Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Sund fornuft siger selvfølgelig at det ikke at præstere (og når vi taler Ronaldo, så er det mål eller ikke mål) i semi samt finale, betyder ret meget. Men med Ronaldo eksisterer sund fornuft bare ikke. I stedet vil den lyde: Ronaldo vinder 3. CL i streg og topscorer igen.

Jeg så selvfølgelig ikke kampen, men kan forstå herinde at Ramos var en lort, Salah skadet (hvor ER det bare lorte synd for ham. Håber Ramos mister et ben i morgen) samt at Liverpool lavede drops...altså alt det som er sket gennem hele sæsonen. Utroligt.

Tænker stadig, at var den offside på Kroos, mod PSG blevet dømt, var alt blevet.anderledes..

Så kan kun et VM til Messi eller Neymar, ændre på om Ronaldo vil blive alle tiders bedste!! Eller hvis nu hele afrika stemmer på Salah!?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Det eneste positive ting jeg kan sige er, at jeg har set historiens bedste CL-mål. Det er det eneste. Rent neutralt: hold kæft et mål af Bale. Det er altterligt godt.

Resten er lige til atl lukke op og skide stort i. Jeg begriber ikke, hvordna Reals latterlige lorte held bliver ved med at så gennemtrængende. Benzema er offside inden sit mål, men det ser man bort fra. Salah bliver skadet, og så mistede Liverpool alt, alt momentum. Inden da var Real statister.

Jeg brækker mig kraftdeme over den her Florentino Perez-sponserede klubturnering. Jeg begriber ikke, at Real står som vindere efter denne sæson, hvor de har været ringe. Det er simpelthen så ringe, Især af os, at vi kunne ryge ud til fucking Roma med 3 mål i bagagen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Er egentlig fucking ligeglad med om vi tager CHL næste år eller ej. Heck, lad Mourinho løfte den, bare Madrid ikke får det trofæ at se igen i de næste 10 år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Nu begynder de på twitter, at Ronaldo har vundet ligeså mange CL som Barca har gjort som klubben.

Fyr fucking Valverde og lad Messi tage den to i år træk, så han kan lukke røven på alle de her fucking idioter.

Fuck jeg hader fodobld.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Hvor har det dog bare generelt været den værste uge i ualmindelige tider! Bif's kollaps, Froomes absurde togt og nu dette forventede, men dog ekstreme nedturs resultat.

De kan bare ikke tabe, der sker altid et eller andet. De tager den sikkert 6 år i træk. Intet kan jo åbenbart ikke lade sig gøre for dem.

Hvor fanden gemmer retfærdighed og Karma sig egentlig henne?? De får godt nok taget sig en god lang slapper de 2!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Hold the fuck up.

Har Ronaldo vitterlig sagt det her?
Cristiano Ronaldo: "The Champions League should be renamed to the CR7 Champions League."
HOld kæft en massiv douche.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Bliver spændende at følge med i hvad Ronaldos markedsføringsafdeling har forberedt af historier her hen over sommeren.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

MessiPogba skrev:Hold the fuck up.

Har Ronaldo vitterlig sagt det her?
Cristiano Ronaldo: "The Champions League should be renamed to the CR7 Champions League."
HOld kæft en massiv douche.
Det står på mundo og på marca...

Hvor er det sygt, at man som 33-årig, har så meget brug for opmærksomhed. Hans klub har lige sørget for, at de har vundet CHL, efter at han har været usynlig siden kvart-finalen. Alligevel kommer han med sådanne udtalelser + udtalelsen om, at han måske skifter.

Fuck hvor bliver jeg træt.
Socio. no. 54.257

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Man må håbe at stemningen snart vender mod ham igen. Fatter ikke at han er blevet så vellidt de sidste par år. Selv Real fans plejede at “hade” ham.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Åhh jeg håber han får en korsbåndsskade til VM. Gerne fra Alba.

Nu må noget fandme snart gå den anden vej.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:
MessiPogba skrev:Hold the fuck up.

Har Ronaldo vitterlig sagt det her?
Cristiano Ronaldo: "The Champions League should be renamed to the CR7 Champions League."
HOld kæft en massiv douche.
Det står på mundo og på marca...

Hvor er det sygt, at man som 33-årig, har så meget brug for opmærksomhed. Hans klub har lige sørget for, at de har vundet CHL, efter at han har været usynlig siden kvart-finalen. Alligevel kommer han med sådanne udtalelser + udtalelsen om, at han måske skifter.

Fuck hvor bliver jeg træt.
Hold kæft, hvor er det dog sindssygt, at man kan få sig selv itl at sige sådan noget.

Manden har jo nogle gevaldige issues. Det mener jeg oprigtig. Han er et virkelig sært menneske, der konstant skal bekræftes som en sindsforvirret teenagepige.

Nu har han klamme PR-hold startet kampagnen for hans 6. Ballon D'Or. Endnu en gang var han M.I.A i en finale, men hans hjernedøde fans skal nok fastholde, at Ronaldo er verdens bedste, selvom det endnu engang var Modrc og Kroos, der på mesterligvis viser omverdenen, hvor vanvittige dygtige de to er, men det forstår folk efterhånden ikke mere. De tror mål er alt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mig mig mig
Gareth Bale will take the headlines from Real Madrid's Champions League final victory over Liverpool, but Cristiano Ronaldo is demanding his efforts be remembered too.Although the No.7 didn't score in the final in Kiev, he pointed out that he netted 15 goals on the way to this match."Who was the top scorer once again?" he asked rhetorically after the match."The Champions League should change and be called the CR7 Champions League."I have won five and I am the goalscorer again, so I cannot be sad."He also sparked controversy by suggesting he isn't 100 percent certain if he'll stay at the club.
http://www.marca.com/en/
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hverken Kroos eller Modric var særlig mesterlige i finalen. Real var bare svineheldige. Et offside mål og to drops samt et freak mål. Håber Ramos bliver ramt af en ulykke.
Senest rettet af Kubala søn maj 27, 2018 1:44 am, rettet i alt 1 gang.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Mig mig mig
Gareth Bale will take the headlines from Real Madrid's Champions League final victory over Liverpool, but Cristiano Ronaldo is demanding his efforts be remembered too.Although the No.7 didn't score in the final in Kiev, he pointed out that he netted 15 goals on the way to this match."Who was the top scorer once again?" he asked rhetorically after the match."The Champions League should change and be called the CR7 Champions League."I have won five and I am the goalscorer again, so I cannot be sad."He also sparked controversy by suggesting he isn't 100 percent certain if he'll stay at the club.
http://www.marca.com/en/
Hvis Neymar kommer til Real, så er det sgu battles of bitches, vi bliver vidne til. Det skal nok blive morsomt.

Hvor er det der dog sygt, at han hele tiden skal bekræftes. Han er sindsforvirret og en lille dreng indeni.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Også er der Messi. Han tager den gyldne støvle, bærer Valverdes lort en hel sæson, får anførerbindet, sikrer VM plads til Argentina, laver mål, assists, driblinger osv, og hvad bruger han tiden på?

Så spiser han lige ude med Gordo, så putter han lige endnu en lille en op i Antonella, så leger han med hunden, hygger lidt med Pinto, får endnu en tatovering, kalder sin søn for 'hijo de puta' og så videre. Totalt chill.

Og så er der Ronaldo, som har en fucking dug på sit havebord [emoji23]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster