både i deres håndbold- og fodboldafdeling - mens 50 maskerede mænd i går stormede træningsanlægget og angreb spillere og trænere. Bas Dost har blandt skader i både hoved og på ben, og er ude at søndagens pokalfinale. For klubbens dygtigste spillere - som velsagtens er de tre jeg nævner - må det efterhånden være et spørgsmål om desperation for at komme væk fra det cirkus.

Umiddelbart synes jeg egentlig godt Bruno Fernandes kunne have niveauet, i tilfælde af at Gomes og Denis begge forsvinder, og Arthur først kan komme i januar. Fernandes har virkelig været god.
... og så er vi igang. Rui Patricio, William Carvalho og Daniel Podence har alle revet deres kontrakter med Sporting midt over. Der skal nok følge flere til.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg er ikke så meget for Thiago. Hans udstråling minder meget om Ronaldo og hans skadesfrekvens om Bales. Derudover frygter jeg han er en ny "Fabregas" som spillemæssigt aldrig finder sig til rette. Han har ikke været imponerende i de (dog få) Bayern kampe jeg har set med ham. Dette er nok en upopulær holdning, men jeg tror vi er bedre uden ham.
Jeg bløder Blaugrana

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana al vent skrev:Jeg er ikke så meget for Thiago. Hans udstråling minder meget om Ronaldo og hans skadesfrekvens om Bales. Derudover frygter jeg han er en ny "Fabregas" som spillemæssigt aldrig finder sig til rette. Han har ikke været imponerende i de (dog få) Bayern kampe jeg har set med ham. Dette er nok en upopulær holdning, men jeg tror vi er bedre uden ham.
Det er altid svært at sige, om en spiller vil falde til. Men det kan næsten ikke diskuteres, at han har været sindssygt god for Bayern. Eneste problem har været fravær pga. skader.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster