Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

United ser ud til at miste Carrick og Fellaini, og Mourinho er begyndt at spille 4-3-3, så det ville overraske mig, hvis der ikke bliver hentet en midtbanespiller. Formentlig Milinkovic-Savic.

Derudover tror jeg ikke, Real Madrid får De Gea, Neymar og Hazard. De skal være glade hvis de får bare én af dem.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:United ser ud til at miste Carrick og Fellaini, og Mourinho er begyndt at spille 4-3-3, så det ville overraske mig, hvis der ikke bliver hentet en midtbanespiller. Formentlig Milinkovic-Savic.

Derudover tror jeg ikke, Real Madrid får De Gea, Neymar og Hazard. De skal være glade hvis de får bare én af dem.
Jeg føler mig ganske sikker på, at De Gea bliver Real målmand. Jeg kan simpelthen ikke se ham gide United mere med Mous destruktive fodbold og City være så altdominerende, mens De Gea skal redde United uge efter uge.

Måske er det lidt overkill med både Neymar og Hazard, men jeg er ganske sikker på, at en af de to er Real spillere til sommer som minimum.

Milinkovic-Savic? Hvad vil United med ham? Han er da Pogba. United kan da ikke stille op med både ham og Pogba på banen samtidig? Alt, alt for identiske typer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Emery skulle være meget tæt på Arsenal nu.

I det mindste kan han gøre brug af sin EL-erfaring til noget nytte i Arsenal.

Men om han kan rykke dem? Naaah.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kawhi »

Hvor ville jeg elske at se Diego Simeone i Arsenal, selv om det ikke sker...
Specielt hvordan en spiller som Özil ville præstere.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Arsenal har bekræftet ansættelsen af Unai Emery som deres næste manager. Han får en kontrakt på to år med en option på yderligere et år.

Jeg synes godt nok de kunne have valgt bedre, bevares, han er en hæderlig manager, men de siger selv at de vil kæmpe med om P.L næste år, og der er Emery langt fra de andre managers han skal kæmpe med om trofæet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »

Det er vel bare i mangel af et bedre alternativ, at Unai Emery bliver ansat. Jeg har aldrig set noget specielt i ham, og måden (i forhold til holdopstillingen og det taktiske oplæg) han tabte til FC Barcelona på i Champions League 2016/2017 er vidst en tydelig indikation på, hvilken type træner han er.

Fandt lige dette på nettet:
Unai Emery har mødt José Mourinho og Pep Guardiola 15 gange i hans karriere:
0 vundet
5 uafgjorte
10 tabte
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes jo netop der var bedre alternativer. Ja Unai Emery har mange taktiske mangler synes jeg. Han havde også en decideret ringe statistik på Camp Nou. Det er efterhånden noget tid siden jeg har set det, men jeg mener engang det var noget med at han havde tabt 11 ud af gange på Camp Nou.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »

Hvilke - realistiske - alternativer var der da?

Jeg synes umiddelbart kun jeg kan komme i tanke om Allegri, men ifølge rygterne valgte han at blive i Juventus, i ihvert fald et år endnu. Mikel Arteta + Xabi Alonso som assistent træner synes jeg lød som et spændende projekt, men det blev vidst heller ikke til noget.

Er ret sikker på, at alternativerne er blevet drøftet igennem hos ledelsen i Arsenal, og at det i sidste valget faldt på Unai Emery, grundet mangel af et bedre alternativ.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kawhi »

Jeg ved godt, at Ancelotti nu er Napoli træner, men han havde i min verden været bedre end Emery...
Han har trods alt præsteret bedre end 3xEL og 1 fransk ligatitel.
Carlos tilknytning til Chelsea var måske for stor?

Jeg kan simpelthen ikke se hvilke forventninger man stiller til Arsenal de næste 3-4 år.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Kawhi skrev:Jeg ved godt, at Ancelotti nu er Napoli træner, men han havde i min verden været bedre end Emery...
Han har trods alt præsteret bedre end 3xEL og 1 fransk ligatitel.
Carlos tilknytning til Chelsea var måske for stor?

Jeg kan simpelthen ikke se hvilke forventninger man stiller til Arsenal de næste 3-4 år.
Tænker næppe man kan bruge Ancelottis tilknytning til Chelsea som argument, når man har været Milan træner og stadig vælger Napoli.
Ellers var der også en mulighed måske i Sarri. Men altså, de har valgt at handle hurtigt, så lad os se hvordan det ender!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Rb88 »

Nogen der kender til nogen rygter om hvad Sarri så skal nu??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Chelsea
qepd

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kawhi »

@PuyolErGud

Det er måske et meget godt argument.
Jeg kan bare ikke se at Emery skulle få nogen som helst succes.

Som jeg ser det, så har Arsenal 2 muligheder hvis de vil gå efter en top 2 i PL eller en semifinale i CL:

1)
Åbn op for pengekassen og køb nogle seriøse stjernespillere.
Skulle jeg som træner sætte en start 11'er med følgende trupper til rådighed:
Arsenal/Chelsea
Arsenal/City
Arsenal/United
Arsenal/Liverpool
Arsenal/Spurs
så bliver Arsenals spillere jo overtrumfet på samtlige positioner (groft sagt).

2)
Ansæt en træner, som har CV'et i orden og rent faktisk har udrettet noget de seneste år:
Guardiola (not gonna happen), Simeone, Conte og Ancelotti tror jeg kunne udrette noget.
Pochettino mangler titler, men kunne være spændende.
Hvis Arsenal havde været hurtigere ude kunne man måske have hentet Löw?
En fræk outsider kunne også være Ranieri, selv om det måske er satset?

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Jamen det heller ikke fordi jeg ser Emery som den perfekte løsning, og der er helt sikkert masser af arbejde at gøre. Jeg har ikke det helt store kendskab til trænere på et "lavere" niveau end de største ligaer, så skal ikke kunne sige om de kunne have fundet noget guld der. Men af dem du nævner, er der en masse forskellige parametre, der ud fra mit synspunkt, udelukker dem i at komme til Arsenal. Selvom den nye træner selvfølgelig skal have sin stil, vurderer jeg stadig at der var toppen af Arsenal ønskes et overvejende possesionbaseret hold, og derved nok udelukke Simeone, der måske også satser andetsteds?

Derudover vil Pochettino næppe skifte til Tottenhams direkte rivaler, nu hvor han ikke ønsker at træne Barcelona grundet en Espanyol fortid. Ranieri ser jeg som en kortvarig og ikke holdbar løsning for et langsigtet Arsenaprojekt, og Conte har måske, hvis han bliver fyret, brug for luftforandring ud af Premier League. Löw kunne være ekstremt spændende, synes bare jeg har set ham sige, at han fokus udelukkende er på landsholdet pt., og derudover er hans erfaringer ikke særlig store, eller gode med klubbold. Så umiddelbart virker Emery som et fornuftigt valg, givet at han selvfølgelig for lidt penge at arbejde med, og kan håndtere det at træne i PL.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

https://gianlucadimarzio.com/en/manches ... -mandzukic


Af hvad jeg har hørt og læst om Fred kunne han være et friskt pust hos Uniteds midtbane. 50 mio er i hvert fald en god sjat penge. Han skriver yderligere, at Mourinho kigger efter en angriber ala Mandzukic og Arnautovic.
https://beta.manutd.com/en/news/detail/ ... ouncement1

Så blev den officiel.

Arsenal har også lige offentliggjort Lichtsteiner.
Senest rettet af A$AP tirs jun 05, 2018 4:47 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster