Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

LeoMessi skrev:...det bliver spændende at se hvordan Real Madrid ledelsen vil agere, for hans opførsel er jo fuldstændig uacceptabel i dette tilfælde.
De gøre ingenting. Han ejer denne klub
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Lopezzz skrev:
LeoMessi skrev:...det bliver spændende at se hvordan Real Madrid ledelsen vil agere, for hans opførsel er jo fuldstændig uacceptabel i dette tilfælde.
De gøre ingenting. Han ejer denne klub
Det gjorde sig måske gældende på daværende tidspunkt, da Ronaldo blev betragtet som uundværlig for klubben. Men taget hans alder, dalende niveau og rygterne omkring Neymar i betragtning, så er jeg ikke helt sikker på, at det stadig gøre sig gældende.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Selvom jeg hader Ramos, så hvis jeg var ham, så havde jeg tændt fuldstændig af, at Ronaldo endnu engang skal sætte sig selv i fokus for at få spaltepladsen efter en finale, hvor han var pivringe blot for at mørklægge hans elendige præstation, så folk ikke benytter det imod hans BDO-kampagne eller for at få sig en ny kontrakt efter sådan en historisk bedrift.

Havde jeg været Perez, havde jeg seriøst tændt af på Ronlado, at han endnu en sommer igen skal tude i medierne og skabe negativ fokus på klubben ovenpå endnu en CL-triumf. Jeg havde "fyret"/solgt Ronaldo. Ingen bør være større end klubben.

Det er virkelig skræmmende at se en mand på 33 år og far til fire, være så narcisstisk og så umoden i hans handlinger.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Jeg læser flere steder, at holdkammeraterne var vrede på ham og at Ramos konfronterede ham nede i omklædningsrummet.
This enraged Ramos no end. The Spaniard reportedly gave Ronaldo a dressing down for making comments about his future and turning a fantastic night for the club into an occasion all about him.
Spanish outlets Marca and Sport tell of dressing room unrest concerning Ronaldo's comments. It's thought that the dressing room after the match was one full of anger and pain because of the star's comments.
It's reported that Ronaldo's decision to celebrate the victory with his friends rather than his team-mates has also angered a number of the Madrid players.
Det nederste er jo også bare en mystisk opførsel.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Jeg læser flere steder, at holdkammeraterne var vrede på ham og at Ramos konfronterede ham nede i omklædningsrummet.
This enraged Ramos no end. The Spaniard reportedly gave Ronaldo a dressing down for making comments about his future and turning a fantastic night for the club into an occasion all about him.
Spanish outlets Marca and Sport tell of dressing room unrest concerning Ronaldo's comments. It's thought that the dressing room after the match was one full of anger and pain because of the star's comments.
It's reported that Ronaldo's decision to celebrate the victory with his friends rather than his team-mates has also angered a number of the Madrid players.
Det nederste er jo også bare en mystisk opførsel.
Nåeh. Lidt hjerne har Ramos trods alt. Rigtig anførerarbejde lige dér i hvert fald. Fint at han lige viser Ronaldo, at det er helt uaccetabelt, at hans ego skal overstråle holdets bedrift.

Men ja, Ronaldo er bare et mærkeligt menneske.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Parla »

MessiPogba skrev:Selvom jeg hader Ramos, så hvis jeg var ham, så havde jeg tændt fuldstændig af, at Ronaldo endnu engang skal sætte sig selv i fokus for at få spaltepladsen efter en finale, hvor han var pivringe blot for at mørklægge hans elendige præstation, så folk ikke benytter det imod hans BDO-kampagne eller for at få sig en ny kontrakt efter sådan en historisk bedrift.

Havde jeg været Perez, havde jeg seriøst tændt af på Ronlado, at han endnu en sommer igen skal tude i medierne og skabe negativ fokus på klubben ovenpå endnu en CL-triumf. Jeg havde "fyret"/solgt Ronaldo. Ingen bør være større end klubben.

Det er virkelig skræmmende at se en mand på 33 år og far til fire, være så narcisstisk og så umoden i hans handlinger.
Manden har jo købt en rugemor fordi han vil have fuld kontrol over de børn der (Eller fordi han ikke ved hvordan man befrugter naturligt).
Han er jo ikke rask.

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Parla »

LeoMessi skrev:Det komiske ved Ronaldo er, at han af egen lyst kommer med disse udtalelser, for så efterfølgende at pointere, at det ikke skal handle om ham, men om holdet.

Han har gjort det før, hvor han i en pressekonference har udtalt, at han var utilfreds, da han blev spurgt ind til grundlaget, svarede han at klubben allerede vidste - OK, hvorfor så overhovedet nævne det til at starte med?

Det resulterede så i en lønforhøjelse, hvilket nok også er agendaen i denne omgang. Han kan ikke klare, at Messi tjener det dobbelte(?) af ham, og det bliver spændende at se hvordan Real Madrid ledelsen vil agere, for hans opførsel er jo fuldstændig uacceptabel i dette tilfælde.
Manden er utilfreds med at der står Real Madrid på CHL pokalen istedet for CR7

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Ifølge Cadena COPE vil Cristiano Ronaldo have en lønforhøjelse så han går fra sin nuværende 300 millioner kroner til 520 millioner kroner om året - en stigning på 220 millioner kroner om året. Samtidig vil han have denne kontrakt forlænget til år 2024, altså til han er 39 år.

Dette vil gøre ham til den bedst betale fodboldspiller i verden.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Ifølge Cadena COPE vil Cristiano Ronaldo have en lønforhøjelse så han går fra sin nuværende 300 millioner kroner til 520 millioner kroner om året - en stigning på 220 millioner kroner om året. Samtidig vil han have denne kontrakt forlænget til år 2024, altså til han er 39 år.

Dette vil gøre ham til den bedst betale fodboldspiller i verden.
Det er ikke helt sandt. Jf. de tweets, der var, da Messi forlængede sin kontrakt og leakningen af det, der stod, at Messi var sikret minimum 100 mio. euro i årsløn i kun fodboldkontrakt fra Barcelona af, og maximalt 123 mio. euro, hvis alle bonusserne var indfriet. Så Messi er stadigvæk den bedst lønnede spiller i verden, selv hvis Ronaldo skulle forlænge. Messis kontrakt er fuldkommen sindssyg. Men altså, hvis nogen skal være den bedstbetalte, så er det retmæssigt, at historiens bedste er det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Ifølge Cadena COPE vil Cristiano Ronaldo have en lønforhøjelse så han går fra sin nuværende 300 millioner kroner til 520 millioner kroner om året - en stigning på 220 millioner kroner om året. Samtidig vil han have denne kontrakt forlænget til år 2024, altså til han er 39 år.

Dette vil gøre ham til den bedst betale fodboldspiller i verden.
Det er ikke helt sandt. Jf. de tweets, der var, da Messi forlængede sin kontrakt og leakningen af det, der stod, at Messi var sikret minimum 100 mio. euro i årsløn i kun fodboldkontrakt fra Barcelona af, og maximalt 123 mio. euro, hvis alle bonusserne var indfriet. Så Messi er stadigvæk den bedst lønnede spiller i verden, selv hvis Ronaldo skulle forlænge. Messis kontrakt er fuldkommen sindssyg. Men altså, hvis nogen skal være den bedstbetalte, så er det retmæssigt, at historiens bedste er det.
Jeg kan godt huske de tweets, hvor der også blandt andet stod at Messi stod for 40% af FC Barcelonas samlede lønudgifter, og tjente næsten det samme som hele Manchester Citys startellever, men er de 100 millioner euro Messi tjener om året efter skat?

Ronaldo kræver angiveligt 520 millioner kroner om året efter skat.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Ifølge Cadena COPE vil Cristiano Ronaldo have en lønforhøjelse så han går fra sin nuværende 300 millioner kroner til 520 millioner kroner om året - en stigning på 220 millioner kroner om året. Samtidig vil han have denne kontrakt forlænget til år 2024, altså til han er 39 år.

Dette vil gøre ham til den bedst betale fodboldspiller i verden.
Det er ikke helt sandt. Jf. de tweets, der var, da Messi forlængede sin kontrakt og leakningen af det, der stod, at Messi var sikret minimum 100 mio. euro i årsløn i kun fodboldkontrakt fra Barcelona af, og maximalt 123 mio. euro, hvis alle bonusserne var indfriet. Så Messi er stadigvæk den bedst lønnede spiller i verden, selv hvis Ronaldo skulle forlænge. Messis kontrakt er fuldkommen sindssyg. Men altså, hvis nogen skal være den bedstbetalte, så er det retmæssigt, at historiens bedste er det.
Jeg kan godt huske de tweets, hvor der også blandt andet stod at Messi stod for 40% af FC Barcelonas samlede lønudgifter, og tjente næsten det samme som hele Manchester Citys startellever, men er de 100 millioner euro Messi tjener om året efter skat?

Ronaldo kræver angiveligt 520 millioner kroner om året efter skat.
Åh, kan faktisk ikke huske, om det var før eller efter skat, men mon ikke det var før skat? Men han stod til at tjene minimum 100 som var sikret og så max. 123, hvis han vandt titler, scorede x-antal mål og spillede x-antal procent af alle kampene osv.

men hvis ronaldo skal have 520 efter skat, så er det også 520 før skat, for han betaler jo ikke sin skat ;) ;) Så messi er stadigvæk numero uno ;) (Ja, messi har også snydt, I know).
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Det jeg læser mig frem til de forskellige steder er, at alle Messis oplysninger omkring hans løn inden skat er trukket fra.

Så hvis det er sandt, at Ronaldo kræver 520 millioner kroner om året efter skat, så vil han blive den bedst betalte fodboldspiller i verden - hvilket nok også er hans mål og derfor han går all in.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Fra Record;
From Portugal: Cristiano Ronaldo has made an ‘irreversible’ decision to leave Real Madrid.
This isn’t about money, oh no, but rather ‘the recognition of his status’ (money)
http://sportwitness.co.uk/portugal-rona ... al-madrid/

Som jeg ser det - Real Madrid ønsker rent faktisk at tilbyde ham en ny og forbedret kontrakt, men Ronaldo selv har sat et krav, og han vil under ingen omstændigheder bøje sig. Målet for ham er, at blive den bedst betalte fodboldspiller i verden.

Jeg tror han mangler at se tingene fra et holistisk perspektiv; for han er ikke så uundværlig for klubben, som han selv går og tror.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Recognition of his status [emoji57] Bare fordi Bale stjal rampelyset i CHL finalen. Boo fucking hoo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Idiot
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster