Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Nu har jeg set CL i rigtig mange år. Aldrig har jeg set 2 (ja vel nærmest 3) så gevaldige drops, der tilgodeser det samme hold, først ift et afgørende mål i semi og dernæst nærmest en kopi i finalen.
Jo nærmest som det overgår det teoretisk mulige, at det sker på sådan en måde. Begge resultetende i essentielle scoringer.

Dertil skaderne til neymar og salah. Ikke bare vigtige spillere hos modstanderne, nej 2 af de 5 bedste offensive spillere overhovedet.

Og man kan blive ved..

Men ok hvis det handler om at lukrere på fejl og holde egne fejl på et minimum, så er Real så absolut nr 1.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:Nu har jeg set CL i rigtig mange år. Aldrig har jeg set 2 (ja vel nærmest 3) så gevaldige drops, der tilgodeser det samme hold, først ift et afgørende mål i semi og dernæst nærmest en kopi i finalen.
Jo nærmest som det overgår det teoretisk mulige, at det sker på sådan en måde. Begge resultetende i essentielle scoringer.

Dertil skaderne til neymar og salah. Ikke bare vigtige spillere hos modstanderne, nej 2 af de 5 bedste offensive spillere overhovedet.

Og man kan blive ved..

Men ok hvis det handler om at lukrere på fejl og holde egne fejl på et minimum, så er Real så absolut nr 1.
- De grupper de lander i.
- Offsides som ingen ser.
- Kort som ikke uddeles.
- Straffespark de ikke skulle have haft.
- Straffespark som ikke blev dømt mod dem.
- Casemiro og Ramos der slipper for alt.
- Neymar, Salah, Robben, Alaba, Vidal etc.
- Veratti og Dybala der begge ser rødt.
- Ulreich og Karius.

Det er lige til at se igennem. Tilfældigheder overgik vi for længst.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Er du gal hvor var Ronaldo ringe igår. Det var dog helt vildt så væk han var.
Det er meget sigende at han på trods af at være på vinderholdet alligevel får dårligere rating end 9 Liverpool spillere. Kun van dink og karius havde dårligere ratings end ham.

Men det vildeste er nok at han nu vinder Ballonen selvom han var fuldstændig til grin igår

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Lol, et par folk på Twitter og Reddit som nævner Zidane som værende en bedre spiller og manager end Cruyff.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Rb88 skrev:Er du gal hvor var Ronaldo ringe igår. Det var dog helt vildt så væk han var.
Det er meget sigende at han på trods af at være på vinderholdet alligevel får dårligere rating end 9 Liverpool spillere. Kun van dink og karius havde dårligere ratings end ham.

Men det vildeste er nok at han nu vinder Ballonen selvom han var fuldstændig til grin igår

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Forestil dig hvad det gør ved en titel som Ballon d'Or hvis Ronaldo vinder den igen? Jeg er næsten derhenne, hvor jeg håber at han vinder den, bare så alle endegyldigt kan se, hvilken joke denne titel efterhånden er blevet.

Han var dårlig i begge af semifinalerne imod FC Bayern München, og rædselsfuld i finalen, og han har ikke ligefrem gjort sig mere populær efter hans udtalelser i går.

Vinder Ronaldo Ballon d'Or i år, hvilket han nok gør, så mister titlen sin troværdighed.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg skrev før semifinalen,"Real møder Liverpool i finalen, hvor Ramos i starten af kampen brækker benet på Salah, hvilket giver et gult kort til Salah for film"
Jovist, det var ikke helt det der skete, men det var heller ikke helt skudt ved siden af.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Hold kæft hvor er jeg sur idag. Al den Fuldstændigt unuancerede hæder Real og Ronaldo får er simpelthen kvalmende. Selv voldspsykopaten Ramos forsvares af alle medier. Det virker dog til blandt “neutrale” fodboldfans at Real er mere upopulære end nogensinde før. Ved ikke hvem/hvad jeg er mest træt af;

Bayern, der ikke kunne score på 8000 chancer
Dommerne, der blandt andet eliminerede Juventus
Bayerns målmand
Liverpools målmand
Valverde, der prioriterede HELT galt i sidste halvdel af sæsonen
Barca spillerne, der svigtede totalt i 2 enormt afgørende kampe.
Medierne, der dækker fuldstændigt unuanceret.
Barthemeou/ledelsen/indkøbsafdelingen, der ikke har købt det rigtige på de rigtige tidspunkter.
At Zidane og Real kan slippe afsted med at sælge 2/3 af alle turneringer de deltager i uden det åbenbart overhovedet tager noget fra deres hæder.
Reals held, bla. med skader til modstanderholdene.
At Ramos spiller for det spanske landshold.
....

Jo jeg ved det jo egentligt godt... Ronaldo og Ramos. Dem og deres vamle macho udtalelser og ynkelige personligheder er dem jeg er mest træt af.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Goaaal skrev:Hold kæft hvor er jeg sur idag. Al den Fuldstændigt unuancerede hæder Real og Ronaldo får er simpelthen kvalmende. Selv voldspsykopaten Ramos forsvares af alle medier. Det virker dog til blandt “neutrale” fodboldfans at Real er mere upopulære end nogensinde før. Ved ikke hvem/hvad jeg er mest træt af;

Bayern, der ikke kunne score på 8000 chancer
Dommerne, der blandt andet eliminerede Juventus
Bayerns målmand
Liverpools målmand
Valverde, der prioriterede HELT galt i sidste halvdel af sæsonen
Barca spillerne, der svigtede totalt i 2 enormt afgørende kampe.
Medierne, der dækker fuldstændigt unuanceret.
Barthemeou/ledelsen/indkøbsafdelingen, der ikke har købt det rigtige på de rigtige tidspunkter.
At Zidane og Real kan slippe afsted med at sælge 2/3 af alle turneringer de deltager i uden det åbenbart overhovedet tager noget fra deres hæder.
Reals held, bla. med skader til modstanderholdene.
At Ramos spiller for det spanske landshold.
....

Jo jeg ved det jo egentligt godt... Ronaldo og Ramos. Dem og deres vamle macho udtalelser og ynkelige personligheder er dem jeg er mest træt af.
Tilføjer lige en

Jeg er så fucking sur på PSG. De møder Madrid på det tidspunkt, hvor Madrid er i deres absolut værste forfatning. Madrid kunne have været ude af alle turneringer i februar, hvis PSG tog sig sammen, og ikke tabte hovedet fuldstændigt.

Og så, som du selv nævner, målmændende..Jeg har set, måske ca. 800 (hvis ikke mere) fodboldkampe i mit liv. Da jeg så Ulreichs fejl tænkte jeg, at jeg aldrig havde set så stor en målmandsfejl i mit liv (kampens betydning taget in mente)...

At Karius så kan lave en endnu større fejl kampen efter.. Det er jo helt absurd.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Men vi tabte 3-0 til Roma. Det klart dårligste hold tilbage af de sidste 8 med Sevilla. Real Madrid slog stadig PSG, Bayern, Juventus og til sidst Liverpool. Deres gruppe var også langt sværere end vores. Vi var ikke engang kommet til kvartfinalen, havde vi mødt samme hold som Real. Det er derfor jeg personligt har svært ved at brokke mig over det her, på trods af omstændighederne og Reals held. De er bare langt bedre end os, når det kommer til CL. De har en helt anden mentalitet i denne her turnering. Real havde aldrig tabt 3-0 til fucking Roma. Vores spiller løb rundt og lignede små drenge i returkampen. Ingen karakter.

Vores sidste 4 udekampe i knock-out fasen.

PSG 0:4
Juve 0:3
Chelsea 1:1
Roma 0:3

Puyol sagde det klart og tydeligt i går, med flere tweets. Pokalturneringen skal bruges til at give de unge spilletid, og reserver der ikke spiller regelmæssigt. Der skal prioriteres om. Griezmann alene er heller ikke nok.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Jeg skrev allerede i feb 16, det var så på bold.dk, at det der med topprioritering af copaen, ville bide os i røven..det har fucking ædt os i røven.!

Som flere nævner, er jeg også bare i pisse dårligt humør i dag og vil sikkert være det et stykke tid.

Forsøger at læse et absolut minimum af fodbold nyheder, magter slet ikke al det lort jeg fornemmer lukkes ud rundt omkring.

Ronaldo. Ja han er klar favorit til ballon nu igen igen igen og igen igen igen er han bare slet ikke værdig.

Jeg syntes det er så skævt og absurd, hvis han skal slutte karrieren med flere af disse kåringer end Messi. Lidt som hvis alle pludselig besluttede at nu er nikkel mere værdifuldt end guld!

Der er selvfølgelig stadig en mulighed for at Messi tager VM..!? Eller Neymar funkler for Bra, eller at Ronaldo får syfilis herpes og kyssesyge og er væk resten af året..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jeg hader fodbold.

Nu mangler jeg bare, at Portugal vinder VM, og LeBron slår Celtics og kommer i endnu en finale, og at Martin Frederiksen får sig en ministerpost, så opgiver jeg officielt livet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Starnils@

På trods af at jeg syntes at PSG lavede fejl i kamp 1, både ift startopstillingen og senere udskiftningerne, så havde de faktisk real i sækken og kun en overset offside på Kroos lukkede dem ud igen...derfra kom så Ronaldos knæ, neymars skade, 90min juve str, oversete Bayern str, missede Bayern chancer, ulreich fadæse, ramos drab på salah, karius og bla bla bla

Det eneste positive er, at på et eller andet tidspunkt, om så det bliver i 19 eller 20 eller 27, så ryger real ud af CL. Da skal det BARE fejres..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Fantastisk at se og høre Ronaldo her efter kampen. At se ham sige, at det har været fantastisk at spille for Real Madrid, og at han vil tale igen om et par dage. Så kører den store mediemølle. Marketingmaskine så det batter. Han spiller virkelig skuffende i dag og scorer ikke. Hvad gør man så? Så insinuerer man selvfølgelig lige, at ens tid i klubben snart er slut. Nu kommer alle til at tale om Ronaldo de næste par dage, selvom han ikke var en faktor i finalen. Sådan kickstarter man lige som Ballon d'Or kampagne.
Præcis - men jeg tror dog ikke på, at han vinder den i år. Måden de vandt på, kan Ronaldo ikke bruge til sin kampagne.

Folkens - Vi vandt the double og Messi er historiens bedste. Godkendt sæson selv om Karius giver Real en CL.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi@

Tjek diverse odds, han er pt storfavorit. Kun VM eller et eller andet skævt/mærkeligt efterår kan ændre det.

Mediehysteriet og eksponeringen gør at CL betyder abnormt meget. Han vandt CL og blev topscorer.

Hvor ofte hører du folk tale om (udover herinde) at Messi vandt double, blev liga topscorer, assist konge, havde flest nøgleafleveringer og flest driblinger?? Nok ca aldrig

Det der han vil annoncere er sikkert bare at han skal have 7-linger med 2 polske tvillinger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster