Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

LeoMessi skrev:
Kubala skrev:Salah bryder fasten kl. 20:33 d. 26/05. Det er det tidspunkt, fasten brydes i Kiev den dag. Der er dog flere forskellige tidspunkter, hvor nogle har det til kl. 19:53, kl. 20:53 og så kl. 20:33. Det er vist, han tilhører sunni-retning. For shia-retning skal man lægge 10 minutter ekstra til, så det hedder 20:03, 21:03 og 20:43.
Et par dadler, en banan, masser af vand og en espresso til at runde af med, så er han klar (-:
Mokaiii
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:
LeoMessi skrev:
Kubala skrev:Salah bryder fasten kl. 20:33 d. 26/05. Det er det tidspunkt, fasten brydes i Kiev den dag. Der er dog flere forskellige tidspunkter, hvor nogle har det til kl. 19:53, kl. 20:53 og så kl. 20:33. Det er vist, han tilhører sunni-retning. For shia-retning skal man lægge 10 minutter ekstra til, så det hedder 20:03, 21:03 og 20:43.
Et par dadler, en banan, masser af vand og en espresso til at runde af med, så er han klar (-:
Mokaiii
Det plejed' far å gør!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Hvordan fanden kan Real give mere end 2 gange igen. De har ingen skadet eller andre fravær. 1000 eller 500kr burde man næsten spille på dem. Alternativt over 1.5 Real mål til 1.70.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Bet365 kører også deres risikofri bonusvæddemål som altid. Smider også 500 kr på dem til odds 2.15.


Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Spillede 150 på Real til odds 2.20, da de kvalificerede sig til finalen. Tidligere har jeg spillet en 50'er på at de vinder CL til odds 2.50 og til sidst et byg selv væddemål på at Marcelo og Ronaldo får gult, samt at Ronaldo scorer sidst til odds 81.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Liverpools fysioterapeut afviser, at Salah faster op til finalen. Han skulle angiveligt hverken have fastet torsdag, fredag (i dag), og har heller ikke i sinde at gøre det i morgen. https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 68881.html
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Har oddset 3k på at Madrid vinder. Aldrig har en finale manglet så meget spænding som denne
Socio. no. 54.257

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Vil I virkelig blive glade for de penge??

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Antimadridista skrev:Vil I virkelig blive glade for de penge??
Et meget lille plaster, på et meget stort sår.

Håber da også af hele hjertet, at Liverpool vinder den kamp - også selvom man har spillet på kampen.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Hvis de vinder så vinder de. Og jeg får overskud

Og ellers betaler jeg gladeligt 250 kr for at Madrid taber. Det ville jeg gøre uden at tøve

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Jeg kommer aldrig til at fatte, at man som barca-fan spiller penge på den måde. Men jeres penge, jeres valg.

Jeg vil i øvrigt på ingen måde afskrive Liverpool. Rammer de dagen, så gør deres offensiv rigtig ondt på alle - jeg ser en helt anden sult hos Liverpool (Salah faster, hahah... ok, jeg finder selv ud). Real har spillet som røv og nøgler det meste af sæsonen. Zidane er ikke noget stort taktisk geni eller en fantastisk træner. Real står i finalen i stor grad fordi, at de har haft dommere der har været dem meget venligt stemt gennem knock-out fasen. Det tror jeg ikke sker i finalen. For mig er kampen meget tæt på fifty-fifty.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

500 kr på at Mohammed løfter pokalen :))
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Guardiola skrev:Jeg kommer aldrig til at fatte, at man som barca-fan spiller penge på den måde. Men jeres penge, jeres valg.

Jeg vil i øvrigt på ingen måde afskrive Liverpool. Rammer de dagen, så gør deres offensiv rigtig ondt på alle - jeg ser en helt anden sult hos Liverpool (Salah faster, hahah... ok, jeg finder selv ud). Real har spillet som røv og nøgler det meste af sæsonen. Zidane er ikke noget stort taktisk geni eller en fantastisk træner. Real står i finalen i stor grad fordi, at de har haft dommere der har været dem meget venligt stemt gennem knock-out fasen. Det tror jeg ikke sker i finalen. For mig er kampen meget tæt på fifty-fifty.
Jeg forstår ikke helt hvad du ikke fatter? Så vidt jeg kan forstå er det ikke fordi du ikke forstår folk som oddser? At oddse på Real er for det første noget af det mest indbringende i min odds-karriere. Dernæst så gør det psykisk 1% mindre ondt når man ser dem vinde. Det er næsten win win jo? Du skulle næsten prøve det. Selv har jeg ramt "Real vinder CL" til odds 5,5 da de trak Juventus i kvartfinalen. Den ser ud til at skulle give meget godt lige pt. Jeg ramte desværre også "Roma går videre" til odds 10 ved stillingen 1-0 i Rom. Sidst men ikke mindst så formåede jeg også at ramme "Barca taber mindst 1 kamp i la liga" inden vi mødte Real til beskedne odds 2,5. Det er alle sammen odds jeg ville ønske jeg havde tabt pga. kærligheden til Barcelona og hadet til Real. Den dag Barcelona vinder CL 3 gange i streg kan det være det begynder at give underskud, men indtil da så er det desværre en god forretning :glad:

Desuden vinder Real 4-0. Forstiller mig et scenarie ala EM finalen i 2012. Man troede Italien kunne stoppe Spanien efter de havde slået Tyskland, men i stedet bevidste Spanien at de ikke var til at rokke. For Real er dette "bare" endnu en finale der skal vindes. For Liverpool er det en sejr i sig selv at være kommet til finalen. Liverpool har lukket ufatteligt mange mål ind og Real er et hold der scorer ufatteligt mange mål når de får chancerne.
Jeg bløder Blaugrana

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Det værste er ikke, at Real vinder CL, men at Ronaldo så samtidigt vinder Ballon D’Or. Så skal vi igen høre på, at Ronaldo (i modsætning til Messi forstås) slår til, når det gælder.

Kom nu Liverpool...

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Hvor jeg håber, at Ramos taber hovedet - at Marcelo endnu engang glemmer at forsvare, og at Ronaldo spiller som han har gjort det meste af sæsonen.
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten og 15 gæster