Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

B-Freak skrev:
It’s wonderful how Atlético Madrid get all riled up when Barcelona will sign Griezmann, but when Real Madrid robs them in a Champions League final they stay quiet like the cowards they are.
Ja typisk fans der skriver sådan noget ævl.

Det er jo helt forståeligt og på sin plads, at Atleti bliver sure på os. Det er ekstrem arrogant og respektløs fra både Bartomeu og Luis, at udtale sig sådan. Atleticos direktør har jo nogle fornuftige argumenter. De har ligget og kæmpet om mesterskabet med os, det er da ekstrem irritterende at den klub de kæmper med om mesterskabet, skal udtale sig sådan om holdets absolu største stjerne.

Derudover siger han klart og tydeligt, at de endda har kommunikeret dette ud til Barca og Bartomeu, nu skal de om ikke så længe spille en europæisk finale, det er da forståeligt at de vil have lidt ro. Men nej, det fatter Barca ikke med deres arrogant tilgang og indstilling. Hvorfor skal Bartomeu og Luis Suarez overhovedet svare på sådan et spørgsmål? Svaret er enkelt, man er arrogant.

Guder skal vide, Barca er en vidunderlig klub, der er rigtig mange ting at blive forelsket i, men det her offermentalitet når det kommer til ens selv og den arrogante indstilling når det kommer til andre, er så utiltalende som noget kan blive.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Så så Visca, ikke så nuanceret..;)

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Parla »

Jeg synes bare at dem der er involveret i den transfer der + spillerne skal holde kæft indtil Griezman har skrevet under på en kontrakt. Tænk hvis han ligepludselig ændrer mening, vi er jo ikke de eneste der kan købe ham fri og han kan helt sikkert få meget højere løn i andre klubber.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Bruno Fernandes, Gelson Martins eller William Carvajal. Kunne nogle af dem være interessante for os som reserve? Sporting er helt ude at skide. Deres sportsdirektør og flere andre er blevet anholdt for at blive afhørt om match fixing - både i deres håndbold- og fodboldafdeling - mens 50 maskerede mænd i går stormede træningsanlægget og angreb spillere og trænere. Bas Dost har blandt skader i både hoved og på ben, og er ude at søndagens pokalfinale. For klubbens dygtigste spillere - som velsagtens er de tre jeg nævner - må det efterhånden være et spørgsmål om desperation for at komme væk fra det cirkus.

Umiddelbart synes jeg egentlig godt Bruno Fernandes kunne have niveauet, i tilfælde af at Gomes og Denis begge forsvinder, og Arthur først kan komme i januar. Fernandes har virkelig været god.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Bruno Fernandes, Gelson Martins eller William Carvajal. Kunne nogle af dem være interessante for os som reserve? Sporting er helt ude at skide. Deres sportsdirektør og flere andre er blevet anholdt for at blive afhørt om match fixing - både i deres håndbold- og fodboldafdeling - mens 50 maskerede mænd i går stormede træningsanlægget og angreb spillere og trænere. Bas Dost har blandt skader i både hoved og på ben, og er ude at søndagens pokalfinale. For klubbens dygtigste spillere - som velsagtens er de tre jeg nævner - må det efterhånden være et spørgsmål om desperation for at komme væk fra det cirkus.

Umiddelbart synes jeg egentlig godt Bruno Fernandes kunne have niveauet, i tilfælde af at Gomes og Denis begge forsvinder, og Arthur først kan komme i januar. Fernandes har virkelig været god.
Martins kunne også være en mulighed. Vores hold mangler dybdeløbere og folk med fart i benene. Han kunne virkelig være et godt våben til Messi, som han kan sende i dybden, så man får noget tempo i vores spil fremfor det her sneglefodbold vi spiller med, at stortset alle vores spillere helst vil have den i fødderne. Martins kunne være en fin option at have rendende som breddespiller til at aflaste og give os noget taktisk. Jeg har fundet ham interessant de gange jeg har set Sporting.

Hvem er William Carvajal???
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Autocorrect. Selvfølgelig Carvalho, helt ligesom Ricardo, bare helt anderledes.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Clement Lenglet fra Sevilla er angiveligt en done deal.. 30-35 mio.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Lenglet er vel en direkte konkurrent til Umtiti og Pique? Men super fedt, at man køber kvalitet til forsvaret.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Ved altså ikke om jeg er super imponeret af Lenglet. Hvert fald ikke i de store kampe. Men stadig et godt indkøb til bredden men om han er eller bliver god nok til en start 11'er tvivler jeg på hvis man vil være top 3 i verdenen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Ville det ikke være langt bedre at gå all in på De Ligt og så selv støbe ham til den verdensklasse spiller, hans talent rækker til? Han er freaking kun 18 men spiller allerede så flot af en ung, ung centerback. Centerback er noget af det sværeste at spille, når man er et barn, og alligevel gør han det godt allerede.

Der skulle også være en smule knas mellem De ligt og Ajax, fordi Ajax er ved at blive nogle store pikhoveder overfor deres unge spillere. Senest Kluivert har været ude med riven, og vi så jo, hvor ekstreme de var overfor Boilesen også.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:
Der skulle også være en smule knas mellem De ligt og Ajax, fordi Ajax er ved at blive nogle store pikhoveder overfor deres unge spillere. Senest Kluivert har været ude med riven, og vi så jo, hvor ekstreme de var overfor Boilesen også.
Det er nu mere den anden vej.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:
Der skulle også være en smule knas mellem De ligt og Ajax, fordi Ajax er ved at blive nogle store pikhoveder overfor deres unge spillere. Senest Kluivert har været ude med riven, og vi så jo, hvor ekstreme de var overfor Boilesen også.
Det er nu mere den anden vej.
Hvordan? Fordi spillerne ikke er dumme nok til at forlænge, så Ajax kan forlænge helt vilde priser for dem, så klubberne siger nej?

Senest blev Kluivert ikke fortalt, at Tottenham ville have haft ham i sommers som en del af Sanchez-handlen. Det er da at dolke sin spiller i ryggen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Den der Tottenham historie giver jo ingen mening. Hvordan skulle hans agent (det er vel og mærke jordens største røvhul, Raiola, der er hans agent) IKKE have fået noget at vide?
De fleste er blot nogle grådige primadonnaer der ikke giver en fuck for, at Ajax har opfostret dem og gjort dem til hvad de er.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Hvis Jasper Cillessen vil have fast spille tid et sted kunne man godt sælge ham og hente José Manuel Reina på en fri transfer..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Michman skrev:Hvis Jasper Cillessen vil have fast spille tid et sted kunne man godt sælge ham og hente José Manuel Reina på en fri transfer..?
Reina ville da næppe være indstillet på at side på bænken. Går rygterne ikke på, at han skal til Milan som Donnarumma erstatning? Og Cillesen har flere gange sagt, at han ikke har i sinde at skifte. Så synes jeg ikke der burde ske nogle ændringer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster