Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Ville det ikke være en bedre prioritet at få gjort noget ved den højreback, så Sergio kan komme op på midtbanen?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »



Indtil videre er planen angiveligt; Lenglet, Griezmann og Arthur, og en lovende midtbanespiller, lige nu lyder det på Rabiot.

Eriksen kommer hvis Griezmann ikke gør. Lige dét synes jeg der er lidt galactico over. De er slet ikke samme type.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg synes om Rabiot, af de få kampe jeg har set af ham har han været god. Jeg ved dog ikke om vi har brug for lige præcis hans type på midtbanen. Og så havde han lige en episode hvor han nægtede at være en del af reservelisten for det franske landshold, efter ikke at være udtaget til selve VM-truppen. Og måske vi lige skal slappe af med så mange franske spillere. Der er noget over deres attitude, nogle gange.

Og Lewandowski ser ud til at have spillet sin sidste sæson for Bayern. Sådan som han spillede mod Real er jeg lidt ligeglad med hvor han tager hen.

https://en.as.com/en/2018/05/30/footbal ... 30902.html

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Syntes på ingen måder vi skal sælge Marlon. 100% talent som Varane var.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Aarrrhhh...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

A$AP skrev:

Indtil videre er planen angiveligt; Lenglet, Griezmann og Arthur, og en lovende midtbanespiller, lige nu lyder det på Rabiot.

Eriksen kommer hvis Griezmann ikke gør. Lige dét synes jeg der er lidt galactico over. De er slet ikke samme type.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg synes om Rabiot, af de få kampe jeg har set af ham har han været god. Jeg ved dog ikke om vi har brug for lige præcis hans type på midtbanen. Og så havde han lige en episode hvor han nægtede at være en del af reservelisten for det franske landshold, efter ikke at være udtaget til selve VM-truppen. Og måske vi lige skal slappe af med så mange franske spillere. Der er noget over deres attitude, nogle gange.

Og Lewandowski ser ud til at have spillet sin sidste sæson for Bayern. Sådan som han spillede mod Real er jeg lidt ligeglad med hvor han tager hen.

https://en.as.com/en/2018/05/30/footbal ... 30902.html
Rabiot bliver ikke billig at få ud af PSG? Han er fransk og med potentiale.
Synes han er en af dem der har udviklet sig meget positivt for PSG.
Men jeg så hellere, at vi tog en boldspillende hjerne til midten - hvilket jeg ikke ser Rabiot være.

Drømmen er Thiago, som Bayern efter sigende vil skippe, nu hvor Goretzka lander.

Griez----Suarez---Messi

--Cou----Thiago
------Bus-------

Det er en drømmeopstilling - intet mindre.
Intelligens, og individuel styrke - og spillere som kan småspil helt naturligt.

Cou skulle tage den offensive tete på midten - Thiago som den flydende playmaker og Bus som zone-manden, der sikrer
opbakning til defensiven.

Er vild med tanken! <3
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi "bare" ender med griez, lenglet og Arthur så vil jeg være mere end tilfreds. Thiago ville være fantastisk men jeg tror bare ikke helt på det selvom Bayern måske vil af med ham. Rabiot gider jeg ikke.

Men umiddelbart vil det betyde omkring 185 mio. Alle har frikøbs så det er 100 for griez, 50 for Arthur (hvis vi venter til januar så koster han 39) og 35 for lenglet. Vi har 60 og så kommer der vel minimum 15 for Marlon. Så er der rafinha, gomes, dølle, Vidal, munir og paco som skal indbringe 110 mio. Det ved jeg sgu ikke om de kan hvorfor vi måske må sige farvel til en type som digne/cillessen eller hvis vi er rigtig modige suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:Hvis vi "bare" ender med griez, lenglet og Arthur så vil jeg være mere end tilfreds. Thiago ville være fantastisk men jeg tror bare ikke helt på det selvom Bayern måske vil af med ham. Rabiot gider jeg ikke.

Men umiddelbart vil det betyde omkring 185 mio. Alle har frikøbs så det er 100 for griez, 50 for Arthur (hvis vi venter til januar så koster han 39) og 35 for lenglet. Vi har 60 og så kommer der vel minimum 15 for Marlon. Så er der rafinha, gomes, dølle, Vidal, munir og paco som skal indbringe 110 mio. Det ved jeg sgu ikke om de kan hvorfor vi måske må sige farvel til en type som digne/cillessen eller hvis vi er rigtig modige suarez.
Det ville absolut være godkendt! Omend jeg også syntes Thiago kunne være lækkert!

Men hvis vi siger at det kommer til at koste 185 mio. for de 3 "sikre" er det vel heller ikke urealistisk?

- Marlon 15 mio.
- Rafinha 35 mio.
- Gomes 20 mio.
- Dølle 10 mio.
- Vidal 5 mio.
- Munir 10 mio.
- Paco 20 mio
- Budget 60 mio.

Sum: 175 mio.

Jeg syntes absolut ikke de salgspriser der er listet her urealistiske, selv vores ledelse taget i betragtning ;-)

Kunne man så ovenikøbet skyde en "soon to be over the top" Suarez afsted så man kunne hente Thiago er vi kommet rigtig stærkt ud! :cool:

Eriksen kunne også være frækt i stedet for Thiago forresten!
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi får desværre ikke 35 for rafinha. Det virker til at de rygter der var omkring en købsaftale hvis de kom i cl var forkerte. Men kan godt se at det stadig burde være muligt at ramme de 185 når du sætter det sådan op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Tror sagtens vi kan hente 30-35 ind på Gomes transfer markedet taget i betragtning

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:Vi får desværre ikke 35 for rafinha. Det virker til at de rygter der var omkring en købsaftale hvis de kom i cl var forkerte. Men kan godt se at det stadig burde være muligt at ramme de 185 når du sætter det sådan op.
Hmm, de er selvfølgelig taget ud fra den aftale du også nævner, men hvis den af eller anden grund ikke gælder eller man er fejlinformeret så kan det godt blive svært. Omvendt tror jeg ikke prisen ender langt derfra, samt nogle af de andre kunne også godt ende lidt højere.

Så jeg mener absolut godt det kan lade sig gøre :smile:

Noget helt andet er så hvordan vores lønbudget vil have det med de evt. nye signings? Det er jo ikke mange af dem vi sælger der bærer en særlig stor procentdel af lønbudgettet. Omvendt vil fx Griezmann nok sluge en stor del af det, ligesom Dembele og Coutinho selvfølgelig også lige har gjort...
Rey Abi!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

!Option skrev:
Piquénbauer skrev:Vi får desværre ikke 35 for rafinha. Det virker til at de rygter der var omkring en købsaftale hvis de kom i cl var forkerte. Men kan godt se at det stadig burde være muligt at ramme de 185 når du sætter det sådan op.
Hmm, de er selvfølgelig taget ud fra den aftale du også nævner, men hvis den af eller anden grund ikke gælder eller man er fejlinformeret så kan det godt blive svært. Omvendt tror jeg ikke prisen ender langt derfra, samt nogle af de andre kunne også godt ende lidt højere.

Så jeg mener absolut godt det kan lade sig gøre [emoji3]

Noget helt andet er så hvordan vores lønbudget vil have det med de evt. nye signings? Det er jo ikke mange af dem vi sælger der bærer en særlig stor procentdel af lønbudgettet. Omvendt vil fx Griezmann nok sluge en stor del af det, ligesom Dembele og Coutinho selvfølgelig også lige har gjort...
Men Iniesta lå også i den absolutte top.

Iniesta og Griezmann udligner hinanden på lønnen.
Arthur får vel hvad en Gomes får, eller endda måske mindre.
Thiago trækker nok hvad en Rakitic får idag.

Jeg synes vi skal forsøge at ryste posen lidt, og for en gangs skyld sælge en stamspiller og udnytte markedet til vores fordel.
Så ville skyde Rakitic af til England (United?), og han kunne vel indbringe 40-45 mio euro i det her marked. Stor profil for os og masser af erfaring.
Så ville jeg sælge Gomes og Vidal.


Semedo og Digne skulle være boblere, forstået på den måde, at det er jo fine reserver, men bør ikke sælges, såfremt man kunne lande et alternativ uden tab i salg vs. køb.
Men kan man potentielt finde en La Masia knægt, som har fået hår på brystet, så er det bedre end en udlænding.
Har før nævnt Grimaldo i Benfica, opfostret hos os, og har spillet en god sæson i Benfica.
Kan man lave det bytte uden tab, eller måske med et lille plus, skal det klar overvejes, for at få lidt mere kultur ind.
Ved ikke om der er en højre back med samme historik et sted.

MM: Mats/Cille(eller ny fornuftig reserve)

HB: Roberto (her synes jeg han har sin berettigelse)/Semedo

CB: Pique/Lenglet, Umtiti/Vermaelen

VB: Alba/Digne

DM: Bus/Arthur/O. Bus (få nu forlænget), Samper

CM - kontrol: Thiago/Paulinho/Alena

CM - offensiv: Coutinho, Denis

VW: Griezmann/Denis/Arnaiz

HW: Messi/Dembele

ST: Suarez/Paco


Rak, Iniesta er i toppen af lønninger, overtages af Thiago og Griezmann.

Gomes, Mina, og Vidal lønninger giver et lille plus ift. Lenglets ankomst.

Vidal (7 mio), Marlon (20 mio??), Dølle (10 mio), Rafinha (30 mio), Rakitic (40 mio), Gomes (30 mio)
Ind: 137 mio euro.

Griez (100 mio), Arthur (30 mio), Thiago (60 mio) og Lenglet (35 mio)

225 mio.

Vi plejer at have 100 mio euro i budget - ex. salg.

Samme case med Paco/Munir, som mit eksempel med Grimaldo/Digne, er Munir klar til et år som reserve, så skyd Paco afsted.

Ikke markant stor udskiftning - og ind med talent, Thiago hjerne og klub-dna, og kvalitet fra højeste hylde, hvilket Griezmann også må siges at repræsentere.
Slagkraftigt hold, mange spanske reserver og med masser af muligheder for taktisk justering!
4-4-2, med Griez og Suarez på top, Messi og Cou på sider, eller som mit eksempel i en 4-3-3.
4-2-3-1, med Dembele og Griezmann på kant, Messi på 10’eren, Suarez på top, og keep on going.

Skal nok slukke manager nu - men det er en ultrasprød trup og sammensætning det dér [emoji3]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Thibaut Courtois has been with Chelsea since 2014, but it could be coming to an end soon because the goalkeeper's contract will expire in 2019 and the negotiations to extend his contract has not gone as Chelsea hoped.
https://gianlucadimarzio.com/en/chelsea ... interested

Liverpool og Real er angiveligt interesseret. Har før læst at han gerne vil tilbage til Madrid, om han skifter til Real efter sin Atleti fortid ved jeg ikke.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Bild melder ud, at Bayern vil høre på bud, hvis det vedrører sig Alaba, Boateng, Vidal og Bernat.

Bør vi gå efter Bernat? En Alba-light, som måske kan tage hans plads. Synes han er en dygtig back, og han er meget lig med Alba i sit spil. Måske ikke lige så hurtig, men han er ligeså angrebslysten.

Digne er dog en fin reserve at have, men hans profil er for mig en anelse for balanceret, og jeg vil hellere have angrebslystne backer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

"Decision of the club: @FCBayern would sell Thiago, Vidal, Bernat or Boateng if there is a lucrative offer @SPORTBILD"
Det var nu Thiago og ikke alaba. Ham der breakene nyheden påstår desuden at Thiago gerne vil væk.

Både Thiago og bernat ville være fine spillere at få til!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Bernat synes jeg ville være spild af penge. Jeg synes ikke, at han er bedre end Digne, og han ville sandsynligvis koste mere, end hvad vi ville kunne få for Digne. Thiago kunne være for vildt dog.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster